Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Vlampiep is erg teleurgesteld omdat Ultee is ontslagen. Alles is nu slecht en een maand terug las je daar niks over. Of hij is ongesteld geworden

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 10, 2023, 19:18:02
Bizar interview net bij nos sport. Een lachende en vrolijke Van Kaam voor de camera. Weet niet wat er vrijdag tegen Dordrecht allemaal gebeurd is, maar volgens mij waren de spelers klaar met Ultee. Lijkt wel alsof er een last van ze af valt. Ben zeer benieuwd zondag tegen Nac.
het leek idd dat er een paar de weds helemaal klaar waren met ..

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op oktober 10, 2023, 19:20:10
Onze assistenten hebben voldoende signalen afgegeven dat zij niet capabel zijn. Pionnen wegzetten en plaatsen, bal oppompen en hesjes uitdelen  prima , maar meer mag er niet van worden verwacht  Schrijf dit met pijn in mijn hart, want ik vind Martijn een geweldige kerel die mooie dingen als spits heeft gegeven.

Ik bestrijd zeker niet dat Sandor meer capabel is dan de huidige assistenten. Dan denk ik ook, ga er 100% net zoals dat van iedere speler en staflid verwacht wordt. Het is nou ook weer niet zo dat hij het CV van Dick Advocaat heeft en allerlei privileges kan eissen.

Of laat ik het positief zeggen: ik hoop dat Sandor weer voor een carriere in het betaald voetbal en bij Cambuur kiest.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 10, 2023, 19:27:54
Vlampiep is erg teleurgesteld omdat Ultee is ontslagen. Alles is nu slecht en een maand terug las je daar niks over. Of hij is ongesteld geworden

Zo lijkt het wel ja  :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

#2434
Citaat van: sunderland op oktober 10, 2023, 19:27:54
Vlampiep is erg teleurgesteld omdat Ultee is ontslagen. Alles is nu slecht en een maand terug las je daar niks over. Of hij is ongesteld geworden
[/quote
Nou dit is weer een typxische Sunderland aanname dat slaat als een drol tegen de sluisdeuren, hier hest trouwens wel fakers last van.
Maar ik zal je niet fileren laat het hier maar bij . Overigens ben ik zeer content met de terugkeer van Henk maar ga niet blind voorbij aan de andere randzaken.
Ps. Ik ben de overgang al gepasseerd en kan dus meer ongesteld worden ouwe seur.

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op oktober 10, 2023, 19:45:48
Ik bestrijd zeker niet dat Sandor meer capabel is dan de huidige assistenten. Dan denk ik ook, ga er 100% net zoals dat van iedere speler en staflid verwacht wordt. Het is nou ook weer niet zo dat hij het CV van Dick Advocaat heeft en allerlei privileges kan eissen.

Of laat ik het positief zeggen: ik hoop dat Sandor weer voor een carriere in het betaald voetbal en bij Cambuur kiest.

Ben wel heel benieuwd idd wat Sandor doet. Haat liefde verhouding in de prof wereld volgens mij.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Stiens

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 10, 2023, 19:22:35
https://nos.nl/l/2493608

Die is wel bijzonder vrolijk ja, haha. Laat het een voorbode zijn |:)

Daar is aardig in geknipt door de NOS. In het begin van het interview heeft van Kaam het o.a. over Ultee en gaat hij in op de vraag of de spelersgroep Ultee heeft laten vallen. Het volledige interview is te vinden op de website van Omrop Frysl?n: https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/1226437/clubicoon-henk-de-jong-maakt-seizoen-af-bij-cambuur-als-hoofdtrainer

sunderland

Citaat van: Vlampiep op oktober 10, 2023, 19:55:51
Citaat van: sunderland op oktober 10, 2023, 19:27:54
Vlampiep is erg teleurgesteld omdat Ultee is ontslagen. Alles is nu slecht en een maand terug las je daar niks over. Of hij is ongesteld geworden
[/quote
Nou dit is weer een typxische Sunderland aanname dat slaat als een drol tegen de sluisdeuren, hier hest trouwens wel fakers last van.
Maar ik zal je niet fileren laat het hier maar bij . Overigens ben ik zeer content met de terugkeer van Henk maar ga niet blind voorbij aan de andere randzaken.
Ps. Ik ben de overgang al gepasseerd en kan dus meer ongesteld worden ouwe seur.
|:)

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op oktober 10, 2023, 20:05:16
Ben wel heel benieuwd idd wat Sandor doet. Haat liefde verhouding in de prof wereld volgens mij.
Henk heeft aangegeven Sandor graag weer als assistent te hebben. Zelf heb ik Sandor nog niet horen zeggen dat hij overweegt terug te komen, maar tussen hem en Henk zal ongetwijfelt wel contact zijn geweest. Ben zeer benieuwd want het is een gouden koppel.

Stanley

De samenstelling van de trainersstaf was de laatste dagen een van de gespreksonderwerpen, aldus Reijnen. De Jong werkte in het verleden succesvol samen met Sandor van der Heide. Maar een terugkeer van het clubicoon, dat enkele jaren geleden afscheid nam van het trainersvak, is volgens Reijnen niet aan de orde. ,,Momenteel speelt dat niet. Wij hebben al een trainersstaf. Vooralsnog gaat Henk met deze groep aan de slag.? Zodoende wordt De Jong, net als Ultee, geassisteerd door Martijn Barto en Jeroen Burghout.

uit interview met Reijnen in de LC

sunderland

Dat heeft ie idd gezegd. Hoorde hem ook ergens zeggen dat ze eerst op deze manier willen beginnen. Ik denk dat het zomaar kan zijn dat Sandor met een maand wel aan sluit omdat Henk dat wil.

PePe

Is Sandor op dit moment ?berhaupt wel beschikbaar?

Stanley

Citaat van: sunderland op oktober 10, 2023, 22:23:41
Dat heeft ie idd gezegd. Hoorde hem ook ergens zeggen dat ze eerst op deze manier willen beginnen. Ik denk dat het zomaar kan zijn dat Sandor met een maand wel aan sluit omdat Henk dat wil.
ik denk dat Reijnen Sandor er niet vrijblijvend bij wil hebben, en er geen geld voor is. Bovendien moet je contractueel alles goed vastleggen.                   

sunderland

Citaat van: Stanley op oktober 10, 2023, 22:44:54
ik denk dat Reijnen Sandor er niet vrijblijvend bij wil hebben, en er geen geld voor is. Bovendien moet je contractueel alles goed vastleggen.                 
kijk het hele interview met Reijnen op Omrop Fryslan dan weet je genoeg.

poelie-lwd

Citaat van: wiekie1969 op oktober 10, 2023, 19:18:02
Bizar interview net bij nos sport. Een lachende en vrolijke Van Kaam voor de camera. Weet niet wat er vrijdag tegen Dordrecht allemaal gebeurd is, maar volgens mij waren de spelers klaar met Ultee. Lijkt wel alsof er een last van ze af valt. Ben zeer benieuwd zondag tegen Nac.

Tuurlijk juh dat zag een blinde nog.
Iedereen heeft recht op mijn mening.