Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

CambuurAmersfoort

Citaat van: hobbes op december 10, 2021, 13:58:50
https://twitter.com/NPORadio1/status/1469287516989759493

Kippenvel!

Inderdaad. doe het vanavond voor Henk. voor de man die onze club het afgelopen decennium zo heeft laten groeien (uiteraard samen met anderen) en die hopelijk heel spoedig hersteld en snel weer ons mag vertegenwoordigen.

Helden zijn er weinig, maar deze man is toch wel een held met een hoofdletter H.

Zuid1991

Citaat van: Drumfather SCC op december 10, 2021, 13:09:41
Gedaan! Met de beroemde foto van Henk met de schaal tijdens de huldiging (van achter gemaakt)
Ik zie daar namelijk een kampioen en een strijder op en dat vind ik heel toepasselijk!

Henk en familie/vrienden; Veel sterkte!
Ook deze (wed)strijd ga je hopelijk winnen.

Wij als 12e man zullen altijd achter je staan
Zowel op als naast het veld

Pak je rust maar laat ons juichen!

Hopelijk tot snel!

Mooi man!
Zou mooi zijn als de toppers van cambuur culture/kvc weer iets moois kunnen maken.  |:)

Unknown

Niet kwaadaardig zei Ard de Graaf, in tegenstelling wat Genee dus zou hebben gezegd op de radio.

Gelukkig maar!

Collingwood

Citaat van: Unknown op december 10, 2021, 20:04:43
Niet kwaadaardig zei Ard de Graaf, in tegenstelling wat Genee dus zou hebben gezegd op de radio.

Gelukkig maar!

Is dit ergens terug te zien/luisteren?
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

Hoe krijgt die Genee het dan in zijn hoofd om dat te zeggen??

hobbes

Citaat van: Collingwood op december 10, 2021, 20:48:18
Is dit ergens terug te zien/luisteren?

Interview voor de wedstrijd

Collingwood

#1087
Citaat van: hobbes op december 10, 2021, 20:52:36
Interview voor de wedstrijd

Met ESPN? Dan zal het als het goed is op hun site komen.

EDIT: Al gevonden: https://www.espn.nl/video/clip?id=9651422

"Het is echt niet levensbedreigend, het is niet kwaadaardig", zegt hij. Geeft waar hoop, fingers crossed!
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Dat is echt een ander verhaal. Hoop voor Henk dat dat het is. En stiekem, secundair, ook voor onze mooie club

Huizen

Citaat van: Specuveter op december 10, 2021, 20:51:15
Hoe krijgt die Genee het dan in zijn hoofd om dat te zeggen??

Echt vreemd inderdaad. Woorden vanuit Ard klonken redelijk positief. Op naar spoedig herstel  |:)

Collingwood

Valentijn Driessen zegt dat hij rechtstreeks contact gehad heeft met Henk, en dat die heeft gezegd dat de cyste inderdaad goedaardig is (maar wel vrij diep zit). Niet dat ik Ard niet op zijn woord geloof, maar hoe meer bevestiging hoe beter.

https://www.telegraaf.nl/sport/318840363/foto-spelers-cambuur-steken-trainer-henk-de-jong-hart-onder-de-riem
Kalmte alleen kan u redden.

Sakas

Petje af voor Henk als hij die lul van een Driessen te woord staa!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

denistel

die cyste zit idd op een lastige plaats en het is afwachten wat ze daar
aan kunnen doen,ik verwacht henk niet zo snel terug op de club hoor
dit heeft wel wat impact. zullen in de winterstop misschien wel iemand
er bij moeten halen als het zo blijft want het is wel pittig voor de huidige
ts zonder de hoofdtrainer.laten we er het beste van hopen

Specuveter

Mocht het inderdaad langer duren...
Het belangrijkste is dat Henk weer beter word.
Lijkt me Lodeweges toch een goede optie.

De Gast

Ja natuurlijk, hoe zie je dat voor je dan. Eerst de stad uitschoppen en nu met open armen ontvangen?

Gewoon met dezelfde jongens doorgaan. Daar ga je toch geen wildvreemde bij halen. Zitten de spelers ook niet op zitten te wachten.