Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Wat jammer dit. Veel Beterschap Henk.  Gauw maar een tijdelijke vervanger erbij halen.  Want je moet niet voor de resterende wedstrijden de druk volledig leggen op de assistenten. 

Bernardo

Foeke erbij op wedstrijddagen is misschien nog wel de makkelijkste optie.

Scc4-ever

Citaat van: Bernardo op maart 10, 2022, 12:39:37
Foeke erbij op wedstrijddagen is misschien nog wel de makkelijkste optie.
Zou inderdaad ook kunnen. Of tijdelijk iemand huren .

denistel

komt een trainer a.i. begrijp ik

J.v.G.

Citaat van: Bernardo op maart 10, 2022, 12:39:37
Foeke erbij op wedstrijddagen is misschien nog wel de makkelijkste optie.
Maar kan Foeke dat al aan? Met hem moet ook voorzichtig worden gedaan.

denistel

Citaat van: J.v.G. op maart 10, 2022, 13:13:39
Maar kan Foeke dat al aan? Met hem moet ook voorzichtig worden gedaan.

gaan ze niet doen neem ik aan

Bernardo

Citaat van: J.v.G. op maart 10, 2022, 13:13:39
Maar kan Foeke dat al aan? Met hem moet ook voorzichtig worden gedaan.

Geen idee. Zou wel de makkelijkste en goedkoopste optie zijn.

J.v.G.


Inferno-058


justremco

Citaat van: denistel op maart 10, 2022, 13:22:27
gaan ze niet doen neem ik aan

Lijkt me ook niet, Foeke zal het druk genoeg hebben/krijgen voor komend seizoen

Di Canio

Jaap Stam zou mooi zijn |:)

Dreet


michello

Citaat van: Inferno-058 op maart 10, 2022, 14:38:59
Nou dat is niet te hopen.

Het is wel te hopen. Perfecte oplossing voor nu en wellicht voor langer als dat nodig is.

Beul B

goede optie, Jaap Stam

Inferno-058

Citaat van: michello op maart 10, 2022, 14:57:51
Het is wel te hopen. Perfecte oplossing voor nu en wellicht voor langer als dat nodig is.
Na wat hij hier geflikt heeft hoeft hij hier niet te komen. Dan liever Jaap Stam bijvoorbeeld.