Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: denistel op december 26, 2021, 05:25:05
ik hoorde zelfs dat je bij ziekte van de hoofdtrainer niet beslist iemand met de
papieren nodig hebt.

Henk de Jong zie ik dit seizoen niet meer de training leiden hoor.

Andor Faber heeft het het uitgezocht en met de KNVB gebeld en hij zei dat er 4 weken voor zou staan.

Dat zou erg jammer zijn...maar hoop dat hij zelf snel duidelijkheid krijgt!
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Misschien moet de club ook gewoon zeggen van, Henk jij neemt nu je rust en kijk tegen mei/juni hoe de zaken er dan voorstaan. Kunnen samen nog in overleg gaan welke assistent Henk er voor volgend seizoen bij wil hebben en proberen die nu deze winterstop al toe te voegen.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Lore

YES YES YES!

Wat een fijn nieuws. Nu moeten ze snel op zoek naar een nieuwe balans in de technische staf. Henk alleen inzetten op zijn kracht en toegevoegde waarde en andere dingen bij hem wegnemen. Misschien dan toch een extra assistent. Wat mij betreft zou dat Ren? van der Weij kunnen zijn.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Word er gewoon emotioneel van hahaha.

8P

Bens

Dat is nog eens goed nieuws.

Specuveter

Prachtig nieuws.
Mijn dag is goed.

sunderland

Dit is geweldig nieuws. Belangrijker dan wat dan ook

sunderland

Destroyer

Wanneer gaat Henk het roer weer overnemen? Of blijft deze troosteloze blik van een ontmantelde trainer in stand? Sinds Henk niet meer hoofdtrainer is wordt het er niet beter op. Met alle begrip voor Pascal, maar dat is het gewoon nog niet.

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op februari 13, 2022, 09:01:30
Wanneer gaat Henk het roer weer overnemen? Of blijft deze troosteloze blik van een ontmantelde trainer in stand? Sinds Henk niet meer hoofdtrainer is wordt het er niet beter op. Met alle begrip voor Pascal, maar dat is het gewoon nog niet.
Je kunt beter vragen of Henk het roer weer kan overnemen.
We onderschatten de situatie behoorlijk, want druk, spanning wat oorzaak is voor stress is voor Henk juist wat hij niet moet hebben en ziet ook dat het nu even niet gaat zoals hij het wil. Het gaat mij veel te ver om Pascal aan de kant te zetten, zo door gaan leidt misschien naar afhaken van Henk.

denistel

blijft een lastige situatie maar ik geloof niet dat het zo slap beginnen zaterdag
en de mindere vorm van meerdere spelers er iets mee te maken heeft wie er
nou de leiding heeft.het zijn toch profspelers, we wisten al dat we na de winter
nooit zo zoudeb presteren als er voor. dus terug naar de basis zou ik zeggen.

bijv een bangura waar tegenstanders nu wel anders tegen gaan spelen
dan voor de winter en zo zijn er meer dingen waar wij ook op moeten
reageren. zwolle speelde gedurfd en met 5 middenvelders en het leek
wel of we dat niet hadden verwacht want die lui kregen alle vrijheid.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op februari 14, 2022, 13:20:59
blijft een lastige situatie maar ik geloof niet dat het zo slap beginnen zaterdag
en de mindere vorm van meerdere spelers er iets mee te maken heeft wie er
nou de leiding heeft.het zijn toch profspelers, we wisten al dat we na de winter
nooit zo zoudeb presteren als er voor. dus terug naar de basis zou ik zeggen.

bijv een bangura waar tegenstanders nu wel anders tegen gaan spelen
dan voor de winter en zo zijn er meer dingen waar wij ook op moeten
reageren. zwolle speelde gedurfd en met 5 middenvelders en het leek
wel of we dat niet hadden verwacht want die lui kregen alle vrijheid.

Ik vrees dat de invloed van henk wel zo groot was. Hij kan spelers op een bepaalde manier raken waardoor ze scherper zijn. En dat is niet alleen dat geleuter over people manager zijn. Hij ziet meer dan anderen, hij ziet of iemand scherp is of niet en of je iemand er bij moet trekken. Hij kan spelers individueel beter maken, door ze bewust te maken van zaken. In mijn ogen heeft Henk kwaliteiten die bijna niet zichtbaar zijn, maar wel de doorslag kunnen geven.
Henk, held, bedankt