Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: sunderland op september 11, 2022, 22:31:07
Ons middenveld kwam er vandaag niet aan dat was volgens mij wel het allerbelangrijkste. Dat trainert hier nu als de kippen bij is om alles af te branden kun je ook verwachten van hem. De azijndrinker.

Dubbele dekking op Mees en Cambuur is ontmanteld. Het is allemaal niet zo ingewikkeld als tegenstander, dat hebben we vandaag wel gezien.

Delfzijl/Cambuur

Ach jonghuh...ons hele middenveld zat vast vandaag, ga je ook nog Grunn de complimenten doen met hun betonvoetbal... :|

Noordcambuur

Citaat van: anderszchristian op september 11, 2022, 23:33:06
Dubbele dekking op Mees en Cambuur is ontmanteld. Het is allemaal niet zo ingewikkeld als tegenstander, dat hebben we vandaag wel gezien.
je hebt gelijk kerel :thumbsup

justremco

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 12, 2022, 00:52:26
Ach jonghuh...ons hele middenveld zat vast vandaag, ga je ook nog Grunn de complimenten doen met hun betonvoetbal... :|

Wij hebben altijd al moeite gehad met teams die betonvoetbal spelen en ik zie dat eerlijk gezegd ook niet snel veranderen

Bankzitter

Dan moet er na 60 minuten wellicht op een punt worden gespeeld. Dat mag best tegen clubs uit het linkerrijtje. Ik had het idee dat Groningen daar ook wel tevreden mee was geweest.

Lore

Citaat van: justremco op september 12, 2022, 09:33:59
Wij hebben altijd al moeite gehad met teams die betonvoetbal spelen en ik zie dat eerlijk gezegd ook niet snel veranderen

Maar eigenlijk niet echt iets gecre?erd. Dat maakt mij wel bezorgd.

justremco

Citaat van: Lore op september 12, 2022, 09:56:44
Maar eigenlijk niet echt iets gecre?erd. Dat maakt mij wel bezorgd.

Ja mij ook en al 5 van de 6 duels niet gescoord. Als Virginia dan ook nog eens ballen laat gaan die die eigenlijk gewoon moet hebben dan word t helemaal een lastig verhaal

michello

Citaat van: justremco op september 12, 2022, 10:02:35
Ja mij ook en al 5 van de 6 duels niet gescoord. Als Virginia dan ook nog eens ballen laat gaan die die eigenlijk gewoon moet hebben dan word t helemaal een lastig verhaal

Klopt, maar tegen Ajax / Uit bij Utrecht en (groot deel met 10 man) tegen AZ is het niet gek dat je niet scoort.
Gisteren was een offday en tegen Excelsior hadden we er 5 moeten maken.
Ze moeten tegen RKC en Eagles nu wel gaan vallen ja.

veteraan

Citaat van: michello op september 12, 2022, 10:11:26
Klopt, maar tegen Ajax / Uit bij Utrecht en (groot deel met 10 man) tegen AZ is het niet gek dat je niet scoort.
Gisteren was een offday en tegen Excelsior hadden we er 5 moeten maken.
Ze moeten tegen RKC en Eagles nu wel gaan vallen ja.


Zo is er altijd wel een smoes
Kansen cre?ren doe je door op te bouwen ; van achteruit: Bergsma en Sai, balbezit middenveld: Maulun en door rond de spits aanwezig te zijn : Jacobs
De rest is lopen en improviseren

Destroyer

Citaat van: michello op september 12, 2022, 10:11:26
Klopt, maar tegen Ajax / Uit bij Utrecht en (groot deel met 10 man) tegen AZ is het niet gek dat je niet scoort.
Gisteren was een offday en tegen Excelsior hadden we er 5 moeten maken.
Ze moeten tegen RKC en Eagles nu wel gaan vallen ja.

Jazeker, en als die ook betonblok voetbal gaan spelen en Mees vastzetten. Wat is dan de optie?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Als het een 0-0 wedstrijd is, dan geen domme fouten maken en een punt pakken.
En als de paar kansjes die je krijgt benut worden, dan 3 punten stelen. Volwassen spelen dus.

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op september 12, 2022, 18:19:50
Als het een 0-0 wedstrijd is, dan geen domme fouten maken en een punt pakken.
En als de paar kansjes die je krijgt benut worden, dan 3 punten stelen. Volwassen spelen dus.

Moet je wel volwassen zijn. Kinderlijk weggegeven en dan die laatste corner en vrije trap wat lachwekkend.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op september 12, 2022, 18:15:09
Jazeker, en als die ook betonblok voetbal gaan spelen en Mees vastzetten. Wat is dan de optie?

Ik zie een Bergsma het voetballende gedeelte wel overnemen van een Hoedemakers als die wordt vastgezet. Net als dat ik een Maulun dat meer zie doen dan een Paulissen. En als er power nodig is dan kun je perfect met Paulissen spelen die meer de beuk erin zet.

PePe

Henk moet nu dingen gaan wijzigen, zo doorgaan is geen optie.

J.v.G.

Citaat van: PePe op september 13, 2022, 10:13:49
Henk moet nu dingen gaan wijzigen, zo doorgaan is geen optie.
:zucht Dat doe je pas als het structureel slecht is.