Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

AL

Ik denk uit het rijtje Hans de Koning, Adri Koster en Fred Grim.

J.v.G.

Citaat van: AL op maart 28, 2022, 18:40:51
Ik denk uit het rijtje Hans de Koning, Adri Koster en Fred Grim.
De Koning zit in de directie van Sparta, Grim kan om contractuele reden niet, en Koster woont in Belgi?..

Citaat van: Montana op maart 28, 2022, 18:27:52
Gokje: Pieter Huistra
Dan zal hij het wel worden, hij schijnt een tacticus te zijn :thumbsup

Tanjajeah

Citaat van: Montana op maart 28, 2022, 18:27:52
Gokje: Pieter Huistra

Na succesvolle jaren in het buitenland  (won als assistent/hoofdtrainer drie keer de landstitel, twee keer de beker, twee keer de supercup en de League Cup met Pekhtator in Oezbekistan) keerde hij in januari terug in Nederland. Wil nu graag als hoofdtrainer in de Nederlandse Eredivisie werken. Zou dus inderdaad een optie kunnen zijn.

De Gast

Ontslagen bij Groningen en De Graafschap meen ik wat tevens einde carriere betekende in NL. Enthousiasme van sommigen kan ik dan ook totaal niet plaatsen.

Peetts

Ene J Stam wellicht?

sunderland

Of toch helemaal niet :)

sccvl

Zomaar wat opties:

Johan vh Schip, Dennis van Wijk, Ten Cate, Stegeman (oud speler), Huistra, Snoei, Brandts, Verbeek, Jan van Dijk, Eric Meijers, Kruys.

Zal toch vast wel een ervaren trainer willen instappen om eventueel het seizoen af te maken en wellicht zelf een stapje vooruit te komen? Win win situatie ...

Specuveter

Kruys/Huistra.
Op een van beiden zet ik nu mijn geld.

sunderland

Ik op niemand. Het is ook zo dat die lui niet komen voor een habbekrats

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sccvl op maart 28, 2022, 20:58:03
Johan vh Schip, Dennis van Wijk, Ten Cate, Stegeman (oud speler), Huistra, Snoei, Brandts, Verbeek, Jan van Dijk, Eric Meijers, Kruys.

Als je dit rijtje zo ziet, hoop je toch dat Henk hier nog een jaar of 85 zit? ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

Citaat van: Specuveter op maart 28, 2022, 21:02:12
Kruys/Huistra.
Huistra suurtsje eerste klas.....

denistel

Citaat van: Bankzitter op maart 28, 2022, 17:10:09
Gaat ook om kleine dingen die een nieuwe trainer brengt. Iedereen weer even op scherp en niet een zekere basisplek. Minder voorspelbaar. Misschien een plan B bij achterstand.
Het seizoen dreigt anders als een nachtkaars uit te gaan en zou zonde zijn.

spelen al 3 jaar op een bepaalde manier iemand die voor 2 maanden komt moet je
daar niet in laten rommelen.gewoon iemand die weet wat je moet doen om de boel
scherp te krijgen maar speelwijze veranderen doen ze zeker niet

denistel

Citaat van: Ronnie tng op maart 27, 2022, 08:04:18
Ja heel blij. Een trainer die midden in het seizoen even aankondigt het seizoen erop de boeren te gaan trainen. Die denkt hier nog rustig het seizoen af te kunnen maken in lwd heeft het mis. Hij past misschien goed bij TS , maar niet meer bij de club.

Dacht dat jij wel in de gaten had dat die dwaas zich gewoon beter niet meer kan vertonen in Leeuwarden. Voor de rust is het beter dat hij weg blijft  :y

uiteraard heb ik dat in de gaten.

denistel

Citaat van: Specuveter op maart 28, 2022, 21:02:12
Kruys/Huistra.

kruys die liep weg omdat ie niet in de nacompetitie wou coachen tegen zijn nieuwe club dus die maar niet

sccvl

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 28, 2022, 21:17:28
Als je dit rijtje zo ziet, hoop je toch dat Henk hier nog een jaar of 85 zit? ;(

Daar kan ik me voor 100% achter scharen inderdaad, maar goed je moet toch even wat ...