Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: oost op september 17, 2023, 12:11:39
Volledig mee eens :thumbsup
Maar hij is niet een normale passant, hij is mss wel de beste trainer die Cambuur ooit gehad heeft _O_
In mijn beleving is Rob Baan de beste trainer die we ooit hebben gehad. En Henk is ontzettend goed in het coachen, maar omt op tactisch gebied te kort. Hierin werd hij geweldig ondersteund door Sandor.

oost

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2023, 13:19:02
In mijn beleving is Rob Baan de beste trainer die we ooit hebben gehad. En Henk is ontzettend goed in het coachen, maar omt op tactisch gebied te kort. Hierin werd hij geweldig ondersteund door Sandor.

Rob Baam is net voor mijn tijd helaas. Laat ik het zo zeggen zolang ik bij cambuur kom is het de beste trainer, maar we moeten de invloed van sandor ook niet   onderschatten idd

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op september 17, 2023, 13:10:27
Dat negeren stelt ook niks voor, als offline kijkt lees je alles.. Dus gewoon helemaal niet meer kijken is het beste.. :thumbsup
haha ik heb precies hetzelfde. Offline zie ik dan wel en kan ik het bijna niet laten om wel te reageren als er weer prietpraat staat. Wat oost zegt, reageer eens inhoudelijk op het gebied Ultee. Wat heeft ie volgens jou goed gedaan en worden er spelers beter en word  het voetbal beter etc etc.

Stanley

Citaat van: Grijskijkert op september 17, 2023, 11:55:19
Ik heb wel in de gaten dat de realiteit je niet aanstaat, en daarbij is 80% van de KKD matig en de positie waar we staan is niets aan gestolen. Maar goed dit forum is alleen voor mensen als oost, sunderland, wiekie, raaf en poelie dus ik zeg de mazzel en zoek het lekker uit met elkaar, ik ben weg!
Niet doen Grijskijkert, het wordt dan wel een heel sombere negatieve en eenzijdige klaagzang hier.

Poetser

Citaat van: sunderland op september 17, 2023, 13:41:43
haha ik heb precies hetzelfde. Offline zie ik dan wel en kan ik het bijna niet laten om wel te reageren als er weer prietpraat staat. Wat oost zegt, reageer eens inhoudelijk op het gebied Ultee. Wat heeft ie volgens jou goed gedaan en worden er spelers beter en word  het voetbal beter etc etc.

Als je openlijk twijfelt aan het denkvermogen van de supporters, dan kun je alles goed doen, maar blijf je gewoon een lul. Een padvinder. Een schoolmeester.

Oprotte met deze pannekoek.

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op september 17, 2023, 14:13:15
Als je openlijk twijfelt aan het denkvermogen van de supporters, dan kun je alles goed doen, maar blijf je gewoon een lul. Een padvinder. Een schoolmeester.

Oprotte met deze pannekoek.
Hij mag zeker wel twijfelen aan het voetbalverstand van sommige supporters...
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: sunderland op september 17, 2023, 13:41:43
haha ik heb precies hetzelfde. Offline zie ik dan wel en kan ik het bijna niet laten om wel te reageren als er weer prietpraat staat. Wat oost zegt, reageer eens inhoudelijk op het gebied Ultee. Wat heeft ie volgens jou goed gedaan en worden er spelers beter en word  het voetbal beter etc etc.
Grijze kan het zelf ook best verwoorden, maar als je vraagt wat heeft Ultee goed gedaan, wat zeg je van ; veel jeugdvoetballers in passen bij de selectie, Balk is beter gaan spelen, Smit doet het goed in het afmaken, Breij is er absoluut niet minder op gaan spelen, de selectie is bereid voor elkaar te knokken en tactisch is het tot  nu toe ook behoorlijk geweest. Het kijkspel vanwege de aanvallende intensiteit is beter geworden. En hij beschikt nu niet over een achterhoede die overloopt van talent. We staan nu op een derde plaats en na winst gaan we weer naar de 2e plaats. Met andere woorden zo slecht doet hij het niet h?? Maar als je met een enorm vooroordeel naar zijn functioneren blijft zien, kom je niet uit deze discussie

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op september 17, 2023, 13:41:43
haha ik heb precies hetzelfde. Offline zie ik dan wel en kan ik het bijna niet laten om wel te reageren als er weer prietpraat staat. Wat oost zegt, reageer eens inhoudelijk op het gebied Ultee. Wat heeft ie volgens jou goed gedaan en worden er spelers beter en word  het voetbal beter etc etc.
Het ging om HdJ(zie topic naam) en dat hij hier gewoon blijft en het gemekker over Ultee heeft niks met het heden te maken, de door mij eerder genoemde namen blijven in het verleden hangen en downplayen de huidige resultaten en ik snap niet waar dat goed voor is.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2023, 14:22:52
Grijze kan het zelf ook best verwoorden, maar als je vraagt wat heeft Ultee goed gedaan, wat zeg je van ; veel jeugdvoetballers in passen bij de selectie, Balk is beter gaan spelen, Smit doet het goed in het afmaken, Breij is er absoluut niet minder op gaan spelen, de selectie is bereid voor elkaar te knokken en tactisch is het tot  nu toe ook behoorlijk geweest. Het kijkspel vanwege de aanvallende intensiteit is beter geworden. En hij beschikt nu niet over een achterhoede die overloopt van talent. We staan nu op een derde plaats en na winst gaan we weer naar de 2e plaats. Met andere woorden zo slecht doet hij het niet h?? Maar als je met een enorm vooroordeel naar zijn functioneren blijft zien, kom je niet uit deze discussie
_O_
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

#2139
Citaat van: Poetser op september 17, 2023, 14:13:15
Als je openlijk twijfelt aan het denkvermogen van de supporters, dan kun je alles goed doen, maar blijf je gewoon een lul. Een padvinder. Een schoolmeester.
Oprotte met deze pannekoek.
Tsja ik ben van mening dat jij ook beter de plaat kunt poetsen en je aansluit bij de ver van Ultee beweging. En wat betreft het twijfelen aan het denkvermogen van sommige supporters, tsja daar heb je zelf inmiddels ook antwoord opgegeven. Desalniettemin vanmiddag een fijne wedstrijd toegewenst met een winst en 2evplaats op de ranglijst  |:)

De Gast

Citaat van: Poetser op september 17, 2023, 14:13:15
Als je openlijk twijfelt aan het denkvermogen van de supporters, dan kun je alles goed doen, maar blijf je gewoon een lul. Een padvinder. Een schoolmeester.

Oprotte met deze pannekoek.

Schreeuwen om zijn vertrek heeft geen zin. We blijven knuffelen en zolang we niet rechterrijtje kkd komen is de club blij.

Stiens

Op ESPN melden ze voorafgaand aan de wedstrijd nu ook dat Henk mogelijk de nieuwe trainer van NAC kan worden. Waar rook is, is vuur lijkt mij.

Destroyer

Let maar op, die vertrekt. Die kan niet meer wachten...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op september 17, 2023, 16:53:28
Let maar op, die vertrekt. Die kan niet meer wachten...
Contract is contract, dus gewoon blijven..
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op september 17, 2023, 17:44:42
Contract is contract, dus gewoon blijven..
en niet gratis weg h??.betalen zullen ze in Breda.