Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Geelblauwstiens op april 06, 2023, 07:18:13
Ik wel

nou ik ook niet hoor als assistent misschien prima maar hoofdtrainer is wel
wat anders.

Probeer die Penders en Beekmans los te weken bij Eindhoven en ga de selectie
aanvullen met 2 routiniers en verder talentvolle spelers met aanvallende gedachte
gaan voetballen en je kan een mooi seizoen draaien in de kkd

nee,wel?

die barto het oek de uutstraling van een suurtsjuh en een skuumke in 1

SCC

Citaat van: sunderland op april 05, 2023, 21:26:12
had je wel gelezen hoe het was gegaan met bosbaard en dat is schandalig. Had veel liever met bosbaard doorgegaan dan met die andere 2 waardeloze trainers
Dat ben ik volledig met je eens, amateurisme ten top.
Maar dat er een te veel is, dat zijn we eens. Dat Bosschaard kind van de rekening is en dat de samenstelling van de staf niet is zoals wij dat graag zien/ willen, dat is een ander verhaal. We zijn ook verwend met de eerste 2,5 jaar onder Henk, dat is voetbal zoals wij dat willen zien. En dan is alles wat daarna komt al gauw minder, maar hoe het nu gaat......man man man

SCC

Citaat van: denistel op april 06, 2023, 11:52:22
nou ik ook niet hoor als assistent misschien prima maar hoofdtrainer is wel
wat anders.

Probeer die Penders en Beekmans los te weken bij Eindhoven en ga de selectie
aanvullen met 2 routiniers en verder talentvolle spelers met aanvallende gedachte
gaan voetballen en je kan een mooi seizoen draaien in de kkd
Barto is natuurlijk wel maatschappelijk gezien meer bekend en bewust van de werkelijke wereld, zoals Henk dat ook is. Dus als mens zie ik daarin wel een plek voor Barto. Hij komt alleen in eerste aanleg lang zo open en sympathiek niet over als Henk en als trainer kan ik hem inhoudelijk niet beoordelen.
Penders zie ik wel heil in. Beekmans was hier al naar mannetje als speler, die had ze achter z'n ellebogen. Dat zijn mijn mensen niet. A zeggen en achter de rug om B doen om maar zieltjes te winnen. Laat die maar mooi in Brabant blijven.

PePe

Citaat van: SCC op april 06, 2023, 16:25:46
Barto is natuurlijk wel maatschappelijk gezien meer bekend en bewust van de werkelijke wereld, zoals Henk dat ook is. Dus als mens zie ik daarin wel een plek voor Barto. Hij komt alleen in eerste aanleg lang zo open en sympathiek niet over als Henk en als trainer kan ik hem inhoudelijk niet beoordelen.
Penders zie ik wel heil in. Beekmans was hier al naar mannetje als speler, die had ze achter z'n ellebogen. Dat zijn mijn mensen niet. A zeggen en achter de rug om B doen om maar zieltjes te winnen. Laat die maar mooi in Brabant blijven.

Precies, su denk ik er oek over.

Geelblauwstiens

Citaat van: denistel op april 06, 2023, 11:52:22
nou ik ook niet hoor als assistent misschien prima maar hoofdtrainer is wel
wat anders.

Probeer die Penders en Beekmans los te weken bij Eindhoven en ga de selectie
aanvullen met 2 routiniers en verder talentvolle spelers met aanvallende gedachte
gaan voetballen en je kan een mooi seizoen draaien in de kkd
Het ging om de term cultuurbewaker en niet over de functie als trainer. Hij kan dat prima. Weet hoe we zijn, kent onze zwakheden, is voorkomend en prettig in z?n verhaal. Verder zijn het helaas allemaal voorbijgangers, zakkenvullers en onbestendige luitjes die vanuit het westen hier wat avonturen. Sipke is ons helaas ontgroeid anders had die die rol ook kunnen hebben.

sunderland

Citaat van: De Gast op april 05, 2023, 21:36:31
Volgens mij is dit gewoon onzin.
omdat jij dan je gelijk niet krijgt  :_schater

sunderland

Citaat van: Geelblauwstiens op april 06, 2023, 07:18:13
Ik wel
het hangt ook samen met wie hij mag werken en als hij eens de kans krijgt wat ie doet en vooral wint . Ik vind het een prima kerel en hij is ook niet dom en kan um ook prima redden met de pers wat de heikneuters van nu niet kunnen

denistel

Citaat van: Geelblauwstiens op april 06, 2023, 18:59:24
Het ging om de term cultuurbewaker en niet over de functie als trainer. Hij kan dat prima. Weet hoe we zijn, kent onze zwakheden, is voorkomend en prettig in z?n verhaal. Verder zijn het helaas allemaal voorbijgangers, zakkenvullers en onbestendige luitjes die vanuit het westen hier wat avonturen. Sipke is ons helaas ontgroeid anders had die die rol ook kunnen hebben.

cultuurbewaker is geen functie op zich lijkt mij.

Bankzitter

Barto is er wel eentje die uit de twee periodes onder Henk de Jong (als speler en assistent)  weet wat er bij de club en het publiek past hier. Kan niet beoordelen of hij een goede trainer is maar het is een prima vent en echte clubman.

Geelblauwstiens

Citaat van: denistel op april 06, 2023, 21:00:22
cultuurbewaker is geen functie op zich lijkt mij.
Goed gelezen idd

denistel

goed nieuws over henk de jong het gaat de goede kant uit met hem na een 2 zware weken

Zuid1991

Citaat van: denistel op april 10, 2023, 16:48:14
goed nieuws over henk de jong het gaat de goede kant uit met hem na een 2 zware weken
Prachtig nieuws voor Henk en familie !  |:)

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 10, 2023, 16:48:14
goed nieuws over henk de jong het gaat de goede kant uit met hem na een 2 zware weken
Ah geweldig om te lezen.
De echte, dat lees je :devil

okkele

Citaat van: denistel op april 10, 2023, 16:48:14
goed nieuws over henk de jong het gaat de goede kant uit met hem na een 2 zware weken

fijn !
veel belangrijker dan dat voetbal.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.