Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: Gasgeve op oktober 27, 2021, 15:32:31
Maulun komt in zo'n wedstrijd ook niet in z'n kracht. Moet constant achter zijn tegenstander aan. Maar hij kan wel altijd het verschil maken met dat ene balletje vooruit in de counter.
Maulun is niet goed genoeg op dit niveau helaas. Hij moet eerst meer all-round gaan worden. Hij heeft zeker zijn sterke punten, maar daarmee alleen red je het niet op dit nog steeds zeer bedenkelijke niveau, een reden waarom ik ook vind dat we omhoog moeten kijken. Maar Henk zal wel weer voor een veilig gevoel gaan de rest van het seizoen, lekker krampachtig vasthouden aan wat voor hem veilig VOELT ook al kan het vele keren beter met wat we hebben. Lekker weer voor een puntje gaan tegen rkc wat ons waarschijnlijk 3 punten gaat kosten.

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 28, 2021, 01:54:20
Maulun is niet goed genoeg op dit niveau helaas. Hij moet eerst meer all-round gaan worden. Hij heeft zeker zijn sterke punten, maar daarmee alleen red je het niet op dit nog steeds zeer bedenkelijke niveau, een reden waarom ik ook vind dat we omhoog moeten kijken. Maar Henk zal wel weer voor een veilig gevoel gaan de rest van het seizoen, lekker krampachtig vasthouden aan wat voor hem veilig VOELT ook al kan het vele keren beter met wat we hebben. Lekker weer voor een puntje gaan tegen rkc wat ons waarschijnlijk 3 punten gaat kosten.
Kest ook es een positief stuk schrijven of lukt dat niet. Maulun komt tegen Feyenoord tot 3 x toe in eerste helft in de positie om die bal in de zestien te brengen met die crosspass. Legt ie um terug terwijl dat zo, n wapen was ?

papier

Maulun is wel goed genoeg voor dit niveau maar het middenveld als geheel niet goed genoeg om in hun kracht te spelen tegen tegenstanders als Feyenoord en AZ.

Grijskijkert

Citaat van: papier op oktober 28, 2021, 09:54:53
Maulun is wel goed genoeg voor dit niveau maar het middenveld als geheel niet goed genoeg om in hun kracht te spelen tegen tegenstanders als Feyenoord en AZ.
Misschien is het tijd om met de punt naar voren te spelen, dus met 2  verdedigende middenvelders(Krastev en Hoedemakers) met daarvoor een '10' die (vuile)meters wil/kan maken..zo ontlast je het centrale verdedigingsduo en ook ik zou graag Tol samen met Schouten willen zien..
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Citaat van: papier op oktober 28, 2021, 09:54:53
Maulun is wel goed genoeg voor dit niveau maar het middenveld als geheel niet goed genoeg om in hun kracht te spelen tegen tegenstanders als Feyenoord en AZ.

En dat is natuurlijk helemaal geen schande. We moeten de punten pakken tegen andere tegenstanders.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op oktober 28, 2021, 10:17:47
Misschien is het tijd om met de punt naar voren te spelen, dus met 2  verdedigende middenvelders(Krastev en Hoedemakers) met daarvoor een '10' die (vuile)meters wil/kan maken..zo ontlast je het centrale verdedigingsduo en ook ik zou graag Tol samen met Schouten willen zien..

in krastev zie ik geen verdedigende middenvelder die gast zou eerder die vrije rol moeten hebben
maar vanavond gaat ie spelen dus zien hoe dat uitpakt.

Bankzitter

In de winter maar een 6 en een rechterspits halen. Die zijn nog steeds even hard nodig.

Yellow Army

Citaat van: Grijskijkert op oktober 28, 2021, 10:17:47
Misschien is het tijd om met de punt naar voren te spelen, dus met 2  verdedigende middenvelders(Krastev en Hoedemakers) met daarvoor een '10' die (vuile)meters wil/kan maken..zo ontlast je het centrale verdedigingsduo en ook ik zou graag Tol samen met Schouten willen zien..

Tol CV en schouten doorschuiven naar de 6 samen met Mees
Area 58

denistel

Citaat van: Yellow Army op oktober 28, 2021, 17:24:11
Tol CV en schouten doorschuiven naar de 6 samen met Mees

doet deze ts zeker niet die gaan niet alles verschuiven/

denistel

Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2021, 16:01:41
In de winter maar een 6 en een rechterspits halen. Die zijn nog steeds even hard nodig.

voor rechter spits hebben we Breij Kiss en ook Sambissa of die goed genoeg zjn
laat ik in het midden maar daar gaan we vast geen 4e man voor halen.

Montana

Kiss en Doodeman vallen tegen. Breij kan er spelen, maar is geen rechtsbuiten. Ik denk dat men voor een nieuwe rechtbuut?n gaat.

Specuveter

Maar ??n Engelse of portugeze verrassing uit de hoge hoed toveren.

Yellow Army

Citaat van: denistel op oktober 28, 2021, 17:42:55
doet deze ts zeker niet die gaan niet alles verschuiven/

Je hoeft ook niet alles te verschuiven. Het is imo star om maar 1 systeem te beheersen.
Area 58

De Gast

Citaat van: Montana op oktober 28, 2021, 18:55:48
Kiss en Doodeman vallen tegen.

Toch wel zeer pijnlijk als je stappen wil maken en alles wat je haalt komt op de bank. Had je net zo goed Antonia Korte en Orat kunnen houden.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 29, 2021, 07:43:05
Toch wel zeer pijnlijk als je stappen wil maken en alles wat je haalt komt op de bank. Had je net zo goed Antonia Korte en Orat kunnen houden.
zo lijkt het wel. Maar willen we niet te snel? Jonge jongens uit een ander land.