Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op maart 05, 2024, 12:12:42
Als je een gedegen scoutingsapparaat tot je beschikking hebt heb je in principe geen geluk nodig. Maar goed, dit wisten we in de jaren 90 ook al. Is altijd een ondergeschoven kindje gebleven.
Maar daar zit nu al verbetering in, tenminste er zijn meer mensen(Bakker, de Jong, Bruin, v/d Heide en nog een aantal)  bij het scouten betrokken maar het kan altijd beter natuurlijk.
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op maart 05, 2024, 12:15:36
Dus ik ben een betweter omdat ik jou tegenspreek met de waarheid...en dat heeft niets te maken met het anders zien maar in mij geval, zeggen wat de directie/RVC meldt..
Je bedoelt jouw waarheid.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op maart 05, 2024, 12:47:38
Je bedoelt jouw waarheid.
Wat de directie/rvc meldt, zie ik als waarheid(heb geen reden om daar aan te twijfelen).... Dus niet zoals u die het zelf bedenkt..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 05, 2024, 12:20:58
Maar daar zit nu al verbetering in, tenminste er zijn meer mensen(Bakker, de Jong, Bruin, v/d Heide en nog een aantal)  bij het scouten betrokken maar het kan altijd beter natuurlijk.
maar hebben deze mensen zich al bewezen. Van de heide bijv, ik kan mij ook wel scout noemen. Met die Noor hebben ze iig een topper in huis gehaald.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op maart 05, 2024, 13:09:31
Met die Noor hebben ze iig een topper in huis gehaald.

Is dat zo? Kan mij nog niet bekoren. Is enorm bezig maar met name met zichzelf.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

Citaat van: poelie-lwd op maart 05, 2024, 13:18:07
Is dat zo? Kan mij nog niet bekoren. Is enorm bezig maar met name met zichzelf.

vind em ook wel goed maar in dit team is het ook lastig voor hem zag je gister
na de achterstand werd ie overlopen maar omdat hij steeds tegen 2 man kwam
te staan omdat middenvelders hun man laten lopen.

janou

Persoonlijk kan ik mij storen aan het verhaal dat er in de staf e.e.a. veranderd zou moeten worden. Krijgen we dat standaard gelul weer dat Henk een tacticus naast zich moet hebben. En dan komen met namen als Ren? van der Weij. Op basis waarvan kan geconcludeerd worden dat hij een tactisch meesterbrein is? Door enkele meningen die hij geeft in een podcast? Wie zegt dat Jeroen Burghout tactisch minder is dan Rene van der Weij?

Ik vind dit zo erg scorebord journalistiek. Puur omdat het even niet loopt.

denistel

Citaat van: janou op maart 05, 2024, 13:50:23
Persoonlijk kan ik mij storen aan het verhaal dat er in de staf e.e.a. veranderd zou moeten worden. Krijgen we dat standaard gelul weer dat Henk een tacticus naast zich moet hebben. En dan komen met namen als Ren? van der Weij. Op basis waarvan kan geconcludeerd worden dat hij een tactisch meesterbrein is? Door enkele meningen die hij geeft in een podcast? Wie zegt dat Jeroen Burghout tactisch minder is dan Rene van der Weij?

Ik vind dit zo erg scorebord journalistiek. Puur omdat het even niet loopt.

niet alleen door Podcasts toch vd Wey doet het prima bij de clubs waar ie
werkt toch.
verder niks ten nadele van vd vlag en barto maar soms moet je ook
vernieuwen. Burghout is zijn 1e jaar bij de 1e selectie dus die kan nog
verder ontwikkelen.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op maart 05, 2024, 12:51:09
Wat de directie/rvc meldt, zie ik als waarheid(heb geen reden om daar aan te twijfelen).... Dus niet zoals u die het zelf bedenkt..
Ik bedenk niets Grijskijkert, maar de financi?le situatie en ruimte die de komende tijd beschikbaar is, bepaalt wat er wel en niet kan.
Maar heb jij dan de bestuursleden horen toezeggen dat de komende tijd er voldoende ruimte zal zijn voor het aantrekken  en betalen van spelers die het verschil kunnen gaan maken, want als dat het geval is kan ik mijn mea culpa aanbieden.


Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op maart 05, 2024, 14:08:35
Ik bedenk niets Grijskijkert, maar de financi?le situatie en ruimte die de komende tijd beschikbaar is, bepaalt wat er wel en niet kan.
Maar heb jij dan de bestuursleden horen toezeggen dat de komende tijd er voldoende ruimte zal zijn voor het aantrekken  en betalen van spelers die het verschil kunnen gaan maken, want als dat het geval is kan ik mijn mea culpa aanbieden.
Wat Michello ook al aan gaf en ik in een eerder stadium hier op het forum tegen je zei, is er aan gegeven dat de spelersbegroting omhoog gaat komend seizoen van 2 naar 3 miljoen zal stijgen en misschien naar 3,8 miljoen (afhankelijk van de TV gelden) Dit is begin dit jaar bij een sponsor bijeenkomst van de club gezegd en afgelopen woensdag tijdens de raadsvergadering herhaalt door De Graaf en een afgevaardigde van de RVC(ben de naam even kwijt).
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: janou op maart 05, 2024, 13:50:23
Persoonlijk kan ik mij storen aan het verhaal dat er in de staf e.e.a. veranderd zou moeten worden. Krijgen we dat standaard gelul weer dat Henk een tacticus naast zich moet hebben. En dan komen met namen als Ren? van der Weij. Op basis waarvan kan geconcludeerd worden dat hij een tactisch meesterbrein is? Door enkele meningen die hij geeft in een podcast? Wie zegt dat Jeroen Burghout tactisch minder is dan Rene van der Weij?

Ik vind dit zo erg scorebord journalistiek. Puur omdat het even niet loopt.
dus het valt jou niet op dat Henk 90 min bezig is om zijn team te coachen. Het lijken wel een stelletje kinderen op het veld. Dat de rest dan uit zijn vingers glipt zie je toch. Daarom is er iemand nodig want de rest pakt het niet op kun je zien. Daarom moet er iets gebeuren. Noem niet van de wey maar mij best. Die andere 2 hoef ik niet te noemen

janou

Citaat van: sunderland op maart 05, 2024, 14:18:14
dus het valt jou niet op dat Henk 90 min bezig is om zijn team te coachen. Het lijken wel een stelletje kinderen op het veld. Dat de rest dan uit zijn vingers glipt zie je toch. Daarom is er iemand nodig want de rest pakt het niet op kun je zien. Daarom moet er iets gebeuren. Noem niet van de wey maar mij best. Die andere 2 hoef ik niet te noemen

Tuurlijk zie ik dat Henk 90 minuten in de weer is. Zegt het coachen wat over de tactiek of over het gebrek aan vermogen van spelers om de juiste keuzes in het veld te maken? Dat de rest uit zijn vinger glipt is een aanname en gebaseerd op het spel en de resultaten en hoeft niet per se wat te zeggen over het tactisch vermogen. Ik mag hopen dat de tactiek niet tijdens een wedstrijd zelf bedacht hoeft te worden, en dat is ook zeker niet zo. Tijdens de wedstrijd kunnen er hoogstens enkele nuances worden aangebracht in het plan dat is bedacht. Dus de aanname dat de rest uit zijn vingers glipt omdat hij alleen maar staat te coachen lijkt mij niet aannemelijk. Op het moment dat het goed loopt hoef je simpelweg minder te corrigeren tijdens een wedstrijd.

Ultee die bekend staat als een tactisch sterke trainer, kreeg het ook niet aan de praat. Dus denk dat er vooral gekeken moet worden naar de selectie en we niet moeten gaan zoeken om het zoeken. Want het stukje tactiek etc is al vaak gezegd over Henk door buitenstaanders op basis van interviews maar iedereen die met hem gewerkt heeft zegt dat hij tactisch ook sterk is.

janou

Citaat van: denistel op maart 05, 2024, 14:06:35
niet alleen door Podcasts toch vd Wey doet het prima bij de clubs waar ie
werkt toch.
verder niks ten nadele van vd vlag en barto maar soms moet je ook
vernieuwen. Burghout is zijn 1e jaar bij de 1e selectie dus die kan nog
verder ontwikkelen.

Ja tuurlijk doet hij het goed. Wel bij een amateurploeg. Zou er echt niets tegen hebben als hij zou komen daar niet van, maar de argumentatie is mij teveel op gevoel ipv ratio.

vd Vlag en Barto zorgen juist voor Cambuur DNA. spelers zijn passanten. Waarom denk jij dat vd vlag en barto niet goed genoeg zijn? Omdat de resultaten nu tegenvallen?

PePe

Citaat van: janou op maart 05, 2024, 14:42:23
Ja tuurlijk doet hij het goed. Wel bij een amateurploeg. Zou er echt niets tegen hebben als hij zou komen daar niet van, maar de argumentatie is mij teveel op gevoel ipv ratio.

vd Vlag en Barto zorgen juist voor Cambuur DNA. spelers zijn passanten. Waarom denk jij dat vd vlag en barto niet goed genoeg zijn? Omdat de resultaten nu tegenvallen?

Of vd Weij geen Cambuur DNA zou bezitten??? (tuurlijk wel)

janou

Citaat van: PePe op maart 05, 2024, 16:53:52
Of vd Weij geen Cambuur DNA zou bezitten??? (tuurlijk wel)

Dat suggereer ik niet. Maar dat is geen meerwaarde tenopzichte van de huidige die er zitten.