Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#1995
Ultee krijgt gewoon 100% van zijn resterende contract betaald door Cambuur als ze hem nu ontslaan.
Even advocaat van de duivel : Henk moet dan wel promoveren dan is dat het geld wel waard. Nacompetitie en wekelijks een vol huis halen we anders ook wel met Ultee.

Misschien kunnen we een trainer verhuren? Dan ben je van de dubbele salariskosten af.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 15, 2023, 12:05:49
Ultee krijgt gewoon 100% van zijn resterende contract betaald door Cambuur als ze hem nu ontslaan.
Even advocaat van de duivel : Henk moet dan wel promoveren dan is dat het geld wel waard. Nacompetitie en wekelijks een vol huis halen we anders ook wel met Ultee.

Misschien kunnen we een trainer verhuren? Dan ben je van de dubbele salariskosten af.
je moet wel meer meenemen in dit stuk.. Henk brengt veel beter voetbal en brengt swung in de hele club. Ook voor volgend seizoen is dat zeer belangrijk. Hij is de belangrijkste man binnen ons organisatie.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2023, 11:28:46
Prima stuk , ook ik verwacht nu ook wel een stuk goodwil van Henk naar Cambuur en naar ons de supporters.
Zou me heel smerig van hem tegenvallen als hij nu niet nog even kan wachten en voor een andere club kiest.
Als Henk besluit wat hij altijd uitdraagt, dan blijft hij in wat voor functie dan ook bij de club met de toezegging dat hij volgend seizoen weer hoofdtrainer is.
Als Henk weggaat omdat hij nu per direct weer als hoofdtrainer aan de slag wil,  heeff hij in mijn beleving altijd een toneelstukje opgevoerd en is hij voor mij niet langer geloofwaardig en kan hij dan beter acteur worden. De club heeft zich in deze tot nu toe hun vetrouwen en geloof in Henk uitgesproken met het contract te verlengen,  dit zou voor Henk ook een argument moeten zijn om zijn drang naar het hooftrainerschap uit te stellen  tot komend seizoen.

anderszchristian

Citaat van: Vlampiep op september 15, 2023, 12:14:57
Als Henk besluit wat hij altijd uitdraagt, dan blijft hij in wat voor functie dan ook bij de club met de toezegging dat hij volgend seizoen weer hoofdtrainer is.
Als Henk weggaat omdat hij nu per direct weer als hoofdtrainer aan de slag wil,  heeff hij in mijn beleving altijd een toneelstukje opgevoerd en is hij voor mij niet langer geloofwaardig en kan hij dan beter acteur worden. De club heeft zich in deze tot nu toe hun vetrouwen en geloof in Henk uitgesproken met het contract te verlengen,  dit zou voor Henk ook een argument moeten zijn om zijn drang naar het hooftrainerschap uit te stellen  tot komend seizoen.

Het verlengen van het contract was toch een eenzijdige optie in het contract vanuit Henk zelf, die hij destijds heeft geactiveerd terwijl hij ziek was?

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op september 15, 2023, 12:05:49
.
Even advocaat van de duivel : Henk moet dan wel promoveren dan is dat het geld wel waard. Nacompetitie en wekelijks een vol huis halen we anders ook wel met Ultee.

Misschien kunnen we een trainer verhuren? Dan ben je van de dubbele salariskosten af.

Nu kijk je ook alleen naar de korte termijn, op de langere termijn kan/gaat Henk veel meer betekenen voor Cambuur, en dan heb ik ik het niet alleen over de prestaties op het veld maar ook om alles eromheen. Henk is een uithangbord voor de club, bij de supporters, bij de sponseren, bij de pers, overal. Levert op de lange termijn veel meer op, Henk kan hier zo nog 5/10 jaar als hoofdtrainer werken. Alleen daarom al zou ik het onbegrijpelijk vinden als ze Henk nu laten lopen naar een andere club. Het zou sneu zijn voor Ultee als hij nou weg moet, zou ook niet heel chique zijn, maar in het belang van Cambuur zou ik het doen.

Of Cambuur moet zulke goede afspraken gaan maken met Henk, dat hij volgend seizoen de hoofdtrainer is. En dat moet je dan ook duidelijk en eerlijk gaan communiceren met Ultee.

Bankzitter

#2000
Citaat van: sunderland op september 15, 2023, 12:12:24
je moet wel meer meenemen in dit stuk.. Henk brengt veel beter voetbal en brengt swung in de hele club. Ook voor volgend seizoen is dat zeer belangrijk. Hij is de belangrijkste man binnen ons organisatie.

Dat ben ik ook helemaal met je (en Bernardo) eens, met Henk krijg je wee een hele cultuuromslag.  Maar kan me voorstellen dat een bestuur anders rekent. De keuze is een dik salaris van de begroting af of een flinke afkoopsom kwijt zijn. Ik ben er niet gerust op dat het allemaal wel goed komt.

Inferno-058

Jarenlang het hebben over een gouden toekomst met Henk (& het nieuwe stadion) op de voorgrond, ja dan kan je er als club niet meer omheen om hem hoofdtrainer te maken

poelie-lwd

Tijd voor een crowdfunding actie zodat we het contract van de professor kunnen afkopen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Citaat van: sunderland op september 15, 2023, 11:55:54
we gaan het meemaken. Zondag word een beladen wedstrijd voor iedereen en vooral voor Ultee. Hoop dat Henk nog niet zijn jawoord ergens heeft gegeven. Willem 2 bijv?

Hou op juh ouwe sensatiezoeker  ;)
In al onze fantasien wordt Henk hier weer trainer en wordt alles weer zoals het was. Dat is duidelijk maar laat Ultee het lekker hier afmaken en volgend seizoen assistent van Henk worden. Henk een jaar lang op detachering die kant op en klaar.
Er valt hier dit seizoen gewoon weinig te winnen. Het jaar uitzingen en lekker laten zoals het is.

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 07, 2023, 11:42:03. ?Het gaat hartstikke goed. Diana zet af en toe de rem er een beetje op. Het liefst wil ik nu alweer trainer worden, maar dat kan nog even niet. Het jeukt.?

?-/////??-

Hij is voor 80 procent hersteld na een hersenoperatie en op weg naar volledige fitheid. ?Niet normaal?, zo omschrijft hij zijn blijdschap. ?Ik voel me een klein kind.? Nee, hij zal Sjors Ultee niet in de weg lopen bij Cambuur, dat degradeerde naar de eerste divisie. ?Alleen als hij vraagt om te helpen, doe ik dat.?

Van een maand terug. Ultee heeft gevraagd aan Henk om naar nac te gaan en ALLES te verliezen daar. Mastermind jongens kamaan.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op september 15, 2023, 12:14:57
Als Henk besluit wat hij altijd uitdraagt, dan blijft hij in wat voor functie dan ook bij de club met de toezegging dat hij volgend seizoen weer hoofdtrainer is.
Als Henk weggaat omdat hij nu per direct weer als hoofdtrainer aan de slag wil,  heeff hij in mijn beleving altijd een toneelstukje opgevoerd en is hij voor mij niet langer geloofwaardig en kan hij dan beter acteur worden. De club heeft zich in deze tot nu toe hun vetrouwen en geloof in Henk uitgesproken met het contract te verlengen,  dit zou voor Henk ook een argument moeten zijn om zijn drang naar het hooftrainerschap uit te stellen  tot komend seizoen.
Dit! Precies wat ik ook bedoel, alleen jij omschrijft het wat beter.
Niks meer aan toe te voegen _O_

Vlampiep

Citaat van: De Gast op september 15, 2023, 12:54:54
Hou op juh ouwe sensatiezoeker  ;)
In al onze fantasien wordt Henk hier weer trainer en wordt alles weer zoals het was. Dat is duidelijk maar laat Ultee het lekker hier afmaken en volgend seizoen assistent van Henk worden. Henk een jaar lang op detachering die kant op en klaar.
Er valt hier dit seizoen gewoon weinig te winnen. Het jaar uitzingen en lekker laten zoals het is.
Zou een mooie oplossings zijn dat henk dit seizoen op basis van detachering naar bv NAC zou gaan. Maar ik denk niet dat NAC hiermee akkoord zal gaan. Ze ontslaan liever hun trainer na een half tot 1 jaar.

sunderland

Citaat van: De Gast op september 15, 2023, 12:54:54
Hou op juh ouwe sensatiezoeker  ;)
In al onze fantasien wordt Henk hier weer trainer en wordt alles weer zoals het was. Dat is duidelijk maar laat Ultee het lekker hier afmaken en volgend seizoen assistent van Henk worden. Henk een jaar lang op detachering die kant op en klaar.
Er valt hier dit seizoen gewoon weinig te winnen. Het jaar uitzingen en lekker laten zoals het is.
ultee assistent van Henk :_schater

AL

Henk staat volgende week gewoon voor de groep in Breda.

James

Henk in een gesprek afremmen. Net weer fit en rustig opbouwen bij Cambuur en dan komt zijn kans wel. Als Etienne zoiets zegt met een knipoog dan is de boodschap voor Henk wel duidelijk en zit hij over 9 maanden weer op de bank. Etienne weet ook dat hij met Henk er beter op komt te staan.

Henk is voor Cambuur een fantastische trainer en heeft de pech dat ie als provinciaal overkomt anders had ie al lang een veel grotere club gehad. Wat dat betreft had ie er uit moeten zien en praten als een Ultee maar dan blijven denken als Henk.

Ultee is een twaalf in dozijn trainer. Henk had naar mijn idee alleen door moeten selecteren om er frisheid in te houden maar goed met het budget wat hij heeft is er het maximale gepresteerd. Je gaat er op een gegeven moment altijd uit met zo?n budget, net als Excelsior.
Net zoals het logisch is dat Groningen dit seizoen met zo?n budget weer promoveert.