Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 17, 2022, 23:29:48
Ook  als je niet aanvoerder bent, moet je dat niet doen  ;)

Maar ik zie ook geen leider in Bangura.


Gewoon zonder aanvoerder spelen. Het beste voor iedereen

Destroyer

Hij antwoord op mij dus reageer ik. Misschien moeten we dit lot maar accepteren als degradatie kandidaat en is de realiteit hard. Maar ik vind het onmogelijk dat er twee onnozele rode kaarten worden gekregen. Laat het lek der frustraties snel boven komen en daar boven gaan staan want zo gaat dit dramatisch aflopen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Drie rode kaarten en allemaal reppen ze over de intentie die er niet was. Het zijn gewoon eredivisie onwaardige acties, super dom en ze benadelen iedereen wat Cambuur een warm hart toedraagt. En dan zie je een Bangura voor de camera, heel laconiek. Ik zou me de ogen uit mn kop schamen maar dat zie er bij hem totaal niet vanaf. Aanvoerder onwaardig!

Bob Paisley

#1593
Eens.     Het za wel niet zo bedoeld zijn,  maar als je ziet hoe laconiek hij idd voor de camera staat.  Jacobs die gewoon staat te dollen voor een camera.     Sommige spelers liepen ook vrij nonchalant van het veld af.    Het lijkt of het ze weinig interesseert

wiekie1969

De vorm en scherpte is er niet. Al vanaf de winterstop. Het knuffel gehalte blijft. Hele zooitje moet wakker geschud worden, vanaf de directie tot aan de selectie

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2022, 10:46:56
De vorm en scherpte is er niet. Al vanaf de winterstop. Het knuffel gehalte blijft. Hele zooitje moet wakker geschud worden, vanaf de directie tot aan de selectie
okay? hoe dan?

michello

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er nooit na het wegvallen van Sandor een (ervaren) staflid in de plaats is gekomen. Zitten we komende pot(ten) weer met twee lichtgewichten opgescheept.

Delamere

Wij zijn de club met het ??n na laagste budget. Dan moet het een beetje meezitten wil je wegblijven bij de laatste plaatsen. En echt meezitten doet het tot nu toe niet. Maar ook dat heeft ook met kwaliteit, of beter met gebrek aan kwaliteit, te maken. De kaart van Hoedemakers is wel dom maar toch ook een beetje ongelukkig. Dan kom je desondanks op voorsprong en lijkt er weinig aan de hand. Dan krijg je een zeer onterechte penalty tegen en lopen de frustraties bij Henk op. Daar kan ik nog wel een beetje begrip voor opbrengen. Echt onbegrijpelijk vind ik de superdomme overtreding die Bangura vervolgens maakt. Dan naai je je eigen club op een onvergeeflijke manier. Toch hou je met 9 nog behoorlijk lang stand en schiet Tol 13 minuten voor tijd volkomen onnodig eentje in eigen goal en wordt het uiteindelijk nog 5-1.
Als bovenstaande niet echt gebeurd zou zijn, zou je denken dat het een waardeloos boek is van een scenarioschrijver bij wie de fantasie volledig op hol is geslagen. Maar het is bittere realiteit en hoop dat deze verschrikkelijke seizoenstart geen opmaat is voor een dramatisch seizoen. Maar ik vrees het ergste.

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2022, 10:46:56
De vorm en scherpte is er niet. Al vanaf de winterstop. Het knuffel gehalte blijft. Hele zooitje moet wakker geschud worden, vanaf de directie tot aan de selectie

Hoppa,.maar pas op he wat je hier zegt. Ik ben het 100 procent met je eens. Laat de TD eens in de spiegel zien en de zweep er over met dit matte lieve gedoe! Het zijn geen scooljongens!!! Aanpakken dit onge?nteresseerd hagje! Individualisme ten top!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Delamere op september 18, 2022, 12:02:40
Wij zijn de club met het ??n na laagste budget. Dan moet het een beetje meezitten wil je wegblijven bij de laatste plaatsen. En echt meezitten doet het tot nu toe niet. Maar ook dat heeft ook met kwaliteit, of beter met gebrek aan kwaliteit, te maken. De kaart van Hoedemakers is wel dom maar toch ook een beetje ongelukkig. Dan kom je desondanks op voorsprong en lijkt er weinig aan de hand. Dan krijg je een zeer onterechte penalty tegen en lopen de frustraties bij Henk op. Daar kan ik nog wel een beetje begrip voor opbrengen. Echt onbegrijpelijk vind ik de superdomme overtreding die Bangura vervolgens maakt. Dan naai je je eigen club op een onvergeeflijke manier. Toch hou je met 9 nog behoorlijk lang stand en schiet Tol 13 minuten voor tijd volkomen onnodig eentje in eigen goal en wordt het uiteindelijk nog 5-1.
Als bovenstaande niet echt gebeurd zou zijn, zou je denken dat het een waardeloos boek is van een scenarioschrijver bij wie de fantasie volledig op hol is geslagen. Maar het is bittere realiteit en hoop dat deze verschrikkelijke seizoenstart geen opmaat is voor een dramatisch seizoen. Maar ik vrees het ergste.

Hou op man, gewoon slimmer worden en als team fungeren? Zulke overtredingen zijn amateuristisch!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op september 18, 2022, 12:27:06
Hoppa,.maar pas op he wat je hier zegt. Ik ben het 100 procent met je eens. Laat de TD eens in de spiegel zien en de zweep er over met dit matte lieve gedoe! Het zijn geen scooljongens!!! Aanpakken dit onge?nteresseerd hagje! Individualisme ten top!
Weer een paar oneliners erbij? net als mijn vraag aan Wiekie: hoe dan? Wat betekent dat precies: de zweep erover? En niet beginnen over wisselen, want dan weten de spelers volgens de roeptoeters hier ook niet waar ze aan toe zijn. Zeg maar wat er anders moet, graag met goed onderbouwde argumenten. En kap eens met dat kinderachtige ?pas op met wat je zegt hier? en ?kritiek mag je niet leveren?. Je mag hier alles zeggen, maar graag eens niet in de vorm wat van alleen maar wat kreten. Kom maar door?

Destroyer

Citaat van: Cambuur Groningen op september 18, 2022, 12:58:07
Weer een paar oneliners erbij? net als mijn vraag aan Wiekie: hoe dan? Wat betekent dat precies: de zweep erover? En niet beginnen over wisselen, want dan weten de spelers volgens de roeptoeters hier ook niet waar ze aan toe zijn. Zeg maar wat er anders moet, graag met goed onderbouwde argumenten. En kap eens met dat kinderachtige ?pas op met wat je zegt hier? en ?kritiek mag je niet leveren?. Je mag hier alles zeggen, maar graag eens niet in de vorm wat van alleen maar wat kreten. Kom maar door?

Net als Wiekie zegt. Het lieve moet er eens af. Niet het zoetsappige praat dat er zo goed getraind wordt en het lieve jongetjes zijn en dan na de wedstrijd als speler zonder schaamte na de wedstrijd de pers te woord staan. Het feit dat menigeen hier Henk en TS de handen boven het hoofd houden staat me niet aan als er enig punt van kritiek is. Het is een mens, geen god. Ik vind Henk een top kerel maar hij is niet onaantastbaar. Het lieve praat moet eens een keer klaar zijn. Dat was vorig jaar wellicht een vorm van prestaties maar dit jaar is het slappe hap.  :zweep
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op september 18, 2022, 13:06:26
Net als Wiekie zegt. Het lieve moet er eens af. Niet het zoetsappige praat dat er zo goed getraind wordt en het lieve jongetjes zijn en dan na de wedstrijd als speler zonder schaamte na de wedstrijd de pers te woord staan. Het feit dat menigeen hier Henk en TS de handen boven het hoofd houden staat me niet aan als er enig punt van kritiek is. Het is een mens, geen god. Ik vind Henk een top kerel maar hij is niet onaantastbaar. Het lieve praat moet eens een keer klaar zijn. Dat was vorig jaar wellicht een vorm van prestaties maar dit jaar is het slappe hap.  :zweep
Ik vind dit nog steeds geen argumenten, maar alleen maar een mening over Henk. Vertel nou eens precies waar Henk dan te lief is? Hij zet Doke zonder pardon op de bank, hij haalt Balk er af op het moment dat dat moet. Ik ben niet bij de trainingen dus kan niet beoordelen of dat te laks gaat, maar ik heb moeite met opmerkingen als ?het is te lief? ?te individualistisch?. Concreet: hoe moet het anders?

Destroyer

Citaat van: Cambuur Groningen op september 18, 2022, 13:13:29
Ik vind dit nog steeds geen argumenten, maar alleen maar een mening over Henk. Vertel nou eens precies waar Henk dan te lief is? Hij zet Doke zonder pardon op de bank, hij haalt Balk er af op het moment dat dat moet. Ik ben niet bij de trainingen dus kan niet beoordelen of dat te laks gaat, maar ik heb moeite met opmerkingen als ?het is te lief? ?te individualistisch?. Concreet: hoe moet het anders?

:O kijk alleen maar even naar Balk die niemand meer serieus neemt, iedereen hoor je schreeuwen vorige week, niet opstellen!! Maar de keuze van Henk was Mambimbi niet meteen op te stellen omdat er anders twee nieuwe mannen in het veld stonden tegen AZ. Kies gewoon de sterkste en lul er niet om heen en hou geen handen boven het hoofd dan. Dat aaibollen gedrag moet stoppen. Ik denk dat je nu wel genoeg stof hebt Cambuur Groningen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2022, 10:46:56
De vorm en scherpte is er niet. Al vanaf de winterstop. Het knuffel gehalte blijft. Hele zooitje moet wakker geschud worden, vanaf de directie tot aan de selectie

Dan zal je de trainer moeten ontslaan en dat gaat niet gebeuren. Maar Henk zal niet veranderen en je kent zijn manier van coachen. Als de zweep erover moet zal je een ander voor de groep moeten zetten. En het is de vraag of dat werkt.