Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op september 19, 2023, 19:15:37
Dit zou volgens mij inderdaad de ultieme functie zijn die bij Henk past en de club nodig heeft voor de komende jaren.
Misschien wil Henk dit wel niet. Weten we eigenlijk wel wat z?n ambities zijn?

Dokkumer

Op het veld staan. Dat gaf hij duidelijk aan. Andere functies heeft hij tot nu toe niet lang volgehouden.
De echte, dat lees je :devil

oost

Hopelijk sta jij heel snel weer voor de groep _O_
Ultee kan echt niet langer  :|

sunderland

Citaat van: oost op september 22, 2023, 22:06:53
Hopelijk sta jij heel snel weer voor de groep _O_
Ultee kan echt niet langer  :|
dit mag je niet zeggen van de pro-ultee,s . Die vinden dat sneu

Poetser

Vrijdag maar 90 minuten lang Henk de Jong ole ole zingen.

Misschien dat het bestuur en LULtee het dan begrijpen.

Moove met die schoolmeester.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op september 23, 2023, 10:03:41
Vrijdag maar 90 minuten lang Henk de Jong ole ole zingen.
Misschien dat het bestuur en LULtee het dan begrijpen.
Moove met die schoolmeester.
Wel een beetje primaire gedachte niet jonge.
De personen die hem hebben aangesteld zijn hiervoor verantwoordelijk en die mogen de shit over zich heen krijgen en niet een trainer die wanhopig is en incapabel blijkt te zijn. Hij doet zijn uiterste best  maar kan niet beter en dat kunnen we niet van ons bestuur zeggen.

oost

Citaat van: Vlampiep op september 23, 2023, 10:38:50
Wel een beetje primaire gedachte niet jonge.
De personen die hem hebben aangesteld zijn hiervoor verantwoordelijk en die mogen de shit over zich heen krijgen en niet een trainer die wanhopig is en incapabel blijkt te zijn. Hij doet zijn uiterste best  maar kan niet beter en dat kunnen we niet van ons bestuur zeggen.

Misschien wel simpel inderdaad, maar we mogen echt niet vergeten dat deze mannen een nieuwe stadion voorelkaar hebben gekregen. Echter slaan ze plank mis met ultee en daar mogen de fans hun best laten weten.
Plus dat de meeste fans heel graag Henk weer voor de groep willen zien.
Dus 90 min lang ULTEE NEEM JE ROTZOOI MEE!!

Vlampiep

Citaat van: oost op september 23, 2023, 10:42:12
Misschien wel simpel inderdaad, maar we mogen echt niet vergeten dat deze mannen een nieuwe stadion voorelkaar hebben gekregen. Echter slaan ze plank mis met ultee en daar mogen de fans hun best laten weten.
Plus dat de meeste fans heel graag Henk weer voor de groep willen zien.
Dus 90 min lang ULTEE NEEM JE ROTZOOI MEE!!
Zoals ik eerder aangaf, ons bestuur is een stelletje boekhouders, voetbal lijkt bijzaak te zijn.
Afgelopen seizoen was het hemelschreiend wat we zagen en nu een tussenjaar? Aanstonds een mooi nieuw stadion waar evenementen gaan worden gehouden om  de exploitatie dekkend te krijgen, want wij laten ons niet weer verneuken door massal een sk aan te schaffen en getrakteerd worden op ergenis.




Eewal

Ik heb een mening die veel mensen tegen de borst zal stuiten; ik denk dat het met Henk niet veel beter zal gaan.

hobbes

Citaat van: sunderland op september 22, 2023, 23:32:58
dit mag je niet zeggen van de pro-ultee,s . Die vinden dat sneu

Heeft niks met Ultee te maken. Zet Henk voor de groep en hij krijgt een terugval, dan ben je echt de sjaak. Zolang Henk niet 100% is kan je het risico niet nemen.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op september 23, 2023, 11:31:14
Heeft niks met Ultee te maken. Zet Henk voor de groep en hij krijgt een terugval, dan ben je echt de sjaak. Zolang Henk niet 100% is kan je het risico niet nemen.
Hierin heb je natuurlijk wel een belangrijk punt, dus zou Henk de supervisie moeten krijgen binnen de ts mbt opstelling en uitvoering en Ultee de veldtrainer.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op september 23, 2023, 11:36:39
Hierin heb je natuurlijk wel een belangrijk punt, dus zou Henk de supervisie moeten krijgen binnen de ts mbt opstelling en uitvoering en Ultee de veldtrainer.

Dat zou een oplossing zijn inderdaad.

oost

Citaat van: hobbes op september 23, 2023, 11:31:14
Heeft niks met Ultee te maken. Zet Henk voor de groep en hij krijgt een terugval, dan ben je echt de sjaak. Zolang Henk niet 100% is kan je het risico niet nemen.

Het grote probleem die je nu voor spiegels valt wel wat mee. Stel dat Henk idd een terugval krijgt zou je inderdaad een andere trainer moeten aanstellen. Echter is doorgaan met ultee nog riskanter gezien het gebrek aan vooruitgang. Ik heb 100% vertrouwen dat henk terug kan komen helemaal als hij zelf aangeeft weer 100% fit te zijn.

Bankzitter

Henk heeft al twee keer eerder aangegeven 100% fit te zijn. Ik snap wel als de club voorzichtig is maar ook dat ze in de maag zitten met 2 trainers.

Ik wil Henk ook terug, liever vandaag dan morgen, maar je moet ook de realiteit niet uit het oog verliezen.

Het mooiste is als De Jong en Ultee kunnen samenwerken en allebei doen waar ze goed in zijn, maar blijkbaar is dat niet aan de orde om wat voor reden ook. Doodzonde want alle alternatieven hebben nadelen en risico's.

Wij zien dat er met Ultee geen vooruitgang inzit en dezelfde fouten steeds terugkomen. Ik betwijfel of dat binnen het bestuur of alle supporters ook zo beleefd wordt. Ik ben bang dat als we van JPSV winnen in een uitverkocht stadion het grootste deel van de meute weer tevreden naar huis gaat.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op september 23, 2023, 12:00:23
Ik ben bang dat als we van JPSV winnen in een uitverkocht stadion het grootste deel van de meute weer tevreden naar huis gaat.
Ondanks dat er spektakel was, konden we ook zien waar de zwakte was. En de voorkeur van Ultee om Bergsma constant te passeren. We zijn een bvo en als je als trainer niet kunt voldoen aan de verwachting, dient er ingegrepen te worden zoals in het bedrijfsleven.Als blijkt dat 2 trainers niet willen samenwerken is er maar 1 weg en die leidt naar de uitgang.