Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Stiens op september 17, 2023, 16:43:45
Op ESPN melden ze voorafgaand aan de wedstrijd nu ook dat Henk mogelijk de nieuwe trainer van NAC kan worden. Waar rook is, is vuur lijkt mij.
Verhaal kwam bij Kraaij vandaan. Werkt bij ESPN, logisch dat die dat benoemen.
De echte, dat lees je :devil

Specuveter

Dat hij dan op de tribune zit met Sandor naast hem voed de geruchten ook wel!
Gerucht Is dat Sandor hem een of mneerde dagen gaat assisteren.

Bankzitter

Als directie zou ik me  niet heel zenuwachtig maken.
Henk heeft eenzijdig de optie gelicht op een moment dat hij wist dat er al een andere trainer met een contract zat.
Nu zit hij aan  dat contract vast dat hij zelf zo graag wilde verlengen... de cub staat heel sterk als ze hem aan dat contract willen houden en hem niet naar een directe concurrent laten gaan.

sunderland

Citaat van: Specuveter op september 18, 2023, 07:38:12
Dat hij dan op de tribune zit met Sandor naast hem voed de geruchten ook wel!
Gerucht Is dat Sandor hem een of mneerde dagen gaat assisteren.
idd . Die geruchten wist ik al een halfjaar. Blijven vooralsnog geruchten maar ?

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 18, 2023, 07:51:18
Als directie zou ik me  niet heel zenuwachtig maken.
Henk heeft eenzijdig de optie gelicht op een moment dat hij wist dat er al een andere trainer met een contract zat.
Nu zit hij aan  dat contract vast dat hij zelf zo graag wilde verlengen... de cub staat heel sterk als ze hem aan dat contract willen houden en hem niet naar een directe concurrent laten gaan.
sommige dingen vind ik zo naar om te lezen hier. Dat Henk dat heeft verlengd is omdat ons wet zo inelkaar steekt en dat in zijn contract stond. Het moet toch niet gekker worden dat daar wat van word gevonden

Bankzitter

Ik vind dat verlengen prima. Maar toch ook niks mis mee als hij nu aan de slag gaat voor de club. Genoeg te doen.

Lore

Citaat van: sunderland op september 18, 2023, 08:10:40
sommige dingen vind ik zo naar om te lezen hier. Dat Henk dat heeft verlengd is omdat ons wet zo inelkaar steekt en dat in zijn contract stond. Het moet toch niet gekker worden dat daar wat van word gevonden

Helemaal gelijk. Henk zou verwijtbaar werkeloos zijn als hij die optie niet had gelicht en daarmee zou hij zijn rechten op een uitkering verspelen. En voor de mensen die Henk aan zijn contract willen houden, dat zou zakelijk gezien een enorm rare beslissing zijn. Ik ken Henk zijn salaris niet, maar stel het is 300.000 euro per jaar. Zijn contract loopt tot het einde van het jaar. Dus hem aan zijn contract houden betekent dat je een ontevreden medewerker hebt, die aan het einde van het jaar 300.000 euro heeft gekost en waarbij geen garantie is dat hij daarna blijft. Dus als je zakelijk naar dit verhaal krijgt kan je alleen maar meewerker en voor dat geld in de winter een hele goede spits halen.

Bankzitter

Mijn reactie was ook niet naar bedoelt naar Henk persoonlijk of de iedereen die Henk het beste wenst (dat doen we allemaal volgens mij).
De situatie zoals die is ontstaan is vervelend ... aan contracten zitten nu eenmaal rechten en plichten, dat geld voor Henk, voor Ultee en voor de club. Net doen alsof die contracten niet bestaan, kan nu eenmaal niet.


Ik hoop dat ze daar samen goed uitkomen met als beste resultaat dat Henk op enig moment weer voor de groep komt.

Bernardo

Mooiste oplossing zou toch zijn voor alle partijen dat hij mocht hij naar NAC gaat gewoon een contract tekent tot einde van het seizoen.

piene hassus


Grijskijkert

#2155
Citaat van: Bernardo op september 18, 2023, 09:15:06
Mooiste oplossing zou toch zijn voor alle partijen dat hij mocht hij naar NAC gaat gewoon een contract tekent tot einde van het seizoen.
Hij gaat niet weg, hij gaat met zijn club het nieuwe stadion in, dit waren zijn eigen woorden.
Citaat van: Specuveter op september 18, 2023, 07:38:12
Dat hij dan op de tribune zit met Sandor naast hem voed de geruchten ook wel!
Gerucht Is dat Sandor hem een of mneerde dagen gaat assisteren.
Dus Sandor kan wel wat voor een andere club doen, en niet voor Cambuur...
IN HENK WE TRUST!!!

nee,wel?

nac  dan zit er ook de kans in dat ie na een half jaar weer ontslagen word, willem 2 en nac zijn volgens mij wel koplopers als het gaat om een zgn `trainerskerkhof?

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op september 18, 2023, 11:54:35
Hij gaat niet weg, hij gaat met zijn club het nieuwe stadion in, dit waren zijn eigen woorden.Dus Sandor kan wel wat voor een andere club doen, en niet voor Cambuur...

Waar heeft ie dat verteld? Is toch een heel andere verhaal wat in de krant stond vorige week..

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op september 18, 2023, 11:54:35
Hij gaat niet weg, hij gaat met zijn club het nieuwe stadion in, dit waren zijn eigen woorden.Dus Sandor kan wel wat voor een andere club doen, en niet voor Cambuur...
zoiets hoorde ik ook.. volgend jaar aan het roer en dan heus wel Sandor naast hem voor een aantal dagen verwacht ik

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op september 18, 2023, 12:22:39
Waar heeft ie dat verteld? Is toch een heel andere verhaal wat in de krant stond vorige week..
Gister op de club...
IN HENK WE TRUST!!!