Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: J.v.G. op maart 15, 2022, 10:04:50
Zou Cambuur zijn assistent/videoanalist naar een andere club laten gaan? Ik denk van niet.. dus Feyenoord ook niet dacht ik zo.

Denk het ook niet. Al ben ik wel fan van Van der Ree.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

V-man

Vindt dit net zo'n Fred Grim verhaal maar zij kunnen zich geweldig rehabiliteren. Als dit zou lukken zou dit dan toch ook wel weer heel mooi wezen. Bijna pro deo dat dan weer wel!

De Gast

Wellicht dat sommige supporters zich schamen over hoe hij destijds het stadion is uitgejaagd en dat graag willen rechtzetten.

sccvl

Citaat van: De Gast op maart 16, 2022, 11:55:38
Wellicht dat sommige supporters zich schamen over hoe hij destijds het stadion is uitgejaagd en dat graag willen rechtzetten.

Denk inderdaad dat dat ook wel het geval is, zou het zeer netjes vinden van Dwight als die ons uit de brand zou willen helpen. Hoop dat hij hier ook groots onthaald word om idd iets recht te zetten.

Andy King

Ervan uitgaande dat Henk de Jong volgend seizoen weer 'gewoon' op de club is, moet je nu dus op zoek naar een 'tussenpaus'. Dan denk ik toch in eerste instantie aan Lodeweges. Oude sentimenten maar even aan de kant. Als dat niet gaat/kan lukken, dan vind ik Adri Koster ook een goede. Maar zou die het doen voor een paar maanden?

AL

Citaat van: Andy King op maart 17, 2022, 11:03:42
Ervan uitgaande dat Henk de Jong volgend seizoen weer 'gewoon' op de club is, moet je nu dus op zoek naar een 'tussenpaus'. Dan denk ik toch in eerste instantie aan Lodeweges. Oude sentimenten maar even aan de kant. Als dat niet gaat/kan lukken, dan vind ik Adri Koster ook een goede. Maar zou die het doen voor een paar maanden?

Je zult ook rekening moeten houden met het feit dat Henk niet meer terugkeert. De situatie is ernstiger dan velen denken.

Andy King

Volgens de podcast van OF lijkt het op dit moment zo dat Henk de Jong volgend seizoen weer terug is op de bank.

Lore

Citaat van: Andy King op maart 17, 2022, 19:08:47
Volgens de podcast van OF lijkt het op dit moment zo dat Henk de Jong volgend seizoen weer terug is op de bank.

Precies, maar het is niet zeker. Dus rekening houden met een enorme tegenvaller lijkt mij wel verstandig

Specuveter

Citaat van: Andy King op maart 17, 2022, 19:08:47
Daar kun je op dit moment  of geen oordeel over hebben natuurlijk.

Noordcambuur

Montana

sunderland

PePe

Zijn we minder fit, als Henk er niet is?
Of zijn we minder gemotiveerd?

Collingwood

Cambuur wil nog voor de wedstrijd tegen NEC een interim-trainer aanstellen zegt Foeke bij OF.
Kalmte alleen kan u redden.