Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Ottesen, Bergsma, Tol, Poll/Sylla
Voorlopig maar eens een paar wedstrijden met deze verdediging doorgaan.

Noordcambuur

Citaat van: Delamere op februari 28, 2024, 08:38:38
Ottesen, Bergsma, Tol, Poll/Sylla
Voorlopig maar eens een paar wedstrijden met deze verdediging doorgaan.
en dan het middenveld  :?

anderszchristian

Citaat van: Delamere op februari 28, 2024, 08:38:38
Ottesen, Bergsma, Tol, Poll/Sylla
Voorlopig maar eens een paar wedstrijden met deze verdediging doorgaan.
Ik denk dat Sylla definitief zijn basisplaats kwijt is aan Poll. Speelde gister ook weer een sterke wedstrijd. Sneu voor hem, maar lijkt slachtoffer te worden van zijn eigen deelname aan de Afrika Cup

Robinho

lijkt mij goed dat hij gewoon de linksbuiten gaat worden

rody rules


poll kon het lang niet bolwerken gister. werd constant uitgespeeld en haalde de voorzetten er niet uit. ik zie graag sylla weer terug die heeft ook veel meer snelheid en diepgang. dat zag je gister ook meteen toen die er in kwam

sunderland

Citaat van: rody rules op februari 28, 2024, 11:36:12
poll kon het lang niet bolwerken gister. werd constant uitgespeeld en haalde de voorzetten er niet uit. ik zie graag sylla weer terug die heeft ook veel meer snelheid en diepgang. dat zag je gister ook meteen toen die er in kwam
eens. Poll heeft het wel prima gedaan de afgelopen 5 wedstrijden voor zijn doende

PePe

We kunnen constateren dat hij wel beter wordt, kan ook doorschuiven naar het middenveld.

SCC

Poll blijft nu ook staan bij verdedigende acties en is niet meer zo driest/ druistig (bewijsdrang) als in de eerste wedstrijden (invalbeurten), waarbij hij ten koste van alles wilde laten zien wat hij kan.
Nog voldoende verbeterpunten, maar ik schat hem op termijn hoger in dan Sylla. Die vind ik verdedigend niet sterk/ slim, daar waar je bij Poll nu wel snel grote verbetering ziet.
Maar beiden zijn absoluut nog niet niveau Bangura, dat is duidelijk.

Bernardo

Buiten dat, Sylla heeft aflopend contract zolang Poll het goed blijft doen zoals nu zou ik hem altijd laten staan.

Noordcambuur

Nou Henk kom er maar weer in?..blablablabla.

HansKazan

Citaat van: Noordcambuur op maart 04, 2024, 21:44:08
Nou Henk kom er maar weer in?..blablablabla.

Inderdaad. Beetje klaar met die act.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op maart 04, 2024, 21:44:08
Nou Henk kom er maar weer in?..blablablabla.

Donder even op te stoken.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op maart 04, 2024, 21:47:23
Donder even op te stoken.
waarom onder Sjors hebben we het niet minder gedaan.
Ik weet het is gevoelig onderwerp?

Naastismis

Henk matige trainer straks zegt hij weer dat we geweldige supporters hebben en de spelers zulke leuke jongens zijn. En dan mag hij weer blijven, omdat hij zo positief praat.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: HansKazan op maart 04, 2024, 21:44:58
Inderdaad. Beetje klaar met die act.

Citaat van: Naastismis op maart 04, 2024, 21:55:42
Henk matige trainer straks zegt hij weer dat we geweldige supporters hebben en de spelers zulke leuke jongens zijn. En dan mag hij weer blijven, omdat hij zo positief praat.

;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021