Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Rest van het seizoen niet meer op de bank, te veel last van zijn gezondheid.


Bernardo

GEEN HENK DE JONG MEER OP DE BANK DIT SEIZOEN
10 maart 2022, 11:00
SC Cambuur zal het de rest van het huidige seizoen moeten stellen zonder Henk de Jong. De hoofdtrainer heeft nog teveel klachten waardoor hij niet op honderd procent kan functioneren en gaat zich de komende periode richten op zijn herstel en gezondheid.

Begin december van het vorige kalenderjaar moest De Jong al noodgedwongen thuisblijven nadat artsen een cyste in zijn hoofd hadden ontdekt. De bijbehorende klachten leken iets te verminderen de afgelopen weken en de oefenmeester keerde ook deels weer terug, maar nu blijkt het toch niet te gaan.

Algemeen directeur Ard de Graaf licht de situatie toe: ?Hoe vervelend dit ook is, de gezondheid van Henk staat natuurlijk voorop en in goed overleg hebben we besloten dat hij daar nu alle tijd en ruimte voor krijgt. Daarbij verzoeken we ook om Henk zoveel mogelijk deze rust te gunnen en als club gaan we ons intern beraden over de invulling van de technische staf voor de rest van het huidige seizoen.?

Henk de Jong zelf baalt natuurlijk enorm, maar moet even voor zichzelf kiezen: ?We hoeven er geen zielig verhaal van te maken, want er zijn momenteel veel ergere dingen aan de hand in de wereld. Voor mij en voor ons is dit wel heel vervelend, maar op dit niveau kun je niet maar voor een deel functioneren. Ga er nu alles aan doen om weer helemaal topfit te worden en dan hoop ik er bij de start van het nieuwe seizoen weer volledig te zijn.?

Heel veel beterschap en kom sterker terug, trainer!

Trainert!

Citaat van: Bernardo op maart 10, 2022, 11:02:23
Rest van het seizoen niet meer op de bank, te veel last van zijn gezondheid.

Balen, beterschap Henk.
Nu nemen de 3 musketiers het dus weer over.  ;(

Galdiano

Pascal, Peter en Martijn gaan het niet alleen redden.
ik zeg toch wel echt Grim er bij, ad interim. Bij RKC en Almere zeer goed werk verricht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Dit is heel erg zonde en triest voor Henk zelf. Ik ben bang dat dit ook voor de toekomst misschien wel lastig gaat worden.  Beterschap Henk !

michello

Citaat van: Galdiano op maart 10, 2022, 11:14:35
Pascal, Peter en Martijn gaan het niet alleen redden.
ik zeg toch wel echt Grim er bij, ad interim. Bij RKC en Almere zeer goed werk verricht.

Er moet inderdaad iemand bij. Met slechts 3 man in de staf,  zonder de hoogste papieren kan gewoon niet in de eredivisie.

zeewolde

Allereerst beterschap voor Henk natuurlijk.

Waarom niet proberen of we Sipke kunnen huren bij Feyenoord....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat een ongelofelijk kutnieuws
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: zeewolde op maart 10, 2022, 11:21:12
Allereerst beterschap voor Henk natuurlijk.

Waarom niet proberen of we Sipke kunnen huren bij Feyenoord....

Niet eens een rare optie vind ik.

TM

Ik vrees einde tijdperk Henk de Jong

Specuveter

Sipke...
Of Dwight

Huizen

 :0= Interim halen en laten zien dat je ook de resterende duels in de eredivisie (enorm) serieus neemt.

En niet teveel vooruitlopen op de zaken met Henk's toekomst. Zware jaren geweest ondanks al het succes, z'n zoontje heeft veel last van Corona (daarom ging shirt Propper naar hem toe, toch?), 2019 ging het niet goed met zijn vrouw ivm ziekte en heeft nu zelf wat onder de leden. Er zijn in dat opzicht belangrijkere dingen dan voetbal. Kan mij heel goed voorstellen dat Henk gewoon even een tijd rust nodig heeft en hopelijk weer met volle moed/kracht aan het nieuwe seizoen gaat beginnen. Een half jaar rust kan veel betekenen voor een mens. En wellicht is hij nu ook te snel weer begonnen door zijn enorme enthousiasme.

IN HENK WE TRUST  |:)

sunderland

Citaat van: zeewolde op maart 10, 2022, 11:21:12
Allereerst beterschap voor Henk natuurlijk.

Waarom niet proberen of we Sipke kunnen huren bij Feyenoord....
dacht ik ook

Bens

Wat is dit jammer, heelveel sterkte toegewenst Henk. Hopen je met het nieuwe seizoen weer terug te zien.

J.v.G.

Is dit even een dikke tegenvaller, sterkte Henk! Maar snel iemand er bij halen Foeke/Gerald, anders pleeg je roofbouw op Pascal, Martijn en Peter!