Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op september 18, 2023, 12:28:24
zoiets hoorde ik ook.. volgend jaar aan het roer en dan heus wel Sandor naast hem voor een aantal dagen verwacht ik
:y :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Tanjajeah



Waarom zegt hij dan in interviews vorige week dit?

Mogelijk kan hij aan de slag bij NAC, daar de Bredanaars op zoek zijn naar een nieuwe trainer. "NAC is echt waar een schitterende club. (...) Iedere trainer in Nederland vindt NAC een geweldige club. Een volksclub. Een moeilijke club. Maar dat zijn Cambuur en De Graafschap ook. Met die al die fanatieke mensen op de tribune. Dat is echt uniek."

Of De Jong de telefoon opneemt als hij een belletje uit Breda ontvangt? "Zolang ik de club ken, is het Avondje NAC legendarisch. Als ze mij bellen, ga ik zeker luisteren. Ik zou wel gek zijn anders."

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op september 18, 2023, 13:07:10

Waarom zegt hij dan in interviews vorige week dit?

Mogelijk kan hij aan de slag bij NAC, daar de Bredanaars op zoek zijn naar een nieuwe trainer. "NAC is echt waar een schitterende club. (...) Iedere trainer in Nederland vindt NAC een geweldige club. Een volksclub. Een moeilijke club. Maar dat zijn Cambuur en De Graafschap ook. Met die al die fanatieke mensen op de tribune. Dat is echt uniek."

Of De Jong de telefoon opneemt als hij een belletje uit Breda ontvangt? "Zolang ik de club ken, is het Avondje NAC legendarisch. Als ze mij bellen, ga ik zeker luisteren. Ik zou wel gek zijn anders."
Heeft Henk zich ooit negatief uitgelaten over een andere club/persoon? ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Ik kan het mij nuet heugen. Henk is altijd respectvol over anderen geweest.
De echte, dat lees je :devil

ruubmac

Was het ook niet zo dat Henk toen bij de Graafschap vertrok omdat hij dichter bij huis wilde zijn? Breda is een aardig eind uit de richting.

sunderland

Citaat van: ruubmac op september 19, 2023, 09:37:46
Was het ook niet zo dat Henk toen bij de Graafschap vertrok omdat hij dichter bij huis wilde zijn? Breda is een aardig eind uit de richting.
klopt en weet je ook waarom dat toen was? Zijn vrouw was toen ziek en kwam er niet bovenop en het siert hem dat ie er meer voor zijn gezin wou zijn. Waarom nu weer er iets van vinden. Vind het juist mooi dat iemand voor zijn gezin of familie kiest en niet voor het geld. Ron Vlaar was aanvoerder van Villa en ging om zijn kinderen terug naar Nederland. Respect

ruubmac

Ohja, is ook zo. Verder vind ik er niets van hoor.

KlinkHamer

Toen ik het las kreeg ik daar een achter de ellebogen gevoel bij en dat heb ik nog steeds.
Na wat er allemaal is gebeurt, het Henkievoetbal, Sjors die komt etc etc.
Het contract loopt nog, volgend jaar kun je het zo overnemen en er dan toch een bom onder leggen.
Het kan aan de Lc liggen.
Het kan aan Henk liggen.
Waarom?
Als ik in de RvC had gezeten, had hij de volle laag gekregen....opportunisme, binnenskamers houden , omgangsvormen, loyaliteit, zijne koninklijke heiligheid ... pardon?

Dokkumer

Wat heeft hij in jouw ogen gezegd zodat er een bom gedropt is?
De echte, dat lees je :devil

KlinkHamer

Citaat van: Dokkumer op september 19, 2023, 12:14:54
Wat heeft hij in jouw ogen gezegd zodat er een bom gedropt is?

In zijn hok blijven en volgend jaar weer trainer van Cambuur worden

sunderland

Citaat van: KlinkHamer op september 19, 2023, 12:17:55
In zijn hok blijven en volgend jaar weer trainer van Cambuur worden
goede inhoudelijke reactie

zeewolde

Citaat van: KlinkHamer op september 19, 2023, 12:17:55
In zijn hok blijven en volgend jaar weer trainer van Cambuur worden
heeft hij dat gezegd?

Dokkumer

Citaat van: KlinkHamer op september 19, 2023, 12:17:55
In zijn hok blijven en volgend jaar weer trainer van Cambuur worden
Dat heb ik nergens gelezen. 8P
De echte, dat lees je :devil

denistel

laat henk lekker zijn ding doen de man verdient hier zo wie zo al
een standbeeld.

ik zou em gewoon een contract voor 5 jaar geven als algeheel manager

hij kan de trainers van de VBS tot het 1e om beurten begeleiden.
inzetbaar bij projecten
kan sponsers en spelers naar binnen praten
kan spelers scouten 

Henk is gewoon het gezicht van de club die zou je nooit moeten laten
gaan ten zij ie iets anders wil.

Vlampiep

Citaat van: denistel op september 19, 2023, 17:57:26
laat henk lekker zijn ding doen de man verdient hier zo wie zo al
een standbeeld.

ik zou em gewoon een contract voor 5 jaar geven als algeheel manager

hij kan de trainers van de VBS tot het 1e om beurten begeleiden.
inzetbaar bij projecten
kan sponsers en spelers naar binnen praten
kan spelers scouten 

Henk is gewoon het gezicht van de club die zou je nooit moeten laten
gaan ten zij ie iets anders wil.
Dit zou volgens mij inderdaad de ultieme functie zijn die bij Henk past en de club nodig heeft voor de komende jaren.