Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Booy streept zijn eigen naam door voor trainerspost Cambuur

SC Cambuur moet een ei leggen over de trainerspositie, nu Henk de Jong tot het einde van het seizoen ontbreekt. Zeker is dat technisch manager Foeke Booy niet op de bank gaat plaatsnemen.

In tegenstelling tot de overgebleven stafleden van Cambuur heeft Booy w?l de benodigde papieren. Vrijdag opperde assistent-trainer Pascal Bosschaart het doorschuiven van Booy als een mogelijke oplossingsrichting.

'Dat is niet mijn intentie', reageert Booy. 'Als we ervoor kiezen om er een trainer bij te halen dan moet het een keuze zijn die inhoudelijk hout snijdt. We gaan niet wat doen om het doen.'

Booy benadrukt dat Cambuur nog geen enkele trainer heeft benaderd, laat staan gesproken. Als Cambuur overgaat tot het aanstellen van een nieuwe trainer, dan zal dat volgens Booy hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles van komend weekend plaatsvinden. Dan ligt de Eredivisie als gevolg van een interlandperiode namelijk even stil.

Overigens kan het zo zijn dat Cambuur door trainersvakbond CBV en KNVB verplicht wordt een trainer aan te stellen, als er niet opnieuw dispensatie wordt verleend vanwege het ontbreken van een gediplomeerde trainer. Booy: 'Ik heb contact gehad bij met de CBV, hen is wel duidelijk dat er bij ons sprake is van overmacht. Zij gaan dat intern bespreken en welk advies daaruit komt rollen richting de KNVB is afwachten.'

https://www.vi.nl/nieuws/booy-streept-zijn-eigen-naam-door-voor-trainerspost-cambuur
Kalmte alleen kan u redden.

Jaep

Ik denk dat Adrie Koster perfect bij ons past

Montana

Citaat van: Jaep op maart 14, 2022, 19:06:39
Ik denk dat Adrie Koster perfect bij ons past

Dat denk ik van Hans de Koning.

Collingwood

Citaat van: Montana op maart 14, 2022, 19:39:04
Dat denk ik van Hans de Koning.

Dat vind ik een heel goede suggestie. Staat niet bekend als een meestertacticus, maar wel als grote sfeermaker. En dat is juist wat we deze (hopelijk) overbruggingsperiode goed kunnen gebruiken.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Montana op maart 14, 2022, 19:39:04
Dat denk ik van Hans de Koning.
Als ik aan hem denk zie ik hem wanhopig gebaren na de 3-1 van antonia in deventer...  :D
Henk, held, bedankt

CambuurAmersfoort

Citaat van: Montana op maart 14, 2022, 19:39:04
Dat denk ik van Hans de Koning.

Top idee! Leuke man met positieve sfeer om hem heen. Zie ik ook graag komen!

De Gast

Wordt overal wel ontslagen.. geen probleem verder?

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

cambuurmania

Zeljco petrovic moest ik aan denken

PePe

Is Dennis vd Ree is misschien een optie?

Specuveter

Citaat van: PePe op maart 15, 2022, 00:32:02
Is Dennis vd Ree is misschien een optie?
Heeft die zijn papieren al?

J.v.G.

Citaat van: Montana op maart 14, 2022, 19:39:04
Dat denk ik van Hans de Koning.
Die zit bij Sparta..

J.v.G.

#1272
Citaat van: PePe op maart 15, 2022, 00:32:02
Is Dennis vd Ree is misschien een optie?
Zit bij Feyenoord en heeft de papieren wel, maar ik denk niet dat er een contract wordt af gekocht.

Galdiano

Citaat van: J.v.G. op maart 15, 2022, 07:55:01
Zit bij Feyenoord en heeft de papieren wel, maar ik denk niet dat er een contract wordt af gekocht.

Zie het als een stage. Win win. Voor zowel Feyenoord als Dennis als Cambuur. ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

J.v.G.

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2022, 08:34:21
Zie het als een stage. Win win. Voor zowel Feyenoord als Dennis als Cambuur. ;)
Zou Cambuur zijn assistent/videoanalist naar een andere club laten gaan? Ik denk van niet.. dus Feyenoord ook niet dacht ik zo.