Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Mark de Vries?
Tim Bakens?

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op december 15, 2021, 13:15:15
Mark de Vries?
Tim Bakens?
Arno Arts pas wel bij de rest...
IN HENK WE TRUST!!!

piene hassus

Dick Advocaat, sien broer het oek bij Cambuur foetbald

Andy King

Ja, Mark de Vries er tijdelijk bij. Als assistent dan. Mits hij ook qua karakter er een beetje bij past. Dat vind ik lastig in te schatten.

denistel

Citaat van: Cor op december 15, 2021, 12:51:13
Wat een gelul allemaal. De oplossing zoals die nu is voldoet. Zolang het er op lijkt dat Henk hoe dan ook weer terug komt is er geen enkele noodzaak om hem tijdelijk te vervangen.

dat kan de huidige ts niet aan he snap je zelf ook wel henk is niet zo maar iemand
maar we zullen het af moeten wachten

Cor

Wat ik bedoel is dat niemand hier weet hoe lang Henk er uit ligt. En dat ik de TS capabel genoeg acht om zelf aan te geven of het voor hun te doen / vol te houden is. En als je het dan toch over een nieuwe / interim trainer wil hebben is daar volgens mij een nieuwe spelers topic voor, waar je wellicht een speler / trainer topic van kan maken als het zo belangrijk is.

Vlampiep

Het is inderdaad niet bekend hoe lang de afwezigheid van Henk zal gaan duren., dus is speculeren wie dan tijdelijk aangetrokken moet worden dan ook niet zinvol.
Omdat er momenteel geen trainer in de staf zit met een diploma betaaldvoetbal zou de KNVB wel eens bezwaar kunnen gaan maken.
Om dit te ondervangen zou Foeke dan misschien tijdelijk ( op papier) de honneurs waar kunnen nemen.

Cor

Citaat van: Vlampiep op december 15, 2021, 16:59:43
Het is inderdaad niet bekend hoe lang de afwezigheid van Henk zal gaan duren., dus is speculeren wie dan tijdelijk aangetrokken moet worden dan ook niet zinvol.
Omdat er momenteel geen trainer in de staf zit met een diploma betaaldvoetbal zou de KNVB wel eens bezwaar kunnen gaan maken.
Om dit te ondervangen zou Foeke dan misschien tijdelijk ( op papier) de honneurs waar kunnen nemen.

Cambuur heeft gewoon een trainer met diploma onder contract. Dat deze momenteel ziek thuis zit is iets waar niemand iets aan kan doen. Denk niet dat de KNVB hier iets tegen zal doen. Pas wanneer Henk niet meer terug zou komen gaat dit spelen.

Vlampiep

Citaat van: Cor op december 15, 2021, 17:03:56
Cambuur heeft gewoon een trainer met diploma onder contract. Dat deze momenteel ziek thuis zit is iets waar niemand iets aan kan doen. Denk niet dat de KNVB hier iets tegen zal doen. Pas wanneer Henk niet meer terug zou komen gaat dit spelen.
Laten we hopen dat Henk na verloop weer gezond aan de slag kan gaan met de selectie.
Fijne wedstrijd morgenavond en een rondje verder.

Naastismis


Yellow Army

Area 58

Grijskijkert

Henk de Jong, een goede trainer ?n een goed mens

Het zijn de donkere dagen voor kerst. Toch wil Henk de Jong somberheid niet de boventoon laten voeren. De oud-trainer van De Graafschap weigert, hoe ellendig zijn situatie momenteel ook is, te vervallen in doemdenken.

Raymond Willemsen 18-12-21, 13:37

Het leven lachte Henk de Jong dit jaar op sportief gebied toe. Kampioen geworden als trainer met Cambuur en dit seizoen d? surprise in de eredivisie. Ja, er werd met 9-0 van Ajax verloren, maar Henk ging ondanks de wagonladingen kritiek na die wedstrijd in de Arena onverstoorbaar verder. En zie, met 27 punten is Cambuur de nummer zeven van de eredivisie. De Friezen kunnen zich de komende dagen al veilig spelen. Ongekend!

Wat had Henk de Jong zich verheugd op de Friese derby van morgen tegen Heerenveen. Ja, er mag geen publiek bij, maar dan nog blijft het voor de man uit Drachten h?t duel van het jaar. Maar Henk zit morgenmiddag thuis, voor de televisie. Een paar weken geleden werd de Fries, die met De Graafschap in 2018 promoveerde en de vriendelijkste trainer is die de Superboeren ooit hadden, niet lekker toen hij met zijn auto onderweg was naar Cambuur. Henk had moeite om zich te ori?nteren en aangekomen op de club viel hij telkens in herhaling. In het ziekenhuis bleek niet veel later dat er een cyste van grote afmetingen in zijn hoofd zit.

Malen

Niet kwaadaardig, maar dat maakt het niet ongevaarlijk. Het ding moet weg. De grote vraag is nu hoe dat moet. Henk doet zich niet stoerder voor dan hij is. Hij blijft positief, maar wordt ?s nachts regelmatig wakker en begint dan te malen. Niet over een tactische meesterzet, maar over zijn gezin. Want hij is wel de vader van vier kinderen en de man van Diana.

Voetballen is opeens niet belangrijk meer. Zeker niet als een paar debiele ?fans? van Heerenveen een spandoek (?Cambuur geeft je kopzorgen?) in Leeuwarden ophangen. Aan de andere kant biedt de sport ook houvast. Vorige week zaterdag stond er plots een afvaardiging van Brigata Tifosi, de harde kern van De Graafschap-supporters, op de stoep in Drachten. Henk was zichtbaar ontroerd, zorgde voor blikken bier en haalde een uur lang herinneringen op.


Verder waren er honderden appjes en tientallen bossen bloemen. En Henk kreeg een ontroerend filmpje van zijn grote fan Roel Brus uit Doetinchem. Roel, die het clubkostuum van Henk in de kast heeft liggen, wenste Henk beterschap en zei dat hij de trainer mist.

Betere steun kan Henk niet ontvangen. Of zoals hij het zelf zegt: ?Ik ben liever een goed mens dan een goede trainer.?

Beide kan ook.

https://www.gelderlander.nl/sport/henk-de-jong-een-goede-trainer-en-een-goed-mens~adbc5ad8/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web&referrer=https%3A%2F%2Ft.co%2F
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Ze krijgen het wel voor de kiezen.
Groot interview in de nieuwe VI
Zoon Rubin is ernstig ziek door Corona.
En moet van ver komen om weer wat beter te worden.

Trainert!

Laten we hopen dat je snel terug bent kerel, maar dan ook heel snel

Lore

Andor Faber meldt dat Cambuur Henk, volgens de letter van de wet, zal moeten vervangen na de winterstop als hij nog langer weg blijft.