Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Altijd zinnige praat die Kuzzie, jammer dat ie niet kan tellen... :zweep

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 14, 2022, 14:12:42
Altijd zinnige praat die Kuzzie, jammer dat ie niet kan tellen... :zweep

Als je genoeg betaalt kan ik heel goed tellen, vraag maar aan Speccie  :proost
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2022, 14:05:07
Ik vrees dat de invloed van henk wel zo groot was. Hij kan spelers op een bepaalde manier raken waardoor ze scherper zijn. En dat is niet alleen dat geleuter over people manager zijn. Hij ziet meer dan anderen, hij ziet of iemand scherp is of niet en of je iemand er bij moet trekken. Hij kan spelers individueel beter maken, door ze bewust te maken van zaken. In mijn ogen heeft Henk kwaliteiten die bijna niet zichtbaar zijn, maar wel de doorslag kunnen geven.

laat henk eerst maar weer eens de oude worden is veel belangrijker ik denk dat hij dit seizoen
niet meer de hoofdleiding over neemt

Specuveter

Denk je dat hij dat ?berhaupt nog gaat doen Otto??

denistel

Citaat van: Specuveter op februari 18, 2022, 21:46:04
Denk je dat hij dat ?berhaupt nog gaat doen Otto??

hangt er vanaf hoe het herstel gaat onderschat het niet zou ik zeggen

Specuveter

Citaat van: denistel op februari 18, 2022, 21:50:28
hangt er vanaf hoe het herstel gaat onderschat het niet zou ik zeggen
Vandaar mijn vraag
Als ik zie hoe gelaten hij op de bank zit heb ik daar niet zo'n goed gevoel bij.

Pisvlek

Het is tijd voor een totaal nieuwe generatie, andere trainer en andere spelers. Anders spelen we over 1 jaar weer eerste divisie. Mmw

Cambuur Groningen

Citaat van: Pisvlek op februari 19, 2022, 23:59:38
Het is tijd voor een totaal nieuwe generatie, andere trainer en andere spelers. Anders spelen we over 1 jaar weer eerste divisie. Mmw
Volgens mij is het tijd voor een andere nickname

Pisvlek

Nee dat zit wel goed

okkele

Citaat van: Pisvlek op februari 19, 2022, 23:59:38
Het is tijd voor een totaal nieuwe generatie, andere trainer en andere spelers. Anders spelen we over 1 jaar weer eerste divisie. Mmw

veel dommer dan dit word het ook niet meer.
totaal geen benul van lange termijn beleid.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: Pisvlek op februari 19, 2022, 23:59:38
Het is tijd voor een totaal nieuwe generatie, andere trainer en andere spelers. Anders spelen we over 1 jaar weer eerste divisie. Mmw
Misschien is het voor tijd om je plasje ergens anders te doen. Dit sproeit naast de pot.

Noordcambuur

Citaat van: Pisvlek op februari 19, 2022, 23:59:38
Het is tijd voor een totaal nieuwe generatie, andere trainer en andere spelers. Anders spelen we over 1 jaar weer eerste divisie. Mmw
heb je al een afspraak gemaakt met jou dokter.

zeewolde

Citaat van: Pisvlek op februari 20, 2022, 00:11:33
Nee dat zit wel goed

Ik heb al jouw bijdragen even teruggelezen. Er zit echt niet 1 positieve bijdrage bij. Dat is best knap gezien het voetbal en de resultaten van de laatste 2 1/2 jaar.

Bovendien zit er een sterk Anti Henk gehalte in.

Kan me niet voorstellen dat je echt een Cambuur fan bent en dan druk ik me nog rustig uit.

Lore

Citaat van: zeewolde op februari 20, 2022, 10:23:13
Ik heb al jouw bijdragen even teruggelezen. Er zit echt niet 1 positieve bijdrage bij. Dat is best knap gezien het voetbal en de resultaten van de laatste 2 1/2 jaar.

Bovendien zit er een sterk Anti Henk gehalte in.

Kan me niet voorstellen dat je echt een Cambuur fan bent en dan druk ik me nog rustig uit.

Ik heb nog nooit iets van deze gast gelezen, maar maken jullie je nooit eens zorgen dat Henk misschien nooit meer helemaal herstelt. Hoe moet het dan verder? Er is niemand binnen de club die zal ingrijpen als Henk het niet meer kan brengen. Wanneer zou je moeten ingrijpen? Te vroeg is belachelijk, te laat is funest.

Laten wij echt hopen dat Henk volledig herstelt?..

R058

Citaat van: Lore op februari 20, 2022, 10:42:41
Ik heb nog nooit iets van deze gast gelezen, maar maken jullie je nooit eens zorgen dat Henk misschien nooit meer helemaal herstelt. Hoe moet het dan verder? Er is niemand binnen de club die zal ingrijpen als Henk het niet meer kan brengen. Wanneer zou je moeten ingrijpen? Te vroeg is belachelijk, te laat is funest.

Laten wij echt hopen dat Henk volledig herstelt?..
Tuurlijk maakt iedereen zich daar zorgen om, maar hij is nog maar net terug en doet eerst nog rustig aan. Dat zal denk ik wel een tijdje duren voor hij weer 100% is. Verder zal hij ook zeker wel goed gemonitord worden lijkt me.