Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Los van wat je van Ultee vindt, het sentiment gaat het toch winnen. Welkom terug Henk.

papier

Citaat van: Bussum op juni 19, 2023, 12:17:22
Allereerst prachtig dat het weer goed met hem gaat!!  _O_

Vraag mij af of Henk wel de beste trainer is.
Ik vind hem een geweldig persoon, uithangbord en "peoples person".
Naast hem heb je iemand nodig als Sandor van der Heide of Rene van der Weij: dat is volgens mij de gouden combinatie voor en met Henk.

Ik heb het vertrouwen in Ultee nog niet opgegeven, dus ergens hoop ik op een mooie samenwerking tussen die 2.
Verder, vooral rustig aan doen en langzaam terugkeren zou ik zeggen!  |:)

Ik hoop het met je mee. Denk ook zeker dat Ultee de kwaliteiten heeft maar niet de juiste vaardigheden om met mensen om te gaan. Een beetje wat Sandor ooit zei in een podcast over Menzo. Beste coach maar misselijke vent. (even gechargeerd overigens).

Grijskijkert

HdJ kan samenwerken met Ultee en Ultee kan dit en gaat dit niet weigeren... Wat ik al eerder zei, HdJ TM en af en toe op het veld wat zijn gezondheid maar toelaat.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Dit is dus het stuk wat ik zaterdag hier al aangaf over Henk. Ik zeg Henk behouden en Sjors boekhouder of predikant

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2023, 13:12:43
HdJ kan samenwerken met Ultee en Ultee kan dit en gaat dit niet weigeren... Wat ik al eerder zei, HdJ TM en af en toe op het veld wat zijn gezondheid maar toelaat.
dat schreef je al eerder maar h?n voetbalvisies liggen mijlenver uit elkaar. Als Henk blijft zal ook bijv Muhren veeeeel eerder komen

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 19, 2023, 13:15:54
dat schreef je al eerder maar h?n voetbalvisies liggen mijlenver uit elkaar. Als Henk blijft zal ook bijv Muhren veeeeel eerder komen
Als TM zou HdJ de baas zijn van Ultee ;) En hoeft er niemand ontslagen te worden en Henk kan in de luwte werken en volgend seizoen in het nieuwe stadion de trainer zijn. ?n 2 tegenpolen kunnen elkaar(lees de club) toch grote hoogte brengen.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2023, 13:21:51
Als TM zou HdJ de baas zijn van Ultee ;) En hoeft er niemand ontslagen te worden en Henk kan in de luwte werken en volgend seizoen in het nieuwe stadion de trainer zijn. ?n 2 tegenpolen kunnen elkaar(lees de club) toch grote hoogte brengen.
mooi verhaal maar Henk wil het veld op en bepalen.

sunderland

En als de club verstandig is doen ze dat ook. Met het nieuwe stadion voor de boeg MOET dit gewoon

AL

Met zijn allen maar even lappen voor de afkoopsom van Sjors.
Henk moet voor de groep zo simpel is het.

Grijskijkert

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2023, 13:12:43
HdJ kan samenwerken met Ultee en Ultee kan dit en gaat dit niet weigeren... Wat ik al eerder zei, HdJ TM en af en toe op het veld wat zijn gezondheid maar toelaat.
Citaat van: sunderland op juni 19, 2023, 13:24:09
mooi verhaal maar Henk wil het veld op en bepalen.
:thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Citaat van: Cor op juni 19, 2023, 12:54:26
Los van wat je van Ultee vindt, het sentiment gaat het toch winnen. Welkom terug Henk.

Dat is zeker. Maar eerlijk ben ik niet zo zeker dat Henk niet opnieuw moet stoppen. Dat gun ik Henk echt niet dat ? ie te snel begint onder druk van de supporters.

CambuurAmersfoort

ik merk gewoon hoe gelukkig ik word van het idee om Henk weer voor de groep te zien die fatsoenlijk en enthousiast de boel vooruit helpt en nooit z'n spelers af zal vallen.
We weten allemaal dat als Henk helemaal hersteld is er geen discussie zal zijn wie de trainer wordt.
en ik denk dat 10.000 man in het stadion met liefde komend jaar een tientje extra lappen om Ultee af te kopen en onze clubman weer het team te zien leiden.

in Henk we trust.

Poetser

Als Henk moet wijken voor Ultee, lever ik mien scc weer in.

Bakker

Citaat van: AL op juni 19, 2023, 13:39:16
Met zijn allen maar even lappen voor de afkoopsom van Sjors.
Henk moet voor de groep zo simpel is het.

En zo snel mogelijk. Ook geen Ultee spelers meer aantrekken.

Bankzitter

Je wilt met J21 aan de competie beginnen  ? :_schater

Reijnen stelt de selectie samen. Niet Ultee en ook niet De Jong.