Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bernardo op juni 16, 2023, 15:19:51
Fantastisch, hopelijk snel weer op het veld.
als dat dan maar hier is !!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op juni 16, 2023, 21:16:22
als dat dan maar hier is !!!
Hij past nergens anders....... t zal hier zijn!

De Gast

Gewoon de ts in om dat zootje en de club weer wat kleur te geven en van de broodnodige ervaring te voorzien.

Henk = Cambuur

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 16, 2023, 23:08:11
Hij past nergens anders....... t zal hier zijn!
dat hoop ik dan maar. Kijk maandag de sportcast helemaal. Hij gaat daarin wel wat aan ..

HansKazan

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 16, 2023, 23:08:11
Hij past nergens anders....... t zal hier zijn!

Sparta met Boschaart had hem ook prima gepast. Al zie ik hem liever hier natuurlijk.

sunderland

Citaat van: De Gast op juni 17, 2023, 11:12:56
Gewoon de ts in om dat zootje en de club weer wat kleur te geven en van de broodnodige ervaring te voorzien.

Henk = Cambuur
dan moet het wel zijn eigen ts zijn

Bankzitter

Ik zie Henk het liefst als mentor voor Reijnen, Barto en Burghout. En scouten,hij komt overal binnen.

Als trainer is hij steeds te vroeg weer begonnen. Dat is een risico, zo eerlijk moet je ook zijn.

Zijn hart ligt bij trainen en hij is sportman. kan goed zijn dat ?ie ineens bij Volendam opduikt ofzo.

Hij staat nog op de loonlijst, er zal toch samen een mooie oplossing moeten komen.

sunderland

Citaat van: HansKazan op juni 17, 2023, 13:26:55
Sparta met Boschaart had hem ook prima gepast. Al zie ik hem liever hier natuurlijk.
ajax zou hem ook passen met Sandor

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juni 17, 2023, 14:04:02
dan moet het wel zijn eigen ts zijn

Burghout is niet zijn eigen TS  :|
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Citaat van: sunderland op juni 17, 2023, 14:04:02
dan moet het wel zijn eigen ts zijn

Zijn het niet allemaal vrienden van Henk? In de luwte beginnen en blijft hij stabiel dan mooi als trainer komend seizoen het stadion openen. Onze Guy Roux.

sunderland


piene hassus

must eerst maar goed beter wudde en niet te froeg beginne met stress functie

Bankzitter

Yup. Moet niet op de stoel van een arts gaan zitten maar je weet niet hoe het gaat met weer veel stress. En ik denk dat hij in een andere rol ook de club enorm kan helpen.

Bakker

Op de verjaardag van de club komt onze Henk hopelijk met super nieuws!

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/1211551/henk-de-jong-heeft-zijn-leven-weer-terug-ik-ben-gewoon-weer-normaal

In Henk we trust! #UlteeOut

Tanjajeah

Ik vrees dat ie gaat zeggen dat ie Ultee niet voor de voeten wil  en zal lopen, dat Ultee de hoofdtrainer is en iedereen achter hem moet gaan staan. En dat als hij toch weer trainer wil worden dat elders zal zijn. Want dat is ook Henk, nooit achterbaks of een 2e agenda.