Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Specuveter op december 14, 2021, 21:33:58
Mocht het inderdaad langer duren...
Het belangrijkste is dat Henk weer beter word.
Lijkt me Lodeweges toch een goede optie.
je maakt een grapje toch met Lodeweges?

sunderland

Citaat van: Specuveter op december 14, 2021, 21:33:58
Mocht het inderdaad langer duren...
Het belangrijkste is dat Henk weer beter word.
Lijkt me Lodeweges toch een goede optie.
die vuile judas, dat meen je niet

Specuveter

 :_schater :_schaterGrapje natuurlijk.
Maar stel dat Henk langere tijd uitgeschakeld is.
Wie moet er dan tijdelijk komen?

zeewolde

Citaat van: Specuveter op december 14, 2021, 21:33:58
Mocht het inderdaad langer duren...
Het belangrijkste is dat Henk weer beter word.
Lijkt me Lodeweges toch een goede optie.
last van een korte termijn geheugen?
Misschien een vakman, maar hij en Han Berger zijn wel de laatsten die moeten helpen

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op december 14, 2021, 21:33:58
Mocht het inderdaad langer duren...
Het belangrijkste is dat Henk weer beter word.
Lijkt me Lodeweges toch een goede optie.
Dat is hetzelfde als je vriendin terugnemen nadat ze vreemd is gegaan.

Treb


Lore

Citaat van: Inferno-058 op december 15, 2021, 01:10:44
Dat is hetzelfde als je vriendin terugnemen nadat ze vreemd is gegaan.

Hoe ziet ze er uit?

Galdiano

Citaat van: Treb op december 15, 2021, 07:03:22
Aanstellers  :_schater

Dat heeft niks met aanstellen te maken. Is gewoon de waarheid. Net zoals Bijker die hier nooit meer moet komen. Beide zijn pass?.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op december 14, 2021, 23:13:45
last van een korte termijn geheugen?
Misschien een vakman, maar hij en Han Berger zijn wel de laatsten die moeten helpen
Nou dan Foppe maar vragen :_schater

sunderland


Drumfather SCC


Cor

Wat een gelul allemaal. De oplossing zoals die nu is voldoet. Zolang het er op lijkt dat Henk hoe dan ook weer terug komt is er geen enkele noodzaak om hem tijdelijk te vervangen.

Grijskijkert

Citaat van: Cor op december 15, 2021, 12:51:13
Wat een gelul allemaal. De oplossing zoals die nu is voldoet. Zolang het er op lijkt dat Henk hoe dan ook weer terug komt is er geen enkele noodzaak om hem tijdelijk te vervangen.
Dat zeg je nou wel, maar eerst valt Sandor weg uit de TS en nu Henk zonder dat er  (tijdelijke) vervangers worden gehaald, zo is de druk erg hoog op de huidige TS en ga je niet roofbouw plegen als de situatie zo (langer) blijft.
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Grijskijkert op december 15, 2021, 13:02:40
Dat zeg je nou wel, maar eerst valt Sandor weg uit de TS en nu Henk zonder dat er  (tijdelijke) vervangers worden gehaald, zo is de druk erg hoog op de huidige TS en ga je niet roofbouw plegen als de situatie zo (langer) blijft.

Exact! Normaal waren er 2 pionnen meer in de staf, nu mis je ook kennis op de bank of mensen om mee te sparren als het even wat moeilijker gaat. Nu zitten alleen Barto en keeperstrainer Vd Vlag naast Bosschaart.
Het geluk is nu wel dat alles als een trein loopt en we al 3 jaar hetzelfde doen. Echter liet Bosschaart al doorschemeren dat het hard werken is momenteel.

Bernardo

Als dit maanden gaat duren of zelfs langer lijkt me wel dat er iemand bij moet komen in de staf. Kan wmb ook prima een extra assistent zijn.