Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: PePe op maart 21, 2022, 17:53:20
Zijn we minder fit, als Henk er niet is?
Of zijn we minder gemotiveerd?

minder gemotiveerd mag nooit..

minder fit niet bewust denk ik maar ja al 3 jaar op top van je kunnen dan
kan een mindere periode gebeuren.
door blessures mis je een paar sterk houders en al dat corona gedoe sloopt
spelers ook,hoedemakers zaterdag niks anders dan snot er uit gooien en last
met ademen leek het wel dan kun je niet top zijn,

sunderland

Citaat van: denistel op maart 21, 2022, 18:57:48
minder gemotiveerd mag nooit..

minder fit niet bewust denk ik maar ja al 3 jaar op top van je kunnen dan
kan een mindere periode gebeuren.
door blessures mis je een paar sterk houders en al dat corona gedoe sloopt
spelers ook,hoedemakers zaterdag niks anders dan snot er uit gooien en last
met ademen leek het wel dan kun je niet top zijn,
hij had ook al een skandalige gele kaart te pakken na 10 min , daardoor kon ie geen duel meer aangaan en dat zag je ook overduidelijk.

J.v.G.

Citaat van: Collingwood op maart 21, 2022, 18:47:26
Cambuur wil nog voor de wedstrijd tegen NEC een interim-trainer aanstellen zegt Foeke bij OF.
Wie verwacht jij of hoop jij dat het gaat worden?

Specuveter


Collingwood

Citaat van: J.v.G. op maart 22, 2022, 08:54:25
Wie verwacht jij of hoop jij dat het gaat worden?

Geen idee eigenlijk, lijkt me lastig nu een echt goede kandidaat te vinden. Maar ik ben wel blij dat er (waarschijnlijk) iemand bij komt, hopelijk geeft dat een impuls om het seizoen toch nog enigszins redelijk af te sluiten. Ideaal zou ik vinden iemand die niet de speelwijze (al te veel) gaat veranderen, maar wel de baas wordt over opstelling en wissels zodat de spelers weer meer voor hun plek moeten vechten. Een rustige trainer met enige status zoals Lodeweges lijkt mij dan wel een goede optie.
Kalmte alleen kan u redden.

J.v.G.

Citaat van: Collingwood op maart 22, 2022, 09:37:58
Geen idee eigenlijk, lijkt me lastig nu een echt goede kandidaat te vinden. Maar ik ben wel blij dat er (waarschijnlijk) iemand bij komt, hopelijk geeft dat een impuls om het seizoen toch nog enigszins redelijk af te sluiten. Ideaal zou ik vinden iemand die niet de speelwijze (al te veel) gaat veranderen, maar wel de baas wordt over opstelling en wissels zodat de spelers weer meer voor hun plek moeten vechten. Een rustige trainer met enige status zoals Lodeweges lijkt mij dan wel een goede optie.
Er is nooit een echte vervanger voor v/d Heide gehaald, ik zie daar mogelijkheden om Lodeweges langer vast te leggen zodat de druk op Henk ook minder word en ze hebben in het verleden goed te kunnen samenwerken. En voor Barto en Bosschaart een ideaal duo om van te leren. En misschien kan Lodeweges ook iets betekenen in de jeugdopleiding en scouten van spelers.

PePe

Henk en Lodeweges kunnen heel goed samenwerken.
Ik denk dat Henk hier geen problemen mee heeft.

Collingwood

Cambuur zoekt desondanks versterking voor de staf in de resterende weken van het seizoen. Bosschaart steunt dat. ,,Ik denk dat een paar extra handen of ogen wenselijk is. De club heeft inmiddels een gesprek met iemand gevoerd, maar dat is op niks uitgelopen.?

Booy bevestigt dat dus.
De technisch manager wil vaart maken. ,,Als er iemand bij komt, moet die er bij de volgende wedstrijd al bij zijn.? Dat is het duel met NEC, op zondag 3 april.

https://lc.nl/sport/Cambuur-krijgt-afzegging-in-zoektocht-naar-aanvulling-staf-27561853.html
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

Reken er maar op dat Dwight een dezer dagen word gepresenteerd!


zeewolde


Post


Galdiano

Dennis van de Ree benaderen. Kent de club, heeft de juiste papieren, en een hele goede kijk op het spelletje. Is video analist bij Feyenoord. Wellicht hier tijdelijk iets mee regelen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Ten eerste ben ik blij om te horen dat Henk er volgend seizoen weer is. Dat geeft bosbaard aan dat dat voor 99 % zeker is. Daar had ik niet op gerekend en daar word ik erg blij van. Ten tweede ben ik ook blij dat lodeweges niet komt.

De Gast

Citaat van: Galdiano op maart 24, 2022, 16:32:10
Dennis van de Ree benaderen. Kent de club, heeft de juiste papieren, en een hele goede kijk op het spelletje. Is video analist bij Feyenoord. Wellicht hier tijdelijk iets mee regelen?

Is video analist. Zegt voldoende lijkt me..