Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 19, 2024, 13:25:56
:?
Martijn en Jan waren als voetballers belangrijk voor onze club geweest en kunnen als clubicoon worden beschouwd  maar niet iedere verdienstelijke voetballer is een goede trainer op het hoogste of ??n na hoogste niveau.
Zouden heel goed in de jeugdopleiding passen ( wat Jan ook heeeeel verdienstelijk heeft gedaan) en zo betrokken blijven bij onze club.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op februari 19, 2024, 15:59:30
Martijn en Jan waren als voetballers belangrijk voor onze club geweest en kunnen als clubicoon worden beschouwd  maar niet iedere verdienstelijke voetballer is een goede trainer op het hoogste of ??n na hoogste niveau.
Zouden heel goed in de jeugdopleiding passen ( wat Jan ook heeeeel verdienstelijk heeft gedaan) en zo betrokken blijven bij onze club.
Jan is toch allang geen trainer meer bij ons... En dat laatste doet hij nog in combi met scouten :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

janou

Op basis waarvan kan geconcludeerd worden dat de assistenten niet goed genoeg zijn?

De Gast

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2024, 12:19:08
Vrees ik ook. Wat ik van barto heb gezien viel me tegen, was een zwakke copie van henk en totaal niet zichzelf. Is ook niet vreemd of slecht aan het begin van je carri?re. Maar op het veld had hij met zijn inzet echte uitstraling, als trainer mist ie dat (nog).

Houten Klaas was het. Vreselijk om naar te kijken. Hij wil hoofdtrainer hier worden maar vraag me af of hij als assistent van Henk voldoende toevoegt.
Mark de Leeuwarder en Sandor hadden uitstraling. Muhren. Rose.

PePe

Citaat van: De Gast op februari 19, 2024, 18:50:21
Houten Klaas was het. Vreselijk om naar te kijken. Hij wil hoofdtrainer hier worden maar vraag me af of hij als assistent van Henk voldoende toevoegt.
Mark de Leeuwarder en Sandor hadden uitstraling. Muhren. Rose.

Je vergeet Pascal Bosschaart.

Bernardo

Prima wissels vanavond, wedstrijd omgedraaid door 532 te gaan spelen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: PePe op februari 19, 2024, 22:16:14
Je vergeet Pascal Bosschaart.

Wanneer heeft die bij ons gevoetbald dan? ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Henkie ohhh Henkie het zal beter moeten kerel praatjes genoeg maar deze selectie komt zwaar tekort.
En het wisselen  :_schater.

De Gast

Ook niet zijn selectie toch

Delamere

Geen enkele verdediger is z?n leven momenteel veilig bij Henk. Behalve Smand. Het wordt tijd dat ??n van die slapjanussen uit de Technische Staf Henk eens vertellen dat Ottesen, Tol, Bergsma (of Wormgoor) en Pol of Sylla de achterhoede moeten gaan vormen. En kap eens met die Smand. Die heeft nu lang genoeg mogen laten zien dat hij er helemaal geen kloten van kan.

Trainert!

Citaat van: Delamere op februari 23, 2024, 22:18:47
Geen enkele verdediger is z?n leven momenteel veilig bij Henk. Behalve Smand. Het wordt tijd dat ??n van die slapjanussen uit de Technische Staf Henk eens vertellen dat Ottesen, Tol, Bergsma (of Wormgoor) en Pol of Sylla de achterhoede moeten gaan vormen. En kap eens met die Smand. Die heeft nu lang genoeg mogen laten zien dat hij er helemaal geen kloten van kan.

Smand nog een paar jaar contract  ;(

AL

Citaat van: Delamere op februari 23, 2024, 22:18:47
Geen enkele verdediger is z?n leven momenteel veilig bij Henk. Behalve Smand. Het wordt tijd dat ??n van die slapjanussen uit de Technische Staf Henk eens vertellen dat Ottesen, Tol, Bergsma (of Wormgoor) en Pol of Sylla de achterhoede moeten gaan vormen. En kap eens met die Smand. Die heeft nu lang genoeg mogen laten zien dat hij er helemaal geen kloten van kan.

:_schater :_schater :_schater

Delamere

Dat kan toch verdomme geen reden zijn om hem dan altijd maar op te stellen. Samen met van der Meer verhuren aan TOP Oss of Den Bosch. Weg ermee!

De Gast

Ik vind Henk de laatste tijd bijzonder kritisch voor de camera. Er wordt minder geknuffeld.
Een beetje on-Henk eigenlijk. Je kunt een beetje merken dat hij klaar of teleurgesteld is in een aantal jongens. Zou mij niks verbazen als hij binnenkort toch nog eens echt ingrijpt.