Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

hobbes


Specuveter

Fijn dat je weer in het stadion was!
Hopelijk neem je het weer over in het nieuwe seizoen met een frisse nieuwe selectie.

Naastismis

Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de kans klein is dat hij volgend seizoen hoofdtrainer is.

justremco

Ik weet niet beter dan dat het juist erg goed met hem gaat. Het is alleen afwachten hoe z?n lichaam gaat reageren in stressvolle situaties etc

Treb

Citaat van: Naastismis op mei 01, 2022, 07:50:46
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de kans klein is dat hij volgend seizoen hoofdtrainer is.

Onzin.

Van de week nog met hem gesproken.

Destroyer

Vindt bepaalde beweringen omtrent personen wel tricky. Doe maar geen uitspraak als je dit niet 100 procent zeker weet anders wordt het kwetsend.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Citaat van: Destroyer op mei 01, 2022, 08:37:49
Vindt bepaalde beweringen omtrent personen wel tricky. Doe maar geen uitspraak als je dit niet 100 procent zeker weet anders wordt het kwetsend.
helemaal mee eens!

denistel

dat henk er de laatste maanden niet bij is cruciaal volgens mij dat vergeten veel mensen.met hem er bij hadden we grote kans op plaats 8 gemaakt.niets ten nadele van de huidige ts maar die kunnen net niet dat extra,s brengen wat henk wel kan naar de groep en ook richting supporters.zijn enthousiasme werkt aanstekelijk

Eewal

Ik heb er geen goed gevoel over. Komende zomer en seizoen alleen maar meer stress. Iemand die weet hoe het ?cht met hem gaat?

maikcambuur

Speculeren hierover heeft weinig zin. We zullen moeten afwachten of Henk volgend seizoen weer voor de groep kan staan. Dat krijgen we heus wel te horen.

hobbes

"Reon Boeringa  @reonboeringa

Haar leidde gister - een miraculeuze zondag daargelaten - zijn laatste thuisduel als interim van Cambuur. Haar omschreef zijn verblijf als kort en krachtig. Wat de toekomst hem brengt is nog onduidelijk. Volgens plan neemt Henk de Jong het stokje in Leeuwarden spoedig weer over."

Tanjajeah

Wat missen we deze man. Kan geen toeval zijn dat de resultaten minder zijn sinds Henk afwezig is. Zo'n slechte wedstrijd als die van gisteren, constant op safe de bal naar achteren spelen, angstig en zonder bravoure, dat was onder zijn leiding niet gebeurd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tanjajeah op mei 12, 2022, 12:05:42
Wat missen we deze man. Kan geen toeval zijn dat de resultaten minder zijn sinds Henk afwezig is. Zo'n slechte wedstrijd als die van gisteren, constant op safe de bal naar achteren spelen, angstig en zonder bravoure, dat was onder zijn leiding niet gebeurd.

Enige overwinning 2de helft was onder zijn leiding, toen ie even terug was...
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Wat zou er van Feijenoord overblijven als je daar DeWolf voor de groep zet in plaats van Slot?
Het is jammer dat Haar het niet heeft kunnen ombuigen maar wil ook niet te hard daarover oordelen.
Het team heeft heel lang op de tenen gelopen en blijkbaar is de pijp leeg.

Andy King

Ik vind dat Haar het goed heeft gedaan. Ingestapt op een rot moment, maar altijd rustig gebleven en in de media ook een dikke prima! Ik gun hem een mooie club.