Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: bok op oktober 29, 2021, 17:49:20
ze moeten gauw henk en de hele staf ontslaan die kunnen er niks van en hebben geen verstand van voetbal!! ;( ;(


?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Als ik Henk de Jong was, dan zou ik onze vleugelflitsers de beelden van Anthony laten zien, van de wedstrijd Dortmund  Ajax. 3 perfecte voorzetten. Met name dan kan Uldrkis gevaarlijk worden.

denistel

Citaat van: PePe op november 04, 2021, 10:15:58
Als ik Henk de Jong was, dan zou ik onze vleugelflitsers de beelden van Anthony laten zien, van de wedstrijd Dortmund  Ajax. 3 perfecte voorzetten. Met name dan kan Uldrkis gevaarlijk worden.

das een linksbener van een niveau wat onze spelers niet hebben toch

EdsjeSCC

Nee hehe, denk dat ie bedoelt om te laten zien hoe gevaarlijk een indraaiende voorzet kan zijn. Hoeveel voorzetten heeft Uldrikis gehad tot nu toe?

Treb

Citaat van: PePe op november 04, 2021, 10:15:58
Als ik Henk de Jong was, dan zou ik onze vleugelflitsers de beelden van Anthony laten zien, van de wedstrijd Dortmund  Ajax. 3 perfecte voorzetten. Met name dan kan Uldrkis gevaarlijk worden.

Anthony..  :_schater

Is 1 van de beste linksbuitens op dit moment in Europa.

Laten we nou eerst maar eens met pijn en moeite zaterdag van de hekkensluiter winnen h?..

zeewolde

Citaat van: Treb op november 04, 2021, 15:04:24
Anthony..  :_schater

Is 1 van de beste linksbuitens op dit moment in Europa.

Laten we nou eerst maar eens met pijn en moeite zaterdag van de hekkensluiter winnen h?..
dan is ten Hag wel een sukkel dat hij hem op rechts laat spelen

Treb

Citaat van: zeewolde op november 04, 2021, 15:11:15
dan is ten Hag wel een sukkel dat hij hem op rechts laat spelen

Haha

Je begrijpt wel wat ik bedoel  :P

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op november 04, 2021, 13:08:47
das een linksbener van een niveau wat onze spelers niet hebben toch

Inderdaad. Zo goed zijn onze spelers niet in theater.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Erg knap hoe Henk nog ontwikkeling weet te krijgen in een team dat al jaren met elkaar samen speelt. De benodigde verdedigende hardheid waar hij het een tijdje terug over had heeft hij er samen met de rest van de ts inmiddels deels in gekregen. Omdat wij zo makkelijk scoren worden we zo steeds moeilijker te verslaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

Helemaal met je eens
En met die lange let voorin kun je ook nog een beetje anders en oppurtunistischer spelen.

Bankzitter

Tweede helft rechtspoot op rechts en linkspoot op links . Simpel op snelheid er langs dan alles de 16 in op Uldrikus...
Daarmee verrasten we Utrecht.

Het spel was ook veel beter afgestemd op die lange. Ballen verlengen op spelers die erover heen komen, het mee verdedigen bij corners en het tijdrekken bij de cornervlag.

Het was niet sprankelend maar wel volwassen en ook team ook ook heel zeker.

Lore

Citaat van: Collingwood op november 22, 2021, 08:57:11
Erg knap hoe Henk nog ontwikkeling weet te krijgen in een team dat al jaren met elkaar samen speelt. De benodigde verdedigende hardheid waar hij het een tijdje terug over had heeft hij er samen met de rest van de ts inmiddels deels in gekregen. Omdat wij zo makkelijk scoren worden we zo steeds moeilijker te verslaan.

ja, echt! Als je naar de carriere van De Jong kijkt is het bizar dat hij nog onze trainer is.

Maar nog even over de ontwikkeling. Ik kreeg toch weer een kleine flashback naar AZ of Feijenoord. Bij het doelpunt van Utrecht werd ook eerst weer even achteruit gekeken. Vond je dat ook? Of ben ik te kritisch?

Los van dat dat doelpunt nooit had mogen komen, omdat wij de vrije trap mee hadden moeten hebben en hij niet op de juiste plaats werd genomen.

Collingwood

Citaat van: Lore op november 22, 2021, 10:54:21
ja, echt! Als je naar de carriere van De Jong kijkt is het bizar dat hij nog onze trainer is.

Maar nog even over de ontwikkeling. Ik kreeg toch weer een kleine flashback naar AZ of Feijenoord. Bij het doelpunt van Utrecht werd ook eerst weer even achteruit gekeken. Vond je dat ook? Of ben ik te kritisch?

Los van dat dat doelpunt nooit had mogen komen, omdat wij de vrije trap mee hadden moeten hebben en hij niet op de juiste plaats werd genomen.

Ik vind dat je wel een punt hebt, maar volgens mij was er verwarring omdat meerdere spelers ervan uit gingen dat wij de vrije trap kregen. Toen Utrecht hem nam zag ik nog meerdere spelers van ons naar voren lopen. Dus ik schuif dat eigenlijk op de arbitrale dwaling.

Los daarvan vond ik dat we in de eerste helft bij een aantal andere momenten niet al te scherp verdedigden. Daarom schreef ik bewust dat het er 'deels' al in zit. Er zit echt een goede ontwikkeling in (zie de tweede helft tegen Utrecht, de slotfases tegen RKC en PEC), maar het kan nog steeds beter.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op november 22, 2021, 10:58:14
Ik vind dat je wel een punt hebt, maar volgens mij was er verwarring omdat meerdere spelers ervan uit gingen dat wij de vrije trap kregen. Toen Utrecht hem nam zag ik nog meerdere spelers van ons naar voren lopen. Dus ik schuif dat eigenlijk op de arbitrale dwaling.

Los daarvan vond ik dat we in de eerste helft bij een aantal andere momenten niet al te scherp verdedigden. Daarom schreef ik bewust dat het er 'deels' al in zit. Er zit echt een goede ontwikkeling in (zie de tweede helft tegen Utrecht, de slotfases tegen RKC en PEC), maar het kan nog steeds beter.

Eens. Dat was ook gewoon echt een rare beslissing en die bal via zijn rug eindigt normaal ergens op het parkeerplaats achter noord.

Wat Bangura in ieder geval mee heeft is dat elk publiek een zwak voor hem krijgt door zijn duelkracht en enthousiasme. Maar hij ligt nog wel even onder contract dus kan nog wat meer waard worden,