Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 11, 2023, 12:27:25
en iets opgevallen? Was er ook en wat een verademing . Henk er steeds tussen, constant aanwijzingen geven. Met de opbouw aan de slag hoe ze moesten staan. Gaf aan wat ze fout deden en opnieuw. Bergsma speelt en Tol en Smand wisselden.
Bergsma, van Kaam en Breij veel pratend met HdJ, en de Koe kon wel eens op 6 gaan spelen. Caschili en van Mullem liepen rondjes..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 11, 2023, 12:29:11
Misten wel een hoop
Fedde de Jong, Youns El Hilali, Uldrikis en Sylla.... Van Mullem en Caschili trainende apart van de groep.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 11, 2023, 12:37:13
Fedde de Jong, Youns El Hilali, Uldrikis en Sylla.... Van Mullem en Caschili trainende apart van de groep.
zijn er al 6 waarvan 4 of 5 basis spelers denk ik

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 11, 2023, 12:41:34
zijn er al 6 waarvan 4 of 5 basis spelers denk ik
Ja het is hopen dat van Mullem en Caschili komende dagen aansluiten..
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Dit ook weer duidelijk:

De afgelopen dagen had Henk de Jong meermaals contact met Sandor van der Heide. Cambuur wilde best meedenken in een eventuele terugkeer van Van der Heide, maar hij heeft zelf aangegeven dat dit niet te combineren is met zijn ondernemingen.

sunderland

Heb je dat van Sandor zelf? Hoor namelijk andere berichten

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 11, 2023, 13:42:35
Heb je dat van Sandor zelf? Hoor namelijk andere berichten
Dit komt bij Henk weg...
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: sunderland op oktober 11, 2023, 13:42:35
Heb je dat van Sandor zelf? Hoor namelijk andere berichten

LC en dit meld de Omrop :

Sandor van der Heide komt toch niet terug bij #Cambuur. Vanochtend hebben Henk de Jong en hij de knoop doorgehakt.

De werkzaamheden in Leeuwarden zijn niet te combineren met het ondernemerschap van Van der Heide.

PePe

#2468
Citaat van: poelie-lwd op oktober 11, 2023, 09:56:06
Ja maar die wil terug naar Volendam.

Tol maar ruilen met Muhren.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Het is goed om hem weer op het veld te zien. Niet alleen voor Cambuur, ook voor hem zelf.

Specuveter

Hoop niet dat de eerste training van vanochtend voorbode is voor wedstrijd van Zondag.

papier

Citaat van: Specuveter op oktober 11, 2023, 14:47:16
Hoop niet dat de eerste training van vanochtend voorbode is voor wedstrijd van Zondag.

Omdat er bijna niemand was?

Specuveter

Citaat van: papier op oktober 11, 2023, 14:48:40
Omdat er bijna niemand was?
Ik zag weer dingen gebeuren in partij vorm...
Niveau 3e klas amateurs

oost

Citaat van: Specuveter op oktober 11, 2023, 14:52:11
Ik zag weer dingen gebeuren in partij vorm...
Niveau 3e klas amateurs

We moeten ook geen wonderen verwachten natuurlijk. Was nog maar zijn eerste training