Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Vlampiep op oktober 10, 2023, 18:13:47
Dan hest ut interview met Reijnen mist seker, of je luistert te selectief.
Ik reken nergens op als Henk aangeeft Sandor als assistent te willen, maar Reijnen dit vooralsnog tegenhoudt. Reijnen vond de selectie aan het begin van het seizoen ook goed genoeg, dus is het maar afwachten of Reijnen goed genoeg zal zijn.

Waarom zou Reijnen dit tegenhouden als je (neem ik aan) het beste voor hebt met Cambuur?

Vlampiep

Citaat van: oost op oktober 10, 2023, 18:09:42
Eerste deel sla je echt de spijker op zijn kop.
Ik hoop en verwacht dat je nog verrast gaat worden door onze achterhoede spelers. Die zijn echt niet zo slecht als het nu lijkt. Eerste seizoen helft in de eredivisie kregen we niet eens zo gel veel goals tegen. We maakten er ook weinig. Wanneer henk het weer op de zelfde vergelijkbare manier neer weet te zetten denk ik dat onze huidge cv's echt goed genoeg zijn.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar zoals ik al eens eerder aanhaalde, van een keutel kan zelfs Henk geen gebakje maken.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op oktober 10, 2023, 18:17:39
Waarom zou Reijnen dit tegenhouden als je (neem ik aan) het beste voor hebt met Cambuur?
Waarom kan alleen Reijnen beantwoorden, maar hij wil nog niet denken aan een terug keer van Sandor zoals hij aangeeft in een interview over de terugkeer van Henk.

Bernardo

Citaat van: Vlampiep op oktober 10, 2023, 16:55:50
Dit bestuur heeft Ultee de opdracht meegegeven te spelen voor promotie en bij de overname door Henk is deze niet bijgesteld.  Iedere boerelul kan op zijn vingers natellen dat dit met de huidige selectie onmogelijk is. Hiermee zadelt dit bestuur en met name Reijnen Henk op,met een schier onmogelijke opdracht.

Meespelen om promotie is wel een heel breed begrip zoals Reijnen ook aangeeft. Met play offs halen speel je al mee om promotie.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op oktober 10, 2023, 18:13:47
Dan hest ut interview met Reijnen mist seker, of je luistert te selectief.
Ik reken nergens op als Henk aangeeft Sandor als assistent te willen, maar Reijnen dit vooralsnog tegenhoudt. Reijnen vond de selectie aan het begin van het seizoen ook goed genoeg, dus is het maar afwachten of Reijnen goed genoeg zal zijn.
Klopt ik kan slecht naar iemand luisteren als hij steeds om de hete brei heen praat.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op oktober 10, 2023, 18:30:28
Klopt ik kan slecht naar iemand luisteren als hij steeds om de hete brei heen praat.. :thumbsup
Ik hoop dat Henk zondag het geluk aan zijn kont heeft hangen en een positieve ommekeer weet te bewerkstelligen, zodat wij weer herkenbaar voetbal gaan zien en het voor de tegenstanders weer een hel is om in ons stadion te spelen..  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op oktober 10, 2023, 18:47:13
Ik hoop dat Henk zondag het geluk aan zijn kont heeft hangen en een positieve ommekeer weet te bewerkstelligen, zodat wij weer herkenbaar voetbal gaan zien en het voor de tegenstanders weer een hel is om in ons stadion te spelen..  |:)
|:)
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op oktober 10, 2023, 18:30:02
Meespelen om promotie is wel een heel breed begrip zoals Reijnen ook aangeeft. Met play offs halen speel je al mee om promotie.
Als je wilt meespelen voor promotie moet je als TD helder zijn in de doelstelling en zorgen voor een klimaat waarin dit mogelijk is.
Zeg dan dat er naar herkenbaar voetbal wordt gestreefd en zien waar dit tot leidt.

Specuveter

Morgen om 11 uur training.
Zal wel druk worden!

Bankzitter

Geen populaire mening maar ik snap wel als Reijnen niet vd Heide er op vrijblijvende basis bij wil.
Je kan een professionele organisatie niet runnen met iemand die alleen komt op de dagen dat 'ie zin heeft, alleen de dingen doet die hij interessant vindt en ook weer stopt als hij het niet meer leuk vind. Dat geeft ook een heel raar signaal naar de andere assistenten.

Natuurlijk van harte welkom als hij een contract tekent en weer bezig gaat met zijn laatste papiertje.
Dan ligt er ook een mooie toekomst om het ooit van Henk over te nemen. Want dat 'ie verstand van het spelletje heeft en het heel helder kan overbrengen staat buiten kijf.

oost

Citaat van: Bankzitter op oktober 10, 2023, 19:07:54
Geen populaire mening maar ik snap wel als Reijnen niet vd Heide er op vrijblijvende basis bij wil.
Je kan een professionele organisatie niet runnen met iemand die alleen komt op de dagen dat 'ie zin heeft, alleen de dingen doet die hij interessant vindt en ook weer stopt als hij het niet meer leuk vind. Dat geeft ook een heel raar signaal naar de andere assistenten.

Natuurlijk van harte welkom als hij een contract tekent en weer bezig gaat met zijn laatste papiertje.
Dan ligt er ook een mooie toekomst om het ooit van Henk over te nemen. Want dat 'ie verstand van het spelletje heeft en het heel helder kan overbrengen staat buiten kijf.

Ik deed je mening tot op bepaalde hoogte, er is nu ook weinig ruimte voor een extra assistent. Ik kan mij voorstellen dat ze volgende seizoen of in de loop van dit seizoen wel wat veranderingen plaats vinden binnen de ts

wiekie1969

Bizar interview net bij nos sport. Een lachende en vrolijke Van Kaam voor de camera. Weet niet wat er vrijdag tegen Dordrecht allemaal gebeurd is, maar volgens mij waren de spelers klaar met Ultee. Lijkt wel alsof er een last van ze af valt. Ben zeer benieuwd zondag tegen Nac.   

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op oktober 10, 2023, 19:07:54
Geen populaire mening maar ik snap wel als Reijnen niet vd Heide er op vrijblijvende basis bij wil.
Je kan een professionele organisatie niet runnen met iemand die alleen komt op de dagen dat 'ie zin heeft, alleen de dingen doet die hij interessant vindt en ook weer stopt als hij het niet meer leuk vind. Dat geeft ook een heel raar signaal naar de andere assistenten.
Natuurlijk van harte welkom als hij een contract tekent en weer bezig gaat met zijn laatste papiertje.
Dan ligt er ook een mooie toekomst om het ooit van Henk over te nemen. Want dat 'ie verstand van het spelletje heeft en het heel helder kan overbrengen staat buiten kijf.
Onze assistenten hebben voldoende signalen afgegeven dat zij niet capabel zijn. Pionnen wegzetten en plaatsen, bal oppompen en hesjes uitdelen  prima , maar meer mag er niet van worden verwacht  Schrijf dit met pijn in mijn hart, want ik vind Martijn een geweldige kerel die mooie dingen als spits heeft gegeven.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op oktober 10, 2023, 19:18:02
Bizar interview net bij nos sport. Een lachende en vrolijke Van Kaam voor de camera. Weet niet wat er vrijdag tegen Dordrecht allemaal gebeurd is, maar volgens mij waren de spelers klaar met Ultee. Lijkt wel alsof er een last van ze af valt. Ben zeer benieuwd zondag tegen Nac.

https://nos.nl/l/2493608

Die is wel bijzonder vrolijk ja, haha. Laat het een voorbode zijn |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Post

#2429
Henk vooraf Noord maar even toespreken dat er niet met bier gegooid mag worden, dan is dat ook meteen geregeld! Henk, de burgemeester van Leeuwarden!  |:)