Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Vlampiep op september 23, 2023, 12:22:44
Oe als trainer niet kunt voldoen aan de verwachting, dient er ingegrepen te worden zoals in het bedrijfsleven.

In het bedrijfsleven zou ik behoorlijk over de pis zijn als mijn manager zijn contract in zijn ziekteperiode verlengt (zijn goed recht) en vervolgens binnen een dag na zijn betermelding openlijk solliciteert bij mijn concurrent. Zouden supporters dat ook zo makkelijk vergeten als het om een ander ging?

Henk is een held, Henk moet blijven, maar Henk moet ook eventjes geduld hebben. Wij hebben een trainer die ons voorlopig bovenaan de ranglijst heeft gebracht met een beperkt budget.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 23, 2023, 12:00:23
Henk heeft al twee keer eerder aangegeven 100% fit te zijn. Ik snap wel als de club voorzichtig is maar ook dat ze in de maag zitten met 2 trainers.

Ik wil Henk ook terug, liever vandaag dan morgen, maar je moet ook de realiteit niet uit het oog verliezen.

Het mooiste is als De Jong en Ultee kunnen samenwerken en allebei doen waar ze goed in zijn, maar blijkbaar is dat niet aan de orde om wat voor reden ook. Doodzonde want alle alternatieven hebben nadelen en risico's.

Wij zien dat er met Ultee geen vooruitgang inzit en dezelfde fouten steeds terugkomen. Ik betwijfel of dat binnen het bestuur of alle supporters ook zo beleefd wordt. Ik ben bang dat als we van JPSV winnen in een uitverkocht stadion het grootste deel van de meute weer tevreden naar huis gaat.
allebei doen waar ze goed in zijn ????? Aub niet .!!

V-man

Ik denk dat als Henk dit seizoen begonnen was als trainer en we nu staan waar we staan er niemand om zijn ontslag zou schreeuwen. Ultee moet zich veel meer bewijzen en heeft niet de "gunfactor". Als we volgende week weer winnen ga ik zeer tevreden naar huis (moet ik dan ontevreden zijn hou toch op!). Toegegeven Ultee en SCC is een moeilijk huwelijk. Om echter alles op deze man te schuiven is m.i. simplistisch . Je hebt toch ook een technische staf en is Henk nu niet alreeds een "stille kracht" op de achtergrond?

Destroyer

Dkv is na vanavond een vacature vrij, als hij het maar laat ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Citaat van: Destroyer op september 23, 2023, 22:53:40
Dkv is na vanavond een vacature vrij, als hij het maar laat ...

Als het bestuur het maar laat?

V-man

Citaat van: michello op september 23, 2023, 23:17:59
Als het bestuur het maar laat?
Henk is daar vrij in maar kan mij het, bijna, niet voorstellen!

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op september 23, 2023, 22:53:40
Dkv is na vanavond een vacature vrij, als hij het maar laat ...
kees van Wonderen moet wel ff tijdje blijven zitten hoor gaat goed zo :thumbsup

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2023, 23:22:53
kees van Wonderen moet wel ff tijdje blijven zitten hoor gaat goed zo :thumbsup

Mijn zegen heb je  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

#2198
Citaat van: V-man op september 23, 2023, 23:22:40
Henk is daar vrij in maar kan mij het, bijna, niet voorstellen!
die zal moeten vertrekken denk ik..  als een trainer daar echt slecht presteert zullen ze wel ingrijpen.. hier niet .. maar ik hoop dat ie blijft. Dkv heeft een heel aardige selectie met een topvoorhoede

Poetser

Als Henk daar naar toe gaat, dan heeft hij geen leven meer.

Ik kan me er niks bij voorstellen.

justremco

Citaat van: V-man op september 23, 2023, 23:22:40
Henk is daar vrij in maar kan mij het, bijna, niet voorstellen!

Henk heeft nog ?gewoon? een contract?

Geelblauwstiens

Citaat van: justremco op september 24, 2023, 08:27:45
Henk heeft nog ?gewoon? een contract?
Denk ik dan ook. Is gewoon medewerker van Cambuur

okkele

alles is te koop.
als hij met zn vriend gert-jan verbeek heerenveen mag runnen dan doen ze dat.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op september 24, 2023, 11:07:10
alles is te koop.
als hij met zn vriend gert-jan verbeek heerenveen mag runnen dan doen ze dat.
maar dan met een afkoopsom van ??n miljoen.

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op september 24, 2023, 11:30:21
maar dan met een afkoopsom van ??n miljoen.
Zijn het voordeelweken bij SCC?