Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2021, 19:42:57
Maar ??n Engelse of portugeze verrassing uit de hoge hoed toveren.
en dan op laatste moment?..

Gasgeve

Citaat van: sunderland op oktober 29, 2021, 08:19:57
zo lijkt het wel. Maar willen we niet te snel? Jonge jongens uit een ander land.
Inderdaad, geef ze nog even de tijd.

Specuveter

Volendam is ook buitenland?

hobbes

Citaat van: sunderland op oktober 29, 2021, 08:19:57
zo lijkt het wel. Maar willen we niet te snel? Jonge jongens uit een ander land.

Hangt er vanaf. Als je alles huurt en je kan ze niet gebruiken dan is het zonde. Nu krijgen ze iig nog de kans om te groeien.

bok

ze moeten gauw henk en de hele staf ontslaan die kunnen er niks van en hebben geen verstand van voetbal!! ;( ;(

veteraan

Er zijn maar twee actuele problemen, centraal achterin mist snelheid en scherpte op dit niveau
(Iedere wedstrijd staat er een aantal keren iemand vrij voor de keeper)
En de voorhoede is onevenwichtig, links is vaak gevaarlijk,rechts minder

Als je dat repareert sta je minder vaak onder druk en groeit de ploeg de eredivisie wel in, dus !

Geelblauwstiens

Citaat van: veteraan op oktober 29, 2021, 19:19:19
Er zijn maar twee actuele problemen, centraal achterin mist snelheid en scherpte op dit niveau
(Iedere wedstrijd staat er een aantal keren iemand vrij voor de keeper)
En de voorhoede is onevenwichtig, links is vaak gevaarlijk,rechts minder

Als je dat repareert sta je minder vaak onder druk en groeit de ploeg de eredivisie wel in, dus !
Vind dit wel een leuke logische constatering

mario

Citaat van: veteraan op oktober 29, 2021, 19:19:19
Er zijn maar twee actuele problemen, centraal achterin mist snelheid en scherpte op dit niveau
(Iedere wedstrijd staat er een aantal keren iemand vrij voor de keeper)
En de voorhoede is onevenwichtig, links is vaak gevaarlijk,rechts minder

Als je dat repareert sta je minder vaak onder druk en groeit de ploeg de eredivisie wel in, dus !
Weinig tegen in te brengen  :proost

Sakas

In dat kader zou ik graag Tol een keer vanaf de aftrap willen zien voor de stilstaande Mac met de bal onder zijn voet en Kiss als echte rechtsbuiten evt kan Doodeman er ook staan, ik denk zelfs Doodeman icm Uldriks wel een goed kan uitpakken!

Links en middenveld eerst niets wijzigen maar wel sneller wisselen, dat duurt vaak te lang!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Bankzitter

Zo moeilijk is het ook niet om stil te staan met een bal onder de voet. Kan Tol ook best, daarvoor hoef je Mac niet op te stellen.

Verder helemaal mee eens.

SCC

Bal onder de voet kan je Mac toch niet verwijten. Dat is toch duidelijk de opdracht van de TS.
Dat was in het verleden met vd Laan, Leeuwin en zelfs Lachman niet anders. Ik vind het ook vaak stuitend hoor, maar het is wel duidelijk de visie van Henk (TS). En luister voor de grap eens naar de Cor Podcast met Daley Blind daar in. Die verteld heel mooi over het nu van "lok passjes". Dat komt op hetzelfde neer, het lijkt voor mensen die houden van opgestroopte mouwen en vieze broekjes door slidings heel vervelend en laks, maar er zit wel degelijk een idee achter: je wilt mensen lokken. Dan zijn ze uit positie en kun je in ons geval Hoedemakers aan de bal krijgen, die vervolgens opent met een cross pass of juist de lopende mensen in stelling brengt.

Ik vind het ook storend, tegen met name Fortuna, dat we niet een sneller tempo spelen en meer met bravoure naar voren (bij de strot pakken, druk naar voren), maar ik zie wel in dat je dat Mac niet kunt aanrekenen. Tol een kans geven vind ik uiteraard prima, al speelde die zondag tegen Feijenoord ook een aantal malen Doke in om die maar de lange bal te laten geven, waar hij dit prima zelf had kunnen doen. Dus ik denk dat hij nog niet met super veel vertrouwen speelt (wat logisch is als je geen onbetwiste basisspeler bent).

Bankzitter

Ik heb niks tegen het lokken van de tegenstander zolang we zelf niet verslappen. Teken dat Mac niet aan. Ik vind Schouten en Mac wel te veel van hetzelfde en Tol zou ons spelletje nu goed genoeg moeten kennen om een basisplek te krijgen. Meer lengte en meer snelheid.

sunderland


PePe

Hoe kan het dat het brilletje van Henk nou kapot raken?

hobbes

Citaat van: PePe op oktober 31, 2021, 23:12:04
Hoe kan het dat het brilletje van Henk nou kapot raken?

In tegenstelling tot het team was die wel van suiker