Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Joop op september 18, 2022, 19:47:34
Ik zag vanmiddag bij az-ajax zeker drie keiharde aanslagen op de enkels. Geen enkele keer rood. Onbegrijpelijk en volledig inconsequent van Nijhuis
deze man heeft een hekel aan Cambuur?..ook vorig seizoen heeft hij ons meerdere keren genaaid kijk alleen maar de wedstrijd tegen dkv.

okkele

Citaat van: Noordcambuur op september 18, 2022, 19:49:40
deze man heeft een hekel aan Cambuur?..ook vorig seizoen heeft hij ons meerdere keren genaaid kijk alleen maar de wedstrijd tegen dkv.
kan bij mij sowieso NIKS meer goed doen.
hij heeft cambuur al miljoenen gekost door ze de promotie te onthouden(de brack blamage)
blom is een oetlul die publiekelijk heeft toegegeven dat ie een hekel aan cambuur heeft maar paardebek nijhuis is de absolute nummer 1 cambuur-naaier.
het voetbal is sowieso al verkracht door dit soort volk een podium te geven met al z`n tv-optredens en nu ook nog iedere wedstrijd die var-mannetjes in beeld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op september 18, 2022, 20:00:36
kan bij mij sowieso NIKS meer goed doen.
hij heeft cambuur al miljoenen gekost door ze de promotie te onthouden(de brack blamage)
blom is een oetlul die publiekelijk heeft toegegeven dat ie een hekel aan cambuur heeft maar paardebek nijhuis is de absolute nummer 1 cambuur-naaier.
het voetbal is sowieso al verkracht door dit soort volk een podium te geven met al z`n tv-optredens en nu ook nog iedere wedstrijd die var-mannetjes in beeld.

                 AMEN  :thumbsup

PePe

Henk heeft weer gelijk, in top wedstrijden wordt alles anders beoordeeld door de scheidsrechters en de VAR.
AZ - Ajax met scheids Bas Nijhuis, neem nu de overtreding van Reijnders op Brobbey.
Een exacte aanslag wordt niet gezien/beoordeeld door Nijhuis en de VAR.
En Cambuur krijgt hiervoor 2x rood!!
En Nijhuis als VAR over de strafschop, belachelijk allemaal.
Slappe lullen zijn het.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op september 19, 2022, 01:12:54
Henk heeft weer gelijk, in top wedstrijden wordt alles anders beoordeeld door de scheidsrechters en de VAR.
AZ - Ajax met scheids Bas Nijhuis, neem nu de overtreding van Reijnders op Brobbey.
Een exacte aanslag wordt niet gezien/beoordeeld door Nijhuis en de VAR.
En Cambuur krijgt hiervoor 2x rood!!
En Nijhuis als VAR over de strafschop, belachelijk allemaal.
Slappe lullen zijn het.
klopt was gisteren laat nog te zien de aanslag van Reijnders.

Grote clubs worden gespaard dit heb ik al meerdere keren verteld ben het helemaal klaar mee met de knvb.

Ik denk dat meerdere de wedstrijd psv tegen Feijenoord hebben gezien wat een overtredingen maar geen kaarten.

Vlampiep

Citaat van: PePe op september 19, 2022, 01:12:54
Henk heeft weer gelijk, in top wedstrijden wordt alles anders beoordeeld door de scheidsrechters en de VAR.
AZ - Ajax met scheids Bas Nijhuis, neem nu de overtreding van Reijnders op Brobbey.
Een exacte aanslag wordt niet gezien/beoordeeld door Nijhuis en de VAR.
En Cambuur krijgt hiervoor 2x rood!!
En Nijhuis als VAR over de strafschop, belachelijk allemaal.
Slappe lullen zijn het.
Ho ho, Ruttes

Westerpark

Citaat van: okkele op september 18, 2022, 20:00:36
blom is een oetlul die publiekelijk heeft toegegeven dat ie een hekel aan cambuur heeft

Waar dat?

Noordcambuur

Niet alleen Blom maar Nijhuis begint mij ook steeds meer de indruk te krijgen dat hij Cambuur haat.

Treb

Iedereen en alles is tegen ons.

Asjeblieft zeg  :_schater

Lore

1 schorsing + 1 voorwaardelijk

Lore

Citaat van: Treb op september 19, 2022, 14:09:11
Iedereen en alles is tegen ons.

Asjeblieft zeg  :_schater

Ik heb daar ook wat moeite mee. Elke club roept dit soort dingen.

Treb

Citaat van: Lore op september 19, 2022, 14:48:37
Ik heb daar ook wat moeite mee. Elke club roept dit soort dingen.

Precies.

papier

Citaat van: Lore op september 19, 2022, 14:48:37
Ik heb daar ook wat moeite mee. Elke club roept dit soort dingen.

Is ook onzin. Maar het zit ons nu even niet mee. Dat is vooral pech en onkunde.

Zomaariemand

Ik ben een fan van Henk, maar altijd dezelfde mensen opstellen en ook zijn zijn manier van wisselen stuit me vreselijk tegen de borst.
In mijn ogen staat Smand behoorlijk te spelen, maar hij moet weer wijken, misschien te onervaren.
Gisteren zag ik een Kerkez (18 jaar) de sterren van de hemel spelen bij AZ.
Waarom Breij altijd in laten vallen, verdient zeker een basisplaats.
Waarom Boere, terwijl we een jonge spits op de bank hebben zitten.

Het ligt niet alleen in Leeuwarden aan de scheidsrechter, in Alkmaar had ook een donkerrode kaart getrokken kunnen worden en dan was daar de uitslag ook anders geweest

zeewolde

Citaat van: Zomaariemand op september 19, 2022, 15:36:54
Ik ben een fan van Henk, maar altijd dezelfde mensen opstellen en ook zijn zijn manier van wisselen stuit me vreselijk tegen de borst.
In mijn ogen staat Smand behoorlijk te spelen, maar hij moet weer wijken, misschien te onervaren.
Gisteren zag ik een Kerkez (18 jaar) de sterren van de hemel spelen bij AZ.
Waarom Breij altijd in laten vallen, verdient zeker een basisplaats.
Waarom Boere, terwijl we een jonge spits op de bank hebben zitten.

Het ligt niet alleen in Leeuwarden aan de scheidsrechter, in Alkmaar had ook een donkerrode kaart getrokken kunnen worden en dan was daar de uitslag ook anders geweest
Bergsma is gewoon 2 klassen beter dan Smand, daarom moet hij wijken. ook Boere is op dit moment nog beter dan Smit daarom speelt Boere.

Ofwel hele logische keuzes.