Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: SCC op september 11, 2022, 20:23:27
heel 2022 is al ondermaats

26-2-2022 voor het laatst thuis gewonnen.... :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Eerste jaar n de ED gaat vaak heel makkelijk af maar de 2e seizoen gaat altijd veel moeizamer.

Het worden nog een paar moeilijke weken.

Destroyer

Citaat van: Trainert! op september 11, 2022, 19:22:14
Om niet met Balk te beginnen. Wat een gelul om niet met Bambi te beginnen omdat hij niet weet hoe hij druk moet zetten. Maar na 27 minuten wedstrijd weet hij het ineens wel? Lachertje!

Juist!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op september 11, 2022, 18:55:06
Wat vind jij? Ik vind het dom geouwehoer...
Vertel wat jouw mening is.

Dit was in mijn optiek een wedstrijd waar SPELERS verantwoordelijk waren voor het resultaat.
mijn mening heb ik prima net weergegeven. Wat is jouw mening in plaats van iemand te beschuldigen van dom geouwehoer terwijl die fatsoenlijk communiceert. Of is in jouw ogen Henk onaantastbaar en mag er geen kritiek worden gegeven? Ik vind het onnozel om met Balk te beginnen onder het mom, anders staan er twee nieuwelingen in het veld... Rare redenatie in mijn ogen. De betere stel je op.en de slechtere in dit geval Balk die nog geen enkele.wedstrijd fatsoenlijk gespeeld heeft.zet je op de bank.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op september 11, 2022, 20:17:00
Ik heb alle vertrouwen in onze Henk, maar het zal wel enige tijd vergen om de juiste chemie in deze selectie te hervinden. Wat spelers op te training laten zien is wat anders dan het laten zien in de wedstrijd. Hierin heeft hij zich vergist omdat de nieuwe spelers, behoudens Bergsma en Sai, aanpassingsproblemen kennen tijdens de wedstrijd.
Wel wat idioot om Henk die door de supporters verworven is tot onze lieve heer, nu al ter discussie wordt gesteld. Bij de winterstop kun je hier een oordeel over geven of het hem is gelukt. Nu is het frustratie wat de overhand heeft bij sommigen

Toch bijzonder dat meerdere mensen inzien dat bepaalde keuzes niet goed uitpakken..Henk is.zeker.goud waard dat ben ik eens, maar het moet niet zo zijn dat er geen weerklank mag worden genoemd. Iedereen maakt fouten, in dit geval tegen fcg liep alles niet lekker wat je dan ook ziet aan de sfeer. Die was maar 20 minuten des Cambuur s
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op september 11, 2022, 20:29:53
Eerste jaar n de ED gaat vaak heel makkelijk af maar de 2e seizoen gaat altijd veel moeizamer.

Het worden nog een paar moeilijke weken.

Daar anticipeer je toch op in een transfer window?

Destroyer

Citaat van: Trainert! op september 11, 2022, 20:51:11
Daar anticipeer je toch op in een transfer window?

En als volgens de TS de meeste gewenste versterkingen afhaken?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Trainert!

Citaat van: Destroyer op september 11, 2022, 20:57:14
En als volgens de TS de meeste gewenste versterkingen afhaken?

Volgens de TS, is deze dan wel daadkrachtig genoeg terwijl je in april al veilig bent

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op september 11, 2022, 20:51:11
Daar anticipeer je toch op in een transfer window?
klopt helemaal.

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op september 11, 2022, 21:22:58
klopt helemaal.
Wat klopt er helemaal, zijn er geen versterkingen gehaald dan? Bergsma is gewoon een goede verdediger, Van Kaam staat in jong Oranje, van der Water komt ook echt nog wel beter in vorm, Mambimbi heeft championsleague ervaring.

Wat is jullie verwachtingspatroon met de 17e begroting? Daar ben ik echt oprecht benieuwd naar.

Dat je vandaag kritisch bent is meer dan terecht, tempo moet omhoog, teveel onder de maat vandaag, maar gezien onze begroting zijn er geen slechte spelers gehaald vind ik.

anderszchristian

Ik denk dat ik een van de weinigen ben die de keuze voor Balk wel snapte vandaag. Maakte tegen AZ een gretige indruk wat er mede voor zorgde dat het publiek achter de ploeg ging staan en ik denk dat Henk vandaag hetzelfde van hem had verwacht tegen zijn oude club. Echter kwam hij vandaag erg gefrustreerd voor de dag en was zijn vroege wissel een logische, anders waren we met 10 man ge?indigd. Wat ik dan zorgelijk vind is dat zo'n jongen dit niet van zichzelf inziet als hij wordt gewisseld. Het zou me niks verbazen als hij vervroegd terug gaat naar Utrecht wanneer hij zijn basisplaats verliest en gezien de invalbeurt van Felix vandaag is dat een kwestie van tijd.

Trainert!

Citaat van: Cambuur Groningen op september 11, 2022, 21:29:15
Wat klopt er helemaal, zijn er geen versterkingen gehaald dan? Bergsma is gewoon een goede verdediger, Van Kaam staat in jong Oranje, van der Water komt ook echt nog wel beter in vorm, Mambimbi heeft championsleague ervaring.

Wat is jullie verwachtingspatroon met de 17e begroting? Daar ben ik echt oprecht benieuwd naar.

Dat je vandaag kritisch bent is meer dan terecht, tempo moet omhoog, teveel onder de maat vandaag, maar gezien onze begroting zijn er geen slechte spelers gehaald vind ik.

Goede spelers die jij opnoemt, klopt!
De een is geblesseerd en de ander kan niet druk zetten blijkbaar dan val je terug in 3e klasse niveau. Smand en Balk

Trainert!

Citaat van: anderszchristian op september 11, 2022, 21:33:22
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die de keuze voor Balk wel snapte vandaag. Maakte tegen AZ een gretige indruk wat er mede voor zorgde dat het publiek achter de ploeg ging staan en ik denk dat Henk vandaag hetzelfde van hem had verwacht tegen zijn oude club. Echter kwam hij vandaag erg gefrustreerd voor de dag en was zijn vroege wissel een logische, anders waren we met 10 man ge?indigd. Wat ik dan zorgelijk vind is dat zo'n jongen dit niet van zichzelf inziet als hij wordt gewisseld. Het zou me niks verbazen als hij vervroegd terug gaat naar Utrecht wanneer hij zijn basisplaats verliest en gezien de invalbeurt van Felix vandaag is dat een kwestie van tijd.

Ik hoop oprecht dat hij eerder terug gaat naar Utrecht, en we een speler kunnen halen die op onze eigen loonlijst komt te staan. Want wat deze speler laat zien is echt betaald voetbal onwaardig

Cambuur Groningen

Citaat van: Trainert! op september 11, 2022, 21:42:13
Goede spelers die jij opnoemt, klopt!
De een is geblesseerd en de ander kan niet druk zetten blijkbaar dan val je terug in 3e klasse niveau. Smand en Balk
Ik noem er meerdere en jij pikt er weer een paar uit. Weet je.. je hebt gelijk: we zijn gewoon een vreselijke kutclub met een stel kutspelers en een kuttrainer. Ik zou gewoon nooit meer komen, wat een prutsers.

sunderland

Ons middenveld kwam er vandaag niet aan dat was volgens mij wel het allerbelangrijkste. Dat trainert hier nu als de kippen bij is om alles af te branden kun je ook verwachten van hem. De azijndrinker.