Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op oktober 12, 2023, 07:11:06
Lees nu steeds dat Sjors geen eerlijke kans had en dat soort onzin. Is iedereen vergeten wat voor sootje hij er van heeft gemaakt. Voetbal zonder idee. Het begon weer een speeltuin vereniging te worden net als eind vorig seizoen. Bij Ype had ie er allang uit gelegen. Iedereen heeft nu medelijden omdat het zo,n aardige kerel is. Tis de voetbalwereld en hij krijgt nu minimaal nog een ton mee.

Ik heb geen medelijden met iemand die openlijk twijfelt aan de verstandelijke vermogens bij supporters, mensen straalhard voorbij loopt als ze hem willen feliciteren met een overwinning, Iedereen structureel de schuld geeft behalve zichzelf en na een nederlaag loopt te roepen dat supporters niet moeten zeuren omdat we in een 'tussenjaar' zitten.

Wat mij betreft een welgemene toedeloet  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Poetser

Citaat van: poelie-lwd op oktober 12, 2023, 08:08:08
Ik heb geen medelijden met iemand die openlijk twijfelt aan de verstandelijke vermogens bij supporters, mensen straalhard voorbij loopt als ze hem willen feliciteren met een overwinning, Iedereen structureel de schuld geeft behalve zichzelf en na een nederlaag loopt te roepen dat supporters niet moeten zeuren omdat we in een 'tussenjaar' zitten.

Wat mij betreft een welgemene toedeloet  l0l

_O_


oost

Citaat van: poelie-lwd op oktober 12, 2023, 08:08:08
Ik heb geen medelijden met iemand die openlijk twijfelt aan de verstandelijke vermogens bij supporters, mensen straalhard voorbij loopt als ze hem willen feliciteren met een overwinning, Iedereen structureel de schuld geeft behalve zichzelf en na een nederlaag loopt te roepen dat supporters niet moeten zeuren omdat we in een 'tussenjaar' zitten.

Wat mij betreft een welgemene toedeloet  l0l

_O_

Vlampiep

Hij is fut, mar dur binne nog steeds lui die ut nog niet in de gaten hewwe.
Zet die andere bril op  want dur waait nou un frisse positieve andere wien in oans ouwe stadion.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op oktober 12, 2023, 09:57:07
Hij is fut, mar dur binne nog steeds lui die ut nog niet in de gaten hewwe.
Zet die andere bril op  want dur waait nou un frisse positieve andere wien in oans ouwe stadion.
_O_
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Henk heeft als opdracht meegekregen meedoen om promotie. Die doelstelling is onveranderd. Vind ik wel bijzonder als we nu al kunnen concluderen dat het bestuur heeft gefaald met het aantrekken en aanhouden van Ultee tezamen met de matige spelers die deze zomer zijn gehaald (en verlengd).

Eigenlijk zou je Henk niet met een doelstelling moeten opzadelen. Die man valt niks kwalijk te nemen als het dit seizoen op een fiasco uitdraait.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op oktober 15, 2023, 11:02:13
Henk heeft als opdracht meegekregen meedoen om promotie. Die doelstelling is onveranderd. Vind ik wel bijzonder als we nu al kunnen concluderen dat het bestuur heeft gefaald met het aantrekken en aanhouden van Ultee tezamen met de matige spelers die deze zomer zijn gehaald (en verlengd).

Eigenlijk zou je Henk niet met een doelstelling moeten opzadelen. Die man valt niks kwalijk te nemen als het dit seizoen op een fiasco uitdraait.
:wall :X
IN HENK WE TRUST!!!

CambuurArnhem

Citaat van: Grijskijkert op oktober 11, 2023, 14:28:13
HdJ zijn eerste interview...

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/12711820/henk-de-jong-terug-op-het-veld-ik-heb-heel-veel-geluk-gehad

Fijn interview. "En dan bam!, en dan is het ook klaar". Nou ja, of zoiets. Rechttoe rechtaan, dat is zo mooi aan hem.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op oktober 15, 2023, 11:02:13
Henk heeft als opdracht meegekregen meedoen om promotie. Die doelstelling is onveranderd. Vind ik wel bijzonder als we nu al kunnen concluderen dat het bestuur heeft gefaald met het aantrekken en aanhouden van Ultee tezamen met de matige spelers die deze zomer zijn gehaald (en verlengd).

Eigenlijk zou je Henk niet met een doelstelling moeten opzadelen. Die man valt niks kwalijk te nemen als het dit seizoen op een fiasco uitdraait.

Groningen, Willem II, Roda, Emmen, ADO, VVV. N.A.C., De Graafschap
Is het een fiasco als daar 3 of 4 van boven je eindigen met een team waarvan de helft van de basis nog maar 20 jaar is?

De Gast

Nee maar wel als er 10 clubs boven je eindigen.

okkele

Citaat van: De Gast op oktober 15, 2023, 11:02:13
Henk heeft als opdracht meegekregen meedoen om promotie. Die doelstelling is onveranderd. Vind ik wel bijzonder als we nu al kunnen concluderen dat het bestuur heeft gefaald met het aantrekken en aanhouden van Ultee tezamen met de matige spelers die deze zomer zijn gehaald (en verlengd).

Eigenlijk zou je Henk niet met een doelstelling moeten opzadelen. Die man valt niks kwalijk te nemen als het dit seizoen op een fiasco uitdraait.
in tegenstelling tot ultee.
lekker redeneren zo hoor, henkie mag falen waar sjors dat niet mag.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

"Based on Opta's Expected Points model, 11th-placed SCCambuurL would currently be top of the table in the
KKD(18.9 xP), the biggest underperformance among all teams in the competition (-5.9 - 13 actual points). Unlucky."

Op basis van de statistieken halen we veel te weinig punten dan je uit de kansverhouding mag verwachten. We geven niet veel kansen weg en cre?ren veel. Het aardige is dat onder Henk het vaak omgekeerd is... die haalt juist meer punten dan je op basis van de expected goals zou verwachten. Dat geeft wel vertrouwen in een goede eindklassering.



okkele

Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2023, 15:24:07
"Based on Opta's Expected Points model, 11th-placed SCCambuurL would currently be top of the table in the
KKD(18.9 xP), the biggest underperformance among all teams in the competition (-5.9 - 13 actual points). Unlucky."

Op basis van de statistieken halen we veel te weinig punten dan je uit de kansverhouding mag verwachten. We geven niet veel kansen weg en cre?ren veel. Het aardige is dat onder Henk het vaak omgekeerd is... die haalt juist meer punten dan je op basis van de expected goals zou verwachten. Dat geeft wel vertrouwen in een goede eindklassering.
ik zag het eerder deze week.
ook leuk om te weten dat volgens opta ajax niet 16e maar 18e zou moeten zijn.  :D
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

CambuurArnhem

Citaat van: okkele op oktober 15, 2023, 15:22:59
in tegenstelling tot ultee.
lekker redeneren zo hoor, henkie mag falen waar sjors dat niet mag.

Dat dacht ik dus ook toen ik dit las. Maar ik snap het wel (inmiddels). Sjors had geen krediet, waar Henk dat in overvloed heeft.