Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op juni 19, 2023, 14:25:51
Je wilt met J21 aan de competie beginnen  ? :_schater

Reijnen stelt de selectie samen
. Niet Ultee en ook niet De Jong.
In overleg met Ultee ja

Bankzitter

Zoals bij iedere club. Reijnen is directie en eindverantwoordelijk. Ultee is zijn werknemer. Niks meer.

Een TD is een andere constructie dan een Technisch Manager.

okkele

Citaat van: Bussum op juni 19, 2023, 12:17:22
Allereerst prachtig dat het weer goed met hem gaat!!  _O_

Vraag mij af of Henk wel de beste trainer is.
Ik vind hem een geweldig persoon, uithangbord en "peoples person".
Naast hem heb je iemand nodig als Sandor van der Heide of Rene van der Weij: dat is volgens mij de gouden combinatie voor en met Henk.

Ik heb het vertrouwen in Ultee nog niet opgegeven, dus ergens hoop ik op een mooie samenwerking tussen die 2.
Verder, vooral rustig aan doen en langzaam terugkeren zou ik zeggen!  |:)
Helemaal eens.
Ook Arne slot was heel belangrijk in een henk de jong-fase.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 19, 2023, 12:15:52
Als henk elders trainer wordt en ultee zit hier is het voorbij voor ultee

Dat is het nu al.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Als het aan de meestem hier lag was Ultee na FC Utrecht ontslagen en zat Fred Grim hier nu.
Konden we die ook nog afkopen
:_schater

Allemaal waan van de dag. Laat Henk nu eerst eens fit worden.
Het is nog lang geen september en we moeten ook nog een voorbereiding draaien.
Of laten we dat door Barto doen ?

Lowieke

Laten we nou even rustig aandoen. Vorig seizoen zei Henk ook dat hij er weer klaar voor was. We weten allemaal hoe dat gegaan is. Soms is hij wat overenthousiast. Laat hem eerst maar een tijd meedraaien op de club. Reijnen en Ultee ondersteunen. Ik weet niet zeker of het zo is, maar volgens mij is Ultee heel leergierig. Er zijn supporters  die vinden dat in Ultee alle slechte eigenschappen van een mens verenigd zijn, maar ik denk dat dat wel wat meevalt. Als het dan een heel jaar goed gaat met Henk, dan volgend jaar gewoon weer hoofdtrainer. Lekker in het nieuwe stadion beginnen.

sunderland

Citaat van: Lowieke op juni 19, 2023, 16:16:12
Laten we nou even rustig aandoen. Vorig seizoen zei Henk ook dat hij er weer klaar voor was. We weten allemaal hoe dat gegaan is. Soms is hij wat overenthousiast. Laat hem eerst maar een tijd meedraaien op de club. Reijnen en Ultee ondersteunen. Ik weet niet zeker of het zo is, maar volgens mij is Ultee heel leergierig. Er zijn supporters  die vinden dat in Ultee alle slechte eigenschappen van een mens verenigd zijn, maar ik denk dat dat wel wat meevalt. Als het dan een heel jaar goed gaat met Henk, dan volgend jaar gewoon weer hoofdtrainer. Lekker in het nieuwe stadion beginnen.
jij wil dat Henk niet

Trainert!

De nadruk op Henk zijn terugkeer zal groot zijn en veel invloed hebben zoals een slecht begin in de competitie. In dat geval staat Henk weer voor de groep in september

Bankzitter

Citaat van: Lowieke op juni 19, 2023, 16:16:12
Laten we nou even rustig aandoen. Vorig seizoen zei Henk ook dat hij er weer klaar voor was. We weten allemaal hoe dat gegaan is. Soms is hij wat overenthousiast. Laat hem eerst maar een tijd meedraaien op de club. Reijnen en Ultee ondersteunen. Ik weet niet zeker of het zo is, maar volgens mij is Ultee heel leergierig. Er zijn supporters  die vinden dat in Ultee alle slechte eigenschappen van een mens verenigd zijn, maar ik denk dat dat wel wat meevalt. Als het dan een heel jaar goed gaat met Henk, dan volgend jaar gewoon weer hoofdtrainer. Lekker in het nieuwe stadion beginnen.

Het beste wat Ultee ( en Reijnen) kunnen doen is samenwerken met Henk en als dertigers profiteren van zijn enorme kennis. Geld ook voor Burghout en Barto. Laat Henk maar een manager Engelse stijl zijn.

Lowieke

Citaat van: sunderland op juni 19, 2023, 16:19:03
jij wil dat Henk niet
Ik kan niet in Henk zijn hoofd kijken, dat hebben anderen al gedaan. En als ik hem zo hoor dan wil hij inderdaad weer hoofdtrainer zijn, maar als hij nu garantie krijgt dat hij, als het goed gaat, volgend jaar weer gewoon hoofdtrainer is. En er zijn vast clubs die hem op zich wel willen hebben, maar durven ze dat aan?

Grijskijkert

SC Cambuur wil niet op de zaken vooruitlopen wat betreft terugkeer Henk de Jong: 'Sjors is onze hoofdtrainer, daar gaan we het mee doen'

Henk de Jong wil graag terugkeren als trainer in het betaalde voetbal en heeft daarvoor september in zijn hoofd, zo meldt hij in de Sportcast van Omrop Frysl?n. Bij SC Cambuur willen ze absoluut niet op de zaken vooruitlopen.

Marissa de Jong ? Vandaag, 18:15 ? Sport

De Jong staat komend seizoen nog onder contract bij SC Cambuur, omdat hij zelf de optie in zijn contract heeft gelicht. Mocht de 58-jarige Drachtster weer volledig fit worden, dan komt Cambuur in de situatie dat er twee ?hoofdtrainers? zijn: Sjors Ultee en Henk de Jong.

Technisch directeur Eti?nne Reijnen wil zeker niet op de zaken vooruitlopen. ?Ik hoop van harte dat Henk zo snel mogelijk helemaal fit wordt?, vertelt hij. ?Dat hij weer aan de slag kan, want dat wil hij graag, heb ik begrepen.?

De Jong moest zijn werk als hoofdtrainer vorig jaar definitief neerleggen vanwege de klachten die hij kreeg door een cyste in zijn hoofd. Een ingreep eind maart slaagde en gaf verlichting. Inmiddels werkt De Jong hard aan zijn herstel. Hij meent op schema te zijn om in september weer aan het werk te kunnen.

?Ik ga ervan uit dat Sjors het heel goed gaat doen?


?Maar Sjors is onze hoofdtrainer, daar gaan we het ook mee doen?, zegt Reijnen. ?Bij wat er in september gebeurt ligt mijn prioriteit totaal niet; wij starten op 30 juni met een goeie technische staf. Ik ga ervan uit dat Sjors het heel goed gaat doen.?

Of en in welke rol De Jong dan aan zal sluiten, daar houdt Reijnen zich nog niet mee bezig. ?Dat zijn scenario?s voor de toekomst. Iedereen stapt er heel makkelijk overheen dat Henk gewoon nog in een revalidatieproces zit. Henk staat daar heel positief in, Leeuwarden staat daar positief in, want hij heeft het natuurlijk goed gedaan hier in het verleden. Maar tot de tijd dat hij weer helemaal de oude is, heeft speculeren absoluut geen zin.?
IN HENK WE TRUST!!!

Andy King

Citaat van: Bankzitter op juni 19, 2023, 16:27:10
Het beste wat Ultee ( en Reijnen) kunnen doen is samenwerken met Henk en als dertigers profiteren van zijn enorme kennis. Geld ook voor Burghout en Barto. Laat Henk maar een manager Engelse stijl zijn.

Dus Henk gaat dan de opstelling maken en de coaching doen? En Ultee de trainingen?
Keep on dreaming?

De Gast

Een duo functie. Waarom ook niet. Kan best een win-win worden.
Burghout en Barto lijken mij geen volwaardige assistenten, met alle respect voor hun.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op juni 19, 2023, 19:03:24
Een duo functie. Waarom ook niet. Kan best een win-win worden.

Henk bouwt geloof op en geeft spelers vertrouwen en Ultee....
Henk, held, bedankt

PePe

Henk nu bij Omrop op TV. Henk ole ole.  |:)