Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Henk moet aan iets kunnen bouwen. Hij is hier ook maar in gegooid. Als het een beetje meezit halen we de play offs nog maar het seizoen lijkt er wel aardig op te zitten. 28 wedstrijden onderweg en de vraag is eerder of we de bodem al hebben aangetikt.. Diep triest en dat kun je het bestuur kwalijk nemen.

Vlampiep

Een aantal op het forum begrijpen niet dat Henk van een keutel geen gebakje kan maken.. Van hem wordt verwacht dat hij zonder financi?le middelen na competitie kan afdwingen met een selectie van niveau hoofdklasse amateur voetbal.
Vanwege het nieuwe stadion is er voorlopig geen geld voor het aantrekken van goede spelers. Dus wen er maar aan of kies een andere club.
Hopelijk komt er voor Henk een hele mooie club die hem een contract aanbiedt waarmee hij zijn pensioen kan veiligstellen, want de toekomst voor het voetbal op het hoogste niveau lijkt de eerst komende jaren niet haalbaar  vanwege de zeer beperkte financi?le situatie.

Huizen

Henk heeft een goede tacticus/trainer nodig. Laat Rene van der Weij maar snel komen

PePe

Citaat van: Bussum op maart 05, 2024, 08:42:04
Henk heeft een goede tacticus/trainer nodig. Laat Rene van der Weij maar snel komen

Mee eens, ik denk ook dat Rene zeker een verbetering kan geven.
Er moet iets gebeuren, komende seizoen zo door modderen heeft geen zin.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op maart 05, 2024, 08:34:23
Een aantal op het forum begrijpen niet dat Henk van een keutel geen gebakje kan maken.. Van hem wordt verwacht dat hij zonder financi?le middelen na competitie kan afdwingen met een selectie van niveau hoofdklasse amateur voetbal.
Vanwege het nieuwe stadion is er voorlopig geen geld voor het aantrekken van goede spelers. Dus wen er maar aan of kies een andere club.
Hopelijk komt er voor Henk een hele mooie club die hem een contract aanbiedt waarmee hij zijn pensioen kan veiligstellen, want de toekomst voor het voetbal op het hoogste niveau lijkt de eerst komende jaren niet haalbaar  vanwege de zeer beperkte financi?le situatie.
je begint de eerste regels goed maar als je verder leest lijkt het wel alsof er iemand is overleden. Het bestuur heeft het laten gebeuren dat is idd een juiste conclusie. 3 jaar terug stonden we in december 6 e en speelden we geweldig voetbal zoals nu NEC en Eagels. Toen viel Henk een x uit omdat ie (achteraf al) ziek was. Meende na de wedstrijd NEC uit. Daarna zijn we alleen maar naar beneden gaan en het bestuur deed niks. Met als klap op de vuurpijl een dramatische trainer aan te stellen. Er ging veel te veel energie naar het nieuwe stadion en voetbal gedeelte is/was bijzaak. Dingen die je vaak ziet dat als de focus niet helemaal bij het voetbal is dat het dan doorsijpelt in de hele gehele club

sunderland

Citaat van: Bussum op maart 05, 2024, 08:42:04
klopt iemand die dingen kan overnemen van hem. ( had al van alles daarover gezegd)

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 05, 2024, 09:18:55
je begint de eerste regels goed maar als je verder leest lijkt het wel alsof er iemand is overleden. Het bestuur heeft het laten gebeuren dat is idd een juiste conclusie. 3 jaar terug stonden we in december 6 e en speelden we geweldig voetbal zoals nu NEC en Eagels. Toen viel Henk een x uit omdat ie (achteraf al) ziek was. Meende na de wedstrijd NEC uit. Daarna zijn we alleen maar naar beneden gaan en het bestuur deed niks. Met als klap op de vuurpijl een dramatische trainer aan te stellen. Er ging veel te veel energie naar het nieuwe stadion en voetbal gedeelte is/was bijzaak. Dingen die je vaak ziet dat als de focus niet helemaal bij het voetbal is dat het dan doorsijpelt in de hele gehele club
De ambitie van de club om te komen tot het hoogste niveau is inderdaad overleden. Het bestuur zit in de overlevingsmodus en kan de eerste jaren zich geen financi?le ruimte cre?ren voor het aantrekken van echt betere voetballers.

michello

Citaat van: Vlampiep op maart 05, 2024, 10:22:23
De ambitie van de club om te komen tot het hoogste niveau is inderdaad overleden. Het bestuur zit in de overlevingsmodus en kan de eerste jaren zich geen financi?le ruimte cre?ren voor het aantrekken van echt betere voetballers.

Dat is niet pers? het geval. Volgens mij gaan we komend seizoen al richting een spelersbudget van 3 miljoen, dat is een stijging van 30% t.o.v. dit seizoen. Daarmee zou je toch stappen kunnen zetten. Staat wel tegenover dat je goed moet scouten, daar zit de uitdaging. Je moet ook gewoon een keer geluk hebben dat het goed valt. (Zie Almere en eerder Excelsior via de PO)

Grijskijkert

Citaat van: michello op maart 05, 2024, 10:30:09
Dat is niet pers? het geval. Volgens mij gaan we komend seizoen al richting een spelersbudget van 3 miljoen, dat is een stijging van 30% t.o.v. dit seizoen. Daarmee zou je toch stappen kunnen zetten. Staat wel tegenover dat je goed moet scouten, daar zit de uitdaging. Je moet ook gewoon een keer geluk hebben dat het goed valt. (Zie Almere en eerder Excelsior via de PO)
En dat het elk seizoen verder stijgt :thumbsup Maar dit kan je hem vertellen maar hij gelooft alleen zijn "eigen waarheid" en doet de verstrekte info van de directie/RVC af als gelul in de ruimte.
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Dat mensen hier aan Henk twijfelen 8P
Ik denk wel dat Henk iemand naast zich moet krijgen.
Als je gisteren avond goed hebt geluisterd in die sfeervolle ambiance heb je Henk 70 minuten lang horen schreeuwen en aanwijzingen geven.
Toen hoorde je eenmaal GVD en toen was het klaar.
Ik denk wel eens...Man denk aan je hart.
Gelukkig kan hij in de zomer bouwen aan een nieuw elftal.
Met een betere en ervaren centrum verdediger, een goede 6 en twee snelle buitens ben je al een heel eind.
We zullen het zien.

Lowieke

Met Ultee haalden we in 9 competitie wedstrijden 13 punten. Gemiddeld 1.44 per wedstrijd.
Met Henk 22 punten in 16 competitie wedstrijden. Gemiddeld 1.375 per wedstrijd.
Misschien is dit gewoon het niveau van het team.
Henk is er in ieder geval niet in geslaagd het niveau van het team op te krikken.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op maart 05, 2024, 10:45:20
En dat het elk seizoen verder stijgt :thumbsup Maar dit kan je hem vertellen maar hij gelooft alleen zijn "eigen waarheid" en doet de verstrekte info van de directie/RVC af als gelul in de ruimte.
Nou ouwe grieze, nu begin jij je eigen dagdromen en waarheid te projecteren op een ander. Dat jij het anders ziet dan een ander, prima,  maar ga niet de superieure grijze betweter uithangen tenkoste van een ander, want dan ben je nog erger dan een dildo want dat is een neplul.

poelie-lwd

Toen Sjors vorig jaar kritiek kreeg nadat hij tussentijds was ingestapt was het argument dat het zijn spelersgroep niet was. Dat geldt nu voor Henk precies hetzelfde. Ik vind overigens ook dat de staf op de schop moet en er karakters toegevoegd moeten worden zoals een vd Weij inderdaad.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: michello op maart 05, 2024, 10:30:09

Als je een gedegen scoutingsapparaat tot je beschikking hebt heb je in principe geen geluk nodig. Maar goed, dit wisten we in de jaren 90 ook al. Is altijd een ondergeschoven kindje gebleven.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op maart 05, 2024, 12:09:02
Nou ouwe grieze, nu begin jij je eigen dagdromen en waarheid te projecteren op een ander. Dat jij het anders ziet dan een ander, prima,  maar ga niet de superieure grijze betweter uithangen tenkoste van een ander, want dan ben je nog erger dan een dildo want dat is een neplul.
Dus ik ben een betweter omdat ik jou tegenspreek met de waarheid...en dat heeft niets te maken met het anders zien maar in mij geval, zeggen wat de directie/RVC meldt..
IN HENK WE TRUST!!!