Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Ik ben tevreden naar huis gegaan ondanks verlies. Genoeg aanknopingspunten gezien waar Henk wel raad mee weet. Nu weer wat jongens terug wat de concurrentiestrijd alleen maar ten goede komt. Wij gaan gewoon eerste 5 spelen en met wat geluk nog ruiken aan directe promotie  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Eewal

Citaat van: poelie-lwd op oktober 16, 2023, 15:35:34
Ik ben tevreden naar huis gegaan ondanks verlies. Genoeg aanknopingspunten gezien waar Henk wel raad mee weet. Nu weer wat jongens terug wat de concurrentiestrijd alleen maar ten goede komt. Wij gaan gewoon eerste 5 spelen en met wat geluk nog ruiken aan directe promotie  :devil
vrijdag het volgende verlies hoor....

sunderland

Citaat van: Eewal op oktober 16, 2023, 15:49:11
vrijdag het volgende verlies hoor....
gelukkig bist dou assistent trainer  :zweep

Vlampiep

Citaat van: Eewal op oktober 16, 2023, 15:49:11
vrijdag het volgende verlies hoor....
Jammer dat de vroegere Eewal gedempt is. De toenmalige gemeenteraad hoopte hiermee ook het negatiefisme fe hebben begraven, maar niets is minder waar h? Eewal. En dou vrijdagavond mar hope dast oek nog geliek kreist.
Henk heeft echt wel un paar weken nodig en de broodnodige balans in deze selectie te krijgen, mar dan sist un aap neuken sien.  |:)

PePe

Henk wil in de winterstop met de directie om de tafel. Ik denk dat Henk de mogelijk de selectie wil gaan versterken, maar is dit wel mogelijk?
En wil Henk dan nog wel enkele jaren bijtekenen? (als echte versterkingen niet mogelijk zijn), ik heb twijfels!

Poetser

Citaat van: PePe op oktober 30, 2023, 15:01:06
Henk wil in de winterstop met de directie om de tafel. Ik denk dat Henk de mogelijk de selectie wil gaan versterken, maar is dit wel mogelijk?
En wil Henk dan nog wel enkele jaren bijtekenen? (als echte versterkingen niet mogelijk zijn), ik heb twijfels!

Die gaat echt wel mee naar het nieuwe stadion hoor. En met het wegvallen van onze vriend Water, zal er straks ook wel weer ruimte zijn in het salarisbudget.

Noordcambuur

De jonge spelers moeten nu ook eens minuten maken en stappen maken en kijken hoe de jeugdspelers het oppakken.

richard

Plof het hier maar even neer, dik 1,5 miljoen verlies over 22/23.

Grijskijkert

Citaat van: richard op oktober 30, 2023, 18:34:57
Plof het hier maar even neer, dik 1,5 miljoen verlies over 22/23.
Daar kijk ik niet van op.. risico genomen met de winterse "versterkingen"...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 30, 2023, 18:49:19
Daar kijk ik niet van op.. risico genomen met de winterse "versterkingen"...
en vooral de foute trainer heeft veel gekost

Bernardo

Verklaard meteen waarom er dit seizoen geen geld is, wat een beleid. 1,5 miljoen verlies met zo'n waardeloze selectie vorig seizoen. :X

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op oktober 30, 2023, 19:10:08
Verklaard meteen waarom er dit seizoen geen geld is, wat een beleid. 1,5 miljoen verlies met zo'n waardeloze selectie vorig seizoen. :X
Wat had jij anders gedaan dan?
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Een groot standbeeld voor jou  |:)

Bernardo

Bouw dat standbeeld maar vast bij het nieuwe stadion.

Eewal

Citaat van: Bernardo op november 06, 2023, 22:07:38
Bouw dat standbeeld maar vast bij het nieuwe stadion.
eerlijk is eerlijk, jk had dit niet verwacht..