Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Jaap Stam doet voorlopig geen clubs in Nederland.

Galdiano

Citaat van: Specuveter op maart 10, 2022, 15:17:36
Jaap Stam doet voorlopig geen clubs in Nederland.

Wat heeft die bewezen? Ik zeg Grim! Bij RKC en Almere meer dan prima gedaan.
ik vermoed als je hem belt dat hij binnen 2 uur in Leeuwarden staat.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ruubmac

#1217
Citaat van: J.v.G. op maart 10, 2022, 14:30:29
Lodeweges

Ging ook als eerste door mijn gedachten, maar zal hem wel niet worden door hoe hij hier destijds is weggegaan.

John Stegeman? Art Langeler?

Bernardo

Je zult toch een trainer moeten hebben die doorgaat op de huidige manier van spelen, die weinig wil/gaat veranderen dan vallen en als Stegeman/Stam toch snel af. Dan is Lodeweges denk ik de beste oplossing voor die laatste paar wedstrijden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 10, 2022, 15:57:37
Sipke proberen

Kans is groot dat hij al een akkoord heeft met een andere eredivisie club.

J.v.G.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 10, 2022, 15:57:37
Sipke proberen
Heeft nog een contract is lijkt mij onmogelijk + wat Michello zegt..

Grim en Stam denken alleen aan poen en stappen zeker niet voor een paar maanden in, Stegeman en Langeler idem.. Lijkt mij Lodeweges of misschien Sandor een logische keuze, maar Lodeweges heeft mijn voorkeur, hij is een ervaren rustige trainer die verstand heeft van het systeem 5-3-2.

Vlampiep

Lodeweges lijkt mij als hij wil de beste optie voor onze selectie. Hij heeft de zelfde visie op voetbal als Henk en heeft voldoende ervaring om ons de begeerde 8e positie te doen behouden.
Degenen die nog steeds rancuneuze gevoelens heeft jegens hem moeten toch ook beseffen dat het club belang groter is dan een rancune.
Wat mij betreft, laat maar komen.

LWD vak 7

Snap de sentimenten rondom Lodeweges maar als ik Denistel mag geloven is er hier nooit een betere veldtrainer geweest dan Lodeweges. Hij is beschikbaar dus lijkt mij op dit moment de beste keuze en het meest haalbare.

Bankzitter

Volgens mij gaat het niet werken als er ineens een trainer met een hele andere visie komt. Lodeweges of Hulshoff zijn dan de meest logische opties.

denistel

Citaat van: LWD vak 7 op maart 10, 2022, 16:32:30
Snap de sentimenten rondom Lodeweges maar als ik Denistel mag geloven is er hier nooit een betere veldtrainer geweest dan Lodeweges. Hij is beschikbaar dus lijkt mij op dit moment de beste keuze en het meest haalbare.

dat is zeker zo maar er zal niet veel geld voor zijn om iemand voor 3 maanden te halen dus
afwachten want lodeweges zal het niet voor niets doen.jammer dat ie toen is weg gejaagd.

sipke is geen trainer die het zelfde voetbal wil spelen als wij nu doen toch?

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op maart 10, 2022, 17:05:46
Volgens mij gaat het niet werken als er ineens een trainer met een hele andere visie komt. Lodeweges of Hulshoff zijn dan de meest logische opties.

Sipke kan een streep door. Die gaat niet komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

Geen Grim aub. Negatieve uitstraling die man kan geen lachje af.

Kies anders mij :zweep

De Gast

Citaat van: Vlampiep op maart 10, 2022, 16:31:16
Lodeweges lijkt mij als hij wil de beste optie voor onze selectie. Hij heeft de zelfde visie op voetbal als Henk en heeft voldoende ervaring om ons de begeerde 8e positie te doen behouden.
Degenen die nog steeds rancuneuze gevoelens heeft jegens hem moeten toch ook beseffen dat het club belang groter is dan een rancune.
Wat mij betreft, laat maar komen.

Ik vind dit wel aandoenlijk. Rancune speelt bij mij absoluut niet een rol maar een uitgerangeerde trainer hoef ik hier toch echt niet te hebben.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op maart 10, 2022, 17:24:03
Sipke kan een streep door. Die gaat niet komen.
leuke oneliner. Wie heeft je dat verteld?