Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: Pisvlek op juni 26, 2022, 00:28:23
Hmmm moet het nog zien.. denk dat hij en Cambuur het wat onderschat..
:rodekaart

michello

Citaat van: Pisvlek op juni 26, 2022, 00:28:23
Hmmm moet het nog zien.. denk dat hij en Cambuur het wat onderschat..

Het lijk mij dat niemand iets onderschat, zeker gezien vorig seizoen.

sunderland

Pisvlek zit wat in de negatieve modus. Ook zijn andere posts zijn wat op zijn Leeuwarders. Het zal nooit wat wudde

okkele

Citaat van: J.v.G. op juni 25, 2022, 09:31:24
www.youtube.com/watch?v=QeiANqYCOd8  mooi om hem weer te zien!
geweldige man.
iemand die het verschil maakt ,mooi dat hij bij ons hoort.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op juni 26, 2022, 11:36:40
geweldige man.
iemand die het verschil maakt ,mooi dat hij bij ons hoort.
|:)
en skolten en pisvlek en trainert en colliewood en kuz en delfzijl en nistel en stiens en.....
Negatief,positief we horen dr hier allemaal bij. Mooi toch...
Op naar hopenlijk een mooi seizoen en eredivisie in het nieuwe stadion.
WIJ ZIJN CAMBUUR.

Destroyer

Citaat van: Pisvlek op juni 26, 2022, 00:28:23
Hmmm moet het nog zien.. denk dat hij en Cambuur het wat onderschat..
de vraag is dan natuurlijk, wat wordt onderschat?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

De klachten lijken stress gerelateerd (al waren de zorgen vooral priv?). En een hoofdtrainer heeft een stressvol bestaan.
Het blijft afwachten of het goed blijft gaan. Maar op dit moment gaat het hartstikke goed met Henk en dat is mooi om te zien

Specuveter

Voordeel nu is dat hij beter weet wat te doen.
En ook bv steun heeft van een psycholoog etc.

denistel

geeft gewoon meer drive bij de club op alle gebieden.denk
dat hij zelf niks onderschat hoor hij weet geel goed dat plaats
15 net als afgelopen seizoen heilig is en alles hoger is mee genomen.
afgelopen seizoen ondanks alle wat we mee hebben gemaakt gewoon
9e echt een topprestatie ook al was de 2e seizoenshelft niet best.

gewoon weer met een frisse ploeg er tegen aan en zorgen dat er
een team staat want daar van moeten wij het toch hebben.
beginnen thuis tegen exelsior dan moet je meteen laten zien
we je bent.

Stiens

In Henk we trust  |:) |:) |:)

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 26, 2022, 12:48:02
en skolten en pisvlek en trainert en colliewood en kuz en delfzijl en nistel en stiens en.....
Negatief,positief we horen dr hier allemaal bij. Mooi toch...
Op naar hopenlijk een mooi seizoen en eredivisie in het nieuwe stadion.
WIJ ZIJN CAMBUUR.
ja  :proost
je hebt enigszins gelijk.
persoonlijk blijf ik toch liever in de positieve sferen, ik heb mijn portie negatief nou wel s gehad in dit leven.
ik vind overigens wel dat in aanloop op komend seizoen er hier minder paniek is over het uitblijven van transfers , er is vooruitgang  _O_
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op juni 26, 2022, 14:33:35
ja  :proost
je hebt enigszins gelijk.
persoonlijk blijf ik toch liever in de positieve sferen, ik heb mijn portie negatief nou wel s gehad in dit leven.
ik vind overigens wel dat in aanloop op komend seizoen er hier minder paniek is over het uitblijven van transfers , er is vooruitgang  _O_
Ik blijf zelf ook liever aan de positieve kant, er zijn veel ergere dingen in de wereld, mensen die ziek zijn...de oorlog in Ukraine ongelukken in het verkeer...en ga zo maar door. Om het bij ons cluppie te houden....ik moet wel zeggen dat ik een ongeduldig type ben een beetje.
Clubs versterken zich en dan denk ik zouden we wel de spelers krijgen die we graag willen. Vooral als sommige spelers voor clubs kiezen wat ik niet begrijp. Wij zijn toch verreweg de leukste club? Gaat allemaal om de pingels. Die Crowley zou die niet weer naar ons willen.... En die Stevens wat duurt dat lang....

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 26, 2022, 14:59:20
Ik blijf zelf ook liever aan de positieve kant, er zijn veel ergere dingen in de wereld, mensen die ziek zijn...de oorlog in Ukraine ongelukken in het verkeer...en ga zo maar door. Om het bij ons cluppie te houden....ik moet wel zeggen dat ik een ongeduldig type ben een beetje.
Clubs versterken zich en dan denk ik zouden we wel de spelers krijgen die we graag willen. Vooral als sommige spelers voor clubs kiezen wat ik niet begrijp. Wij zijn toch verreweg de leukste club? Gaat allemaal om de pingels. Die Crowley zou die niet weer naar ons willen.... En die Stevens wat duurt dat lang....
Ik heb ook liever vandaag dan morgen nieuws over de selectie voor komend seizoen maar ik heb alle vertrouwen in de werkwijze van onze staf, wat je tot nu toe hebt gezien bij andere eredivisie ploegen word ik niet warm van.
Zelfs fortuna met de stuntaankopen moet eerst nog een team worden,tegenover de komst van yilmaz staat bv het vertrek van Flemming,zolang hoedemakers niet vertrekt zie ik geen reden tot paniek-aankopen.
Alles komt nog en ik weet zeker dat het een mooi ploegje word.
De laatste topper die ik me kan herinneren die een hele voorbereiding meespeelde was rusnak.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Andy King

Citaat van: Bankzitter op juni 26, 2022, 13:15:39
De klachten lijken stress gerelateerd (al waren de zorgen vooral priv?). En een hoofdtrainer heeft een stressvol bestaan.
Het blijft afwachten of het goed blijft gaan. Maar op dit moment gaat het hartstikke goed met Henk en dat is mooi om te zien

Fijn dat er deskundige dokters op de forum zitten...

Bankzitter

Ik herhaal wat Henk zelf zegt oa in de laatste podcast.