Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Zegt genoeg dat je in de 55ste minuut al 3 verdedigers hebt gewisseld.

De Gast

Van de bovenste vijf 1x verloren en van de onderste vijf 5x verloren  :wall

AL

Citaat van: Bernardo op februari 17, 2024, 09:30:08
Zegt genoeg dat je in de 55ste minuut al 3 verdedigers hebt gewisseld.

Ja en die 3 die er in komen het presteren om het nog slechter te doen..

oost

Henk zit ook met zijn handen in het haar.
Dat zou die nooit naar buiten brengen. Dit elftal is labiel en komt kwaliteit. Niet tegenaan te trainen of te coachen

Vlampiep

Citaat van: oost op februari 17, 2024, 09:53:48
Henk zit ook met zijn handen in het haar.
Dat zou die nooit naar buiten brengen. Dit elftal is labiel en komt kwaliteit. Niet tegenaan te trainen of te coachen
Precies.

Naastismis

Henk gewoon TD, die praat jongens wel naar de club toe, en volgend seizoen beginnen met een andere trainer.

Bankzitter

Je kunt als trainer niet alles aanreiken (taktisch, mentaal) maar tijdens een wedstijd is het aan de spelers. . vKaam als aanvoerder voorop. Aanvoelen wat een wedstrijd nodig heeft en zelf initiatief nemen in het veld.

Bijsturen met wissels kon vaak ook niet omdat daar alleen O21 jongens zaten of spelers die al afgeschreven zijn.

Het moet ook uit spelers zelf komen en dat ontbreekt bij te veel..

Grijskijkert

Citaat van: Naastismis op februari 17, 2024, 10:20:40
Henk gewoon TD, die praat jongens wel naar de club toe, en volgend seizoen beginnen met een andere trainer.
Alsof een TD alleen maar spelers naar de club haalt... Hij gaf zelf aan geen TD/TM te willen zijn/worden
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Ze moeten op zoek naar een goede rechterhand voor Henk.
Sandor, Slot, Hulshof en in iets mindere mate Boschaart, dat soort mannen.

Grijskijkert

Citaat van: YellowBlue op februari 19, 2024, 08:51:19
Ze moeten op zoek naar een goede rechterhand voor Henk.
Sandor, Slot, Hulshof en in iets mindere mate Boschaart, dat soort mannen.
Die waren in het begin ook niet heel dominant dat is ook in stappen gedaan.. Wat ik wil zeggen is dat we ook trainers opleiden en ruimte geven om zich te ontwikkelen.
IN HENK WE TRUST!!!

michello

#2680
De voetballerij?.

Nu kan Henk er bij sommigen niks meer van en moet er volgend jaar een andere trainer komen :_schater
Wat zijn assistenten betreft, zijn dat allemaal lichtgewichten, maar dat waren die anderen ook in de jaren dat Henk hier trainer was. Sandor was natuurlijk een ander verhaal.

Henk loodst ons naar de finale. Dat gaat straks de boeken in als het wonder van Leeuwarden. De play-offs gaan we ook nog gewoon halen. Onze reeks komt wel weer. 
Dat is gezien onze jonge selectie ook gewoon een wereldprestatie. Alles is nog mogelijk.

Grijskijkert

Citaat van: michello op februari 19, 2024, 09:41:29
De voetballerij?.

Nu kan Henk er bij sommigen niks meer van en moet er volgend jaar een andere trainer komen :_schater
Wat zijn assistenten betreft, zijn dat allemaal lichtgewichten, maar dat waren die anderen ook in de jaren dat Henk hier trainer was. Sandor was natuurlijk een ander verhaal.

Henk loodst ons naar de finale. Dat gaat straks de boeken in als het wonder van Leeuwarden. De play-offs gaan we ook nog gewoon halen. Onze reeks komt wel weer. 
Dat is gezien onze jonge selectie ook gewoon een wereldprestatie. Alles is nog mogelijk.
Het lijkt of mensen niet door hebben dat HdJ toe werkt naar de play-offs en de bekerwedstrijd(en).
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

De assistenten van nu hebben veel minder kwaliteit

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op februari 19, 2024, 11:39:50
De assistenten van nu hebben veel minder kwaliteit
Vrees ik ook. Wat ik van barto heb gezien viel me tegen, was een zwakke copie van henk en totaal niet zichzelf. Is ook niet vreemd of slecht aan het begin van je carri?re. Maar op het veld had hij met zijn inzet echte uitstraling, als trainer mist ie dat (nog).
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2024, 12:19:08
Vrees ik ook. Wat ik van barto heb gezien viel me tegen, was een zwakke copie van henk en totaal niet zichzelf. Is ook niet vreemd of slecht aan het begin van je carri?re. Maar op het veld had hij met zijn inzet echte uitstraling, als trainer mist ie dat (nog).
Barto en Bruin zijn de ideale schoonzonen  :y