Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

En als Ultee nou even ook goed luistert naar de podcast: Bergsma voor Tol.

denistel

Citaat van: sunderland op september 25, 2023, 16:05:34
En de woorden inzet en mentaliteit is een zwaktebod van de trainer zelf. Die jongens willen allemaal wel. Zo  8)

daar wordt te veel de nadruk op gelegd ik hoor ze nooit zeggen het voetbal
moet beter.tegenwoordig wordt alles gemeten moeten spelers een ultra korte
warming up doen bij onderbreking of begin 2e helft en moeten de wissels na
de wedstrijd nog van allerlei loop oefeningen doen(ook bij andere clubs) ik vind
dat maar niks en dan nog niet te spreken over wissels die 30 min warm lopen
en er dan vervolgens niet inkomen.

Geelblauwstiens

Het wordt pas zorgelijk als dit forum wordt beschouwd als een representatieve afspiegeling van de gemiddelde Cambuur supporter?.. beetje nuance wel op z?n plek.
Het is slechts een gekleurd smaldeel met ontiegelijk veel posts. Zeg maar de 80/20 regel.

V-man

Citaat van: Geelblauwstiens op september 25, 2023, 21:26:18
Het wordt pas zorgelijk als dit forum wordt beschouwd als een representatieve afspiegeling van de gemiddelde Cambuur supporter?.. beetje nuance wel op z?n plek.
Het is slechts een gekleurd smaldeel met ontiegelijk veel posts. Zeg maar de 80/20 regel.

Klopt ik ken best wel veel SCC fans maar dit forum is meestal onbekend.

okkele

Citaat van: Geelblauwstiens op september 25, 2023, 21:26:18
Het wordt pas zorgelijk als dit forum wordt beschouwd als een representatieve afspiegeling van de gemiddelde Cambuur supporter?.. beetje nuance wel op z?n plek.
Het is slechts een gekleurd smaldeel met ontiegelijk veel posts. Zeg maar de 80/20 regel.
:_schater
de toon van deze site is wel duidelijk, je eigen club en mensen afbreken, het is niet goed genoeg en dat zal het ook nooit worden op deze site.
de regelmatige posters die trots zijn op HUN club zijn hier op 2 handen te tellen.
het is blijkbaar nodig om van je eigen mensen iedere keer maar weer de nadelen op te sommen en zelfs gelijk-denkenden een onredelijk beeld te geven van bv je eigen trainer.
dag in dag uit hetzelfde hier, super voorspelbaar, van sommige forummers weet je nu al wat ze morgen hier typen.

ik persoonlijk vind het jammer en ik denk ook niet dat de leuke tijd nog terug komt, een beetje als het betaald voetbal.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oost

Citaat van: okkele op september 25, 2023, 22:47:22
:_schater
de toon van deze site is wel duidelijk, je eigen club en mensen afbreken, het is niet goed genoeg en dat zal het ook nooit worden op deze site.
de regelmatige posters die trots zijn op HUN club zijn hier op 2 handen te tellen.
het is blijkbaar nodig om van je eigen mensen iedere keer maar weer de nadelen op te sommen en zelfs gelijk-denkenden een onredelijk beeld te geven van bv je eigen trainer.
dag in dag uit hetzelfde hier, super voorspelbaar, van sommige forummers weet je nu al wat ze morgen hier typen.

ik persoonlijk vind het jammer en ik denk ook niet dat de leuke tijd nog terug komt, een beetje als het betaald voetbal.

Beetje onzin niet?
Iedereen mag zijn mening verkondigen, de ene keer kun je je daar in de vinden en de andere kant niet.
Het gaat nu al anderhalf jaar niet goed met cambuur sportief gezien. Dus het is logisch dat veel fans met een soort shagarijn zitten. Ik denk dat 95% van de bezoekers vind dat het huidge voetbal onder de maat is. Een enkele zegt we staan 4e dat is toch prima?
Als je dat prima vind mooi Lucky you. Ik hoop heel erg dat henk snel weer voor de groep komt en dat we behalve voor een gezellig avondje met vrienden ook weer eens voor her voetbal heen kunnen.
Hoelang dat gaar duren geen idee, maar om veel forum gangers af te schilderen als negatievelingen vind ik een beetje ver gaan

poelie-lwd

Citaat van: okkele op september 25, 2023, 22:47:22


en ik denk ook niet dat de leuke tijd nog terug komt

Definieer 'leuke tijd' Ik wacht.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lowieke

Citaat van: oost op september 25, 2023, 23:33:35
Beetje onzin niet?
Iedereen mag zijn mening verkondigen, de ene keer kun je je daar in de vinden en de andere kant niet.
Het gaat nu al anderhalf jaar niet goed met cambuur sportief gezien. Dus het is logisch dat veel fans met een soort shagarijn zitten. Ik denk dat 95% van de bezoekers vind dat het huidge voetbal onder de maat is. Een enkele zegt we staan 4e dat is toch prima?
Als je dat prima vind mooi Lucky you. Ik hoop heel erg dat henk snel weer voor de groep komt en dat we behalve voor een gezellig avondje met vrienden ook weer eens voor her voetbal heen kunnen.
Hoelang dat gaar duren geen idee, maar om veel forum gangers af te schilderen als negatievelingen vind ik een beetje ver gaan

Natuurlijk had iedereen graag gezien dat we nog in de eredivisie zouden spelen. Maar we waren niet goed genoeg. Al eigenlijk anderhalf jaar niet. Toen de tegenstanders het Cambuurspelletje doorkregen en met twee man onze centrale verdedigers gingen opvangen, was het afgelopen. Daar hebben we een jaar lang geen antwoord op gehad. Ook onder Henk niet. Ultee heeft wat anders geprobeerd en dat is jammerlijk mislukt.
Maar met de spelers die we nu hebben vind ik het eigenlijk niet zo slecht gaan. En de twee wedstrijden die we verloren waren niet terecht. Ik vind dat Ultee door een aantal hier veel te hard wordt aangepakt. En ook niet bepaald fatsoenlijk, wat trouwens meer zegt over die personen dan over Ultee.

Andy King

Citaat van: Geelblauwstiens op september 25, 2023, 21:26:18
Het wordt pas zorgelijk als dit forum wordt beschouwd als een representatieve afspiegeling van de gemiddelde Cambuur supporter?.. beetje nuance wel op z?n plek.
Het is slechts een gekleurd smaldeel met ontiegelijk veel posts. Zeg maar de 80/20 regel.

Eens! En bij die 80% is er niet al te veel nuance.

oost

Citaat van: Lowieke op september 26, 2023, 08:58:42
Natuurlijk had iedereen graag gezien dat we nog in de eredivisie zouden spelen. Maar we waren niet goed genoeg. Al eigenlijk anderhalf jaar niet. Toen de tegenstanders het Cambuurspelletje doorkregen en met twee man onze centrale verdedigers gingen opvangen, was het afgelopen. Daar hebben we een jaar lang geen antwoord op gehad. Ook onder Henk niet. Ultee heeft wat anders geprobeerd en dat is jammerlijk mislukt.
Maar met de spelers die we nu hebben vind ik het eigenlijk niet zo slecht gaan. En de twee wedstrijden die we verloren waren niet terecht. Ik vind dat Ultee door een aantal hier veel te hard wordt aangepakt. En ook niet bepaald fatsoenlijk, wat trouwens meer zegt over die personen dan over Ultee.

Dat het onder Henk ook al niet lekker ging klopt natuurlijk deels. In mijn ogen had dat te maken met het gebrek aan kwaliteit op de vleugels waardoor de tegenstander makkelijker durfde door te stappen. Ook verloren we ontzettend veel wedstrijden met 1 goal verschil en werdt er bij vlagen wel aardig gespeeld.
Nadat Ultee het overnam verloren we constant met 2 of  3 goals verschil en verdween al het voetbal uit de selectie. De degradatie opzich was wel terecht alleen denk ik nog s6eeds dat we met Henk er niet kansloos uit gegaan waren. Dit seizoen ben je redelijk begonnen qua resultaten, echter vind ik het spelniveau ver onder de maat. Daar mag en kun je ultee wel op aankijken.
We gaan het allemaal wel zien ik heb geen vertrouwen in zijn kunnen maar dat is wel duidelijk denk ik :_schater.

poelie-lwd

#2245
Citaat van: Lowieke op september 26, 2023, 08:58:42
Natuurlijk had iedereen graag gezien dat we nog in de eredivisie zouden spelen. Maar we waren niet goed genoeg. Al eigenlijk anderhalf jaar niet. Toen de tegenstanders het Cambuurspelletje doorkregen en met twee man onze centrale verdedigers gingen opvangen, was het afgelopen. Daar hebben we een jaar lang geen antwoord op gehad. Ook onder Henk niet. Ultee heeft wat anders geprobeerd en dat is jammerlijk mislukt.
Maar met de spelers die we nu hebben vind ik het eigenlijk niet zo slecht gaan. En de twee wedstrijden die we verloren waren niet terecht. Ik vind dat Ultee door een aantal hier veel te hard wordt aangepakt. En ook niet bepaald fatsoenlijk, wat trouwens meer zegt over die personen dan over Ultee.

Geen antwoord op gehad? We konden in de eerste helft van vorig seizoen anders behoorlijk meekomen alleen scoorden we niet en deden persoonlijke fouten ons de das om. Zelfs onder Bosbaard waren we gelijkwaardig. Vervolgens komt de professor die een complete voorbereiding voorgeschoteld krijgt inclusief trainingskamp met 4 nieuwe spelers en vanaf de wedstrijd tegen Volendam niet 1 x zijn stempel wist te drukken om tegenstanders onze wil op te leggen met een herkenbare manier van spelen.

Nu heeft hij een selectie die wederom niet overloopt van kwaliteit maar goed genoeg is om i.i.g. niet in de problemen te komen tegen ploegen als Telstar, Helmond Sport, Jong Ajax en Jong Utrecht. Echter wederom krijgt Sjors het niet voor elkaar om een divisie lager een dermate goede organisatie neer te zetten met vastigheden waardoor je simpelweg niet in de problemen komt. Wat voor Sjors pleit zijn inderdaad de resultaten maar je moet ook niet wegkijken van het feit dat we tegen elke tegenstander zwaar in de problemen kwamen. Emmen door het oog van de naald, Telstar idem. Zelfs tegen 10 man. Ajax kwam met onder 16 maar twee spelers van 020 wisten onze 'organisatie' behoorlijk overhoop te spelen. Tegen den Bosch hadden we het geluk dat zij op de paal schoten en wij een pingel kregen maar ook hier stonden we onder druk en konden we wederom geen vuist maken. Uitzondering op de regel is Willem 2 echter liepen we ook hier weer achteruit maar winnen we door een fantastische goal. Daarbij moet wel opgemerkt worden dat Willem 2 met dat materiaal een hele matige wedstrijd speelde maar dat terzijde. eN dan afgelopen vrijdag. 3 schoten op goal, 3 goals en erger nog, er is totaal geen vooruitgang te bespeuren van het team of spelers individueel. Dat is zorgelijk en kan wat mij betreft niet vaak genoeg benadrukt worden. Helemaal prima.

Nuance is goed maar het beestje bij de naam noemen eveneens. Ik zeg je dat we ondanks de resultaten op een heel dun lijntje lopen. Komende weken zal duidelijk worden welke kant het op gaat nu we de betere tegenstanders gaan krijgen. Het is hopen op een stijgende lijn maar het verstand zegt dat we nog wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen als we op deze manier blijven aanmodderen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op september 26, 2023, 11:46:16
Geen antwoord op gehad? We konden in de eerste helft van vorig seizoen anders behoorlijk meekomen alleen scoorden we niet en deden persoonlijke fouten ons de das om. Zelfs onder Bosbaard waren we gelijkwaardig. Vervolgens komt de professor die een complete voorbereiding voorgeschoteld krijgt inclusief trainingskamp met 4 nieuwe spelers en vanaf de wedstrijd tegen Volendam niet 1 x zijn stempel wist te drukken om tegenstanders onze wil op te leggen met een herkenbare manier van spelen.

Nu heeft hij een selectie die wederom niet overloopt van kwaliteit maar goed genoeg is om i.i.g. niet in de problemen te komen tegen ploegen als Telstar, Helmond Sport, Jong Ajax en Jong Utrecht. Echter wederom krijgt Sjors het niet voor elkaar om een divisie lager een dermate goede organisatie neer te zetten met vastigheden waardoor je simpelweg niet in de problemen komt. Wat voor Sjors pleit zijn inderdaad de resultaten maar je moet ook niet wegkijken van het feit dat we tegen elke tegenstander zwaar in de problemen kwamen. Emmen door het oog van de naald, Telstar idem. Zelfs tegen 10 man. Ajax kwam met onder 16 maar twee spelers van 020 wisten onze 'organisatie' behoorlijk overhoop te spelen. Tegen den Bosch hadden we het geluk dat zij op de paal schoten en wij een pingel kregen maar ook hier stonden we onder druk en konden we wederom geen vuist maken. Uitzondering op de regel is Willem 2 echter liepen we ook hier weer achteruit maar winnen we door een fantastische goal. Daarbij moet wel opgemerkt worden dat Willem 2 met dat materiaal een hele matige wedstrijd speelde maar dat terzijde. eN dan afgelopen vrijdag. 3 schoten op goal, 3 goals en erger nog, er is totaal geen vooruitgang te bespeuren van het team of spelers individueel. Dat is zorgelijk en kan wat mij betreft niet vaak genoeg benadrukt worden. Helemaal prima.

Nuance is prima maar het beestje bij de naam noemen eveneens. Ik zeg je dat we ondanks de resultaten op een heel dun lijntje lopen. Komende weken zal duidelijk worden welke kant het op gaat nu we de betere tegenstanders gaan krijgen. Het is hopen op een stijgende lijn maar het verstand zegt dat we nog wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen als we op deze manier blijven aanmodderen.
dit willen de meesten niet horen en lezen want dan ben je weer anti Sjors. Allemaal feiten op een rij die 100% waar zijn. Denk niet dat de pro,s hier op reageren omdat ze dat simpelweg niet kunnen

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op september 26, 2023, 12:49:43
dit willen de meesten niet horen en lezen want dan ben je weer anti Sjors. Allemaal feiten op een rij die 100% waar zijn. Denk niet dat de pro,s hier op reageren omdat ze dat simpelweg niet kunnen

Dat is prima. Ieder zijn meug. Ik weet wat ik zie en jij ook. Sjors als HC bij Cambuur is een mismatch. punt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#2248
Citaat van: poelie-lwd op september 26, 2023, 11:46:16
Geen antwoord op gehad? We konden in de eerste helft van vorig seizoen anders behoorlijk meekomen alleen scoorden we niet en deden persoonlijke fouten ons de das om. Zelfs onder Bosbaard waren we gelijkwaardig. Vervolgens komt de professor die een complete voorbereiding voorgeschoteld krijgt inclusief trainingskamp met 4 nieuwe spelers en vanaf de wedstrijd tegen Volendam niet 1 x zijn stempel wist te drukken om tegenstanders onze wil op te leggen met een herkenbare manier van spelen.

Nu heeft hij een selectie die wederom niet overloopt van kwaliteit maar goed genoeg is om i.i.g. niet in de problemen te komen tegen ploegen als Telstar, Helmond Sport, Jong Ajax en Jong Utrecht. Echter wederom krijgt Sjors het niet voor elkaar om een divisie lager een dermate goede organisatie neer te zetten met vastigheden waardoor je simpelweg niet in de problemen komt. Wat voor Sjors pleit zijn inderdaad de resultaten maar je moet ook niet wegkijken van het feit dat we tegen elke tegenstander zwaar in de problemen kwamen. Emmen door het oog van de naald, Telstar idem. Zelfs tegen 10 man. Ajax kwam met onder 16 maar twee spelers van 020 wisten onze 'organisatie' behoorlijk overhoop te spelen. Tegen den Bosch hadden we het geluk dat zij op de paal schoten en wij een pingel kregen maar ook hier stonden we onder druk en konden we wederom geen vuist maken. Uitzondering op de regel is Willem 2 echter liepen we ook hier weer achteruit maar winnen we door een fantastische goal. Daarbij moet wel opgemerkt worden dat Willem 2 met dat materiaal een hele matige wedstrijd speelde maar dat terzijde. eN dan afgelopen vrijdag. 3 schoten op goal, 3 goals en erger nog, er is totaal geen vooruitgang te bespeuren van het team of spelers individueel. Dat is zorgelijk en kan wat mij betreft niet vaak genoeg benadrukt worden. Helemaal prima.

Nuance is goed maar het beestje bij de naam noemen eveneens. Ik zeg je dat we ondanks de resultaten op een heel dun lijntje lopen. Komende weken zal duidelijk worden welke kant het op gaat nu we de betere tegenstanders gaan krijgen. Het is hopen op een stijgende lijn maar het verstand zegt dat we nog wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen als we op deze manier blijven aanmodderen.
Duidelijk verhaal, met 1 aanvulling. Het niveau in de kkd is zo enorm laag dat het mij niet zou verbazen  dat we redelijk mee blijven doen bovenin. Het enige normale team tot nu toe was WII, dus knap dat we die wonnen.
Henk, held, bedankt

Vlampiep

#2249
Citaat van: sunderland op september 26, 2023, 12:49:43
dit willen de meesten niet horen en lezen want dan ben je weer anti Sjors. Allemaal feiten op een rij die 100% waar zijn. Denk niet dat de pro,s hier op reageren omdat ze dat simpelweg niet kunnen
Sunder, ik ben niet pro Sjors, maar hoe je het ook vindt, hij is nog wel de hoofdtrainer. Ik zie ook dat hij spelers niet beter kan laten voetballen en er geen idee van heeft hoe hij bv de linies op het veld moet laten staan. Gaat er volledig aan voorbij dat door balverlies en verkeerde posities van de middenvelders onze verdedigers plotseling met een overtal van de tegenstander wordt geconfronteerd. Nee dan maar weer Bergsma er uit net of Tol en Smand wel wat toevoegen. Ook ik vind dat hij niet functioneert  ( en daar schuurt het momenteel) want we staan we wel mooi op een derde plaats. Dus zal het bestuur met al hun wijsheid een nette oplossing moeten vinden. Een trainer die bij veel supporters  niet wordt gepruimd, maar ons wel weet te brengen in de top van Kkd ontslaan lijkt ook niet gemakkelijk. Daarom hebben we een TD en bestuurders die hierin de juiste stappen voor Cambuur moeten gaan maken. Als dit zo blijft en we zouden helemaal wegzakken, wat ook zo maar zou kunnen, zullen we onze bestuurders en TD hierop aan moeten spreken en geen Sjors want die doet zijn best maar kan niet beter. Dus alle negativiteit op Sjors spuien is ook blind zijn voor oorzaak en gevolg.