Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Bij fcupdate ook een4,5 als cijfer samen met Paulissen het laagste cijfer, dus ben niet de enige die hem niet sterk vond spelen!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

PePe

Maken ze 1 goal, dan wonnen we dik van deze ploeg.

Lars Kramer

Citaat van: Sakas op augustus 07, 2022, 00:15:47
Bij fcupdate ook een4,5 als cijfer samen met Paulissen het laagste cijfer, dus ben niet de enige die hem niet sterk vond spelen!
Gelukkig is FC Update ook super relevant :)

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 06, 2022, 23:28:38
jongen....Jacobs was een van de betere.
Jacobs ??n van de betere spelers hou op man.
Heeft een paar momenten ging het iets beter maar voor de rest was het weer vanouds.
Liep voor de noordtribune langs en kerk angstig om hem heen .

De Gast

Koppie ver omlaag ja.

veteraan

Effectiviteit, focus en leiderschap (drie kenmerken van zelfvertrouwen)

Specuveter

Het had Henk gesierd als hij na de wedstrijd had gezegd dat hij eerste helft gefaald heeft qua opstelling.
Maar dat hoor ik dan weer nergens.

bommel

Als ik heel eerlijk ben vond ik Jacobs een van de weinige die wel elke keer in de eerste helft een kans cre?erde mist de scherpte nog, maar als die weer wat terug komt dan denk ik dat het zelfvertrouwen er ook zo weer is. Geef hem een kans.

Wat mij gisteren opviel was dat Henk er voor koos om Smith vanaf rechts te laten komen ipv links. Zoals in de voorbereiding redelijk goed ging tegen Telstar bijvoorbeeld. Maar sowieso beginnen zonder buitenspelers was geen verstandige keuze zoals eerder hier benoemd is. Je ziet met het invallen van Balk dat er een stuk meer gevaar ontstaat. Waarom niet met Balk op links en Breij op rechts beginnen? Wellicht vanwege fitheid Henk zal daar ongetwijfeld zijn redenen voor hebben.

De Gast

Citaat van: bommel op augustus 07, 2022, 10:14:06
Als ik heel eerlijk ben vond ik Jacobs een van de weinige die wel elke keer in de eerste helft een kans cre?erde mist de scherpte nog, maar als die weer wat terug komt dan denk ik dat het zelfvertrouwen er ook zo weer is. Geef hem een kans.

Henk net ook even gehoord op het officiele Cambuur kanaal. Heeft een oneindig vertrouwen in Jacobs.
Imo had je voor een nieuwe dynamiek op de midden moeten zorgen. Zeker na het laatste half jaar. Dat had voor iedereen goed geweest.
Kortom Diemers het wordt tijd om thuis te komen. Hest Henkies nummer immers!

zeewolde

Citaat van: Specuveter op augustus 06, 2022, 23:28:38
jongen....Jacobs was een van de betere.
met wat meer overzicht en soms afspelen was hij motm geworden. Maar was in de afronding vaak te wild

bommel

Citaat van: zeewolde op augustus 07, 2022, 10:53:35
met wat meer overzicht en soms afspelen was hij motm geworden. Maar was in de afronding vaak te wild

Precies wat ik zeg, en daar moet hij zich op focussen want er vlogen een paar ballen over het doel die echt normaal gesproken zeker tussen de palen gemikt moeten worden. Zelfs koppend kwam die tot 2 kansen, dat is niet zijn sterkste kant maar goed oefening baard kunst.

sk13

Als je zo volhardend 4-3-3 wilt spelen. Haf je wed moeten beginnen met balk en sambissa. De gehele voorbereiding weet je al dat je nu nog geen geschikte buitens hebt. Dus moet je je aanpassen aan de spelers die je nu wel hebt.
Dat gebeurt dus imo niet.

D.H.Skolten

Ik vind Henk een geweldige man maar een zeer beperkte trainer, hij kan maar op 1 manier spelen en maakt ons daardoor heel erg voorspelbaar. We weten allemaal dat Tol een ervaren speler naast zich nodig heeft maar Henk ziet het weer anders. Net als Smit die je nooit als vleugelspeler moet gebruiken maar Henk ziet het weer anders. Hetzelfde met Paulissen. Net als dat wij allemaal weten dat Paulissen er in moet ipv Jacobs, maar nee Henk ziet het weer anders. Henk gaat hier net zolang mee door totdat we gedegradeerd zijn, tenzij er meerdere goede spelers bijkomen. En nee, ik ben niet negatief maar realistisch.

D.H.Skolten

Citaat van: PePe op augustus 07, 2022, 00:48:42
Maken ze 1 goal, dan wonnen we dik van deze ploeg.
Nee, dan hadden we 1-2 verloren.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 07, 2022, 16:34:48
We weten allemaal dat Tol een ervaren speler naast zich nodig heeft maar Henk ziet het weer anders.

Niet mee eens. Er moet een goede verdediger naast; niet per s? een ervaren.

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 07, 2022, 16:34:48
Net als Smit die je nooit als vleugelspeler moet gebruiken maar Henk ziet het weer anders.

Eens, maar ik denk dat Henk dat opzich ook wel met je eens is.

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 07, 2022, 16:34:48
Net als dat wij allemaal weten dat Paulissen er in moet ipv Jacobs, maar nee Henk ziet het weer anders.

Niet mee eens. Paulissen voor Maulun ipv Jacobs.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021