Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: PePe op december 09, 2021, 17:47:12
Nu vind ik eigenlijk dat Sandor, Cambuur en Henk tijdelijk zou moeten gaan helpen. (mits het past in de agenda van Sandor)
nu hoop ik eigenlijk??.

rody rules


Lore

Citaat van: Bernardo op december 09, 2021, 14:48:33
Wat een ellende, hoorde Genee vanochtend bij Radio Veronica, klinkt niet best :|. Sterkte Henk.

Oef, ik lees net wat Henk tegen Wilfred heeft gezegd.

?Lijkt kwaadaardig en op een lastige plaats?

Het nieuws wordt steeds slechter. Wat een verschrikkelijk nieuws voor Henk?.

Stiens

Wilfred Genee hoorde het heftige nieuws over de cyste in het hoofd van Cambuur-trainer Henk de Jong al eerder. Daarbij vertelde de trainer zelf aan de presentator dat het kwaadaardig lijkt en dat het er slecht uitziet.
Genee meldde dit bij Radio Veronica. "Ik heb de afgelopen dagen veel contact met Henk gehad. Gisteravond voor het laatst nog, en toen gaf hij ook aan dat het wel op een hele vervelende plaats zit. Hij was de laatste tijd ook al wat vergeetachtig."

De selectie van SC Cambuur heeft het nieuws afgelopen weekend ook te horen gekregen. "Daarom waren ze zo van slag", denkt de presentator. "Er wordt nu gekeken hoe het verder moet. Het is verschrikkelijk heftig."

"Het zegt wel genoeg over Henk dat hij gelijk zei: Maar jullie moeten wel positief zijn over mijn assistenten, want die vinden het ook hartstikke lastig. Dus ik zei: Henk, dat zullen we allemaal doen, maar het gaat nu even over jou. Kom op, het gaat om jouw gezondheid!"

"Maar dat is Henk ten voeten uit", benadrukt Genee. "Het is een wereldgozer, dus ik schrik hier echt heel erg van. Vanaf deze plaats wensen we hem heel veel sterkte", aldus de presentator in de radiostudio."

Collingwood

Vind het persoonlijk wat vreemd dat Genee meent dit naar buiten te moeten brengen, lijkt me nou niet bepaald aan hem om dat te doen. Hopen dat het wat te voorbarig is.
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

Heel raar dat Genee dit bericht op de radio deelt.
:|

PePe

Ik vraag me af of, kwaadaardig hier wel de goede benaming is?

Dreet

Beschamend inderdaad dat die Genee gewoon op de radio ingaat op de medische situatie van Henk door details te onthullen. Er is toch ook nog zoiets als privacy? Zeker als het om dit soort zaken gaat.

thankyou

Het is kinderlijk beschamend
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Eewal

Wie weet is dit gewoon in overleg gegaan. Ze kennen elkaar goed. Lekker voorbarig klagen...

Lore

Citaat van: Eewal op december 10, 2021, 07:22:35
Wie weet is dit gewoon in overleg gegaan. Ze kennen elkaar goed. Lekker voorbarig klagen...

Dat gaat inderdaad wel erg snel.

Unknown

Sterkte Henk, als het indd kwaadaardig is kan die wedstrijd de 19de mij ook even gestolen worden.. zeer heftig nieuws dit.  ;(

Huizen

Het leek wel alsof hij in dat interview niks wist van ?of het nieuws al naar buiten was? en deelde daarom wellicht wat informatie die hij beter niet had kunnen delen. Maar goed blijft gissen, hopen op het beste. Bah wat een vervelend nieuws, hopelijk kunnen de boys vanavond een mooi resultaat voor Henk neerzetten  |:)

Collingwood

Citaat van: Eewal op december 10, 2021, 07:22:35
Wie weet is dit gewoon in overleg gegaan. Ze kennen elkaar goed. Lekker voorbarig klagen...

Dit soort speculaties - misschien is het wel zo en zo gegaan, misschien zit het wel zus of zo - moet je naar mijn mening juist te allen tijde voorkomen in dit soort situaties. Laat alle communicatie lekker via Cambuur lopen. Maar goed, dat is mijn mening. En verder ook niet zo belangrijk in het licht van wat er misschien gaande is.
Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

Citaat van: Zuid1991 op december 09, 2021, 13:32:55
Je kan een kaart sturen naar onze topper.
Zou mooi zijn als dit massaal gedaan werd. |:)

s.c Cambuur
T.a.v Henk de Jong
Postbus 547
8901 BH Leeuwarden

Gedaan! Met de beroemde foto van Henk met de schaal tijdens de huldiging (van achter gemaakt)
Ik zie daar namelijk een kampioen en een strijder op en dat vind ik heel toepasselijk!

Henk en familie/vrienden; Veel sterkte!
Ook deze (wed)strijd ga je hopelijk winnen.

Wij als 12e man zullen altijd achter je staan
Zowel op als naast het veld

Pak je rust maar laat ons juichen!

Hopelijk tot snel!