Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: mario op oktober 25, 2021, 21:18:54
Helemaal mee eens. We kunnen het ook oneens met elkaar zijn zonder elkaar voor rotte vis uit te maken...

Precies wat ik bedoel :thumbsup

                             |:)

denistel

wedstrijden gaan zoals ze gaan toch ene keer win he terecht andere keer niet
maar wat maakt dat uit, we moeten zorgen 15e te worden dan doe je het gewoon
goed.we krijgen veel tegen maar scoren ook 1,8 x gem als promovendus.
van wedstrijd tot wedstrijd kijken en dan zien we het wel

sunderland

Sorry, ten eerste heeft iemand hier een flinke mening over dat sambrissa daar speelt en later Henk een V eer in zijn kont stopt. Dan ben je een ?.. . En dan over de weds waarin we prima speelden en punten haalden daar toch negatief over doen.  Dat vind ik zoeken naar negativiteit Wat vinden jullie daar dan van? Ik zal voortaan niet meer reageren en alleen nog maar inhoudelijk net als Grijskijkert

sunderland

En O ja, we hebben de laagste begroting dus wees wel realistisch.

D.H.Skolten

Citaat van: De Gast op oktober 25, 2021, 19:15:14
De realiteit is dat we tot dusverre een prachtig eredivisie seizoen draaien waarin we al flink wat punten hebben gehaald met een geweldige wedstrijd gisteren. Eigenlijk krijgen we nu voorgeschoteld waar we al jaren naar smachten.
Wel al 6 vd 10 thuis gespeeld he. Er moet iets veranderen qua opstelling lijkt mij. Boere heb je niets aan. Tol hoort in de basis. En als spelers duidelijk slecht spelen dan moet Henk ze wisselen,  anders veranderd er niets, en dat wisselen durft hij gewoon niet.  Nou bleek Sambissa een goede actie van Henk dus laten we hopen dat hij nu het licht heeft gezien en Uldrikis ook in de basis zet voortaan. En Jacobs/ Maulin eerder wisselt of niet opstelt. Krastev en Paulissen zijn zeker niet minder.

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2021, 22:07:50
En O ja, we hebben de laagste begroting dus wees wel realistisch.
Dat is geen reden om naar beneden te kijken!

Gasgeve

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 26, 2021, 04:03:11
Wel al 6 vd 10 thuis gespeeld he. Er moet iets veranderen qua opstelling lijkt mij. Boere heb je niets aan. Tol hoort in de basis. En als spelers duidelijk slecht spelen dan moet Henk ze wisselen,  anders veranderd er niets, en dat wisselen durft hij gewoon niet.  Nou bleek Sambissa een goede actie van Henk dus laten we hopen dat hij nu het licht heeft gezien en Uldrikis ook in de basis zet voortaan. En Jacobs/ Maulin eerder wisselt of niet opstelt. Krastev en Paulissen zijn zeker niet minder.
Boere heeft ook wedstrijden gespeeld waar die zeker meer dan nuttig was. Niet heel gek dat die er tegen Feyenoord niet aan komt. Jacobs en Maulun tot nu toe de uitblinkers van het seizoen, waarbij Paulissen al meermaals de kans heeft gehad en niet gepakt. Krastev is nog veel te licht en onervaren, ook tegen Feyenoord een matige invalbeurt. Weet niet helemaal waar die moet lopen.

Niet in paniek raken door een nederlaag tegen Feyenoord. Vertrouwde patronen weer oppakken tegen Rkc en je speelt ze gewoon kapot. Die kunnen er niks van.

Specuveter

Nou.....
Kunnen er niks van vind ik nou ook weer niet.

denistel

#983
idd tegen gelijkwaardige tegenstanders heeft boere het gewoon goed gedaan toch.

tegen de betere clbs heeft hij het net als de andere spelers gewoon moeilijk en
krijgr dan ook geen ballen van de zij kanten, zondag 1 kans gehad en die
moest er in.Uldrikis zal straks onze 1e spits gaan worden maar geeft tijd nodig

YellowBlue

Citaat van: denistel op oktober 25, 2021, 13:10:18
ik ga er voor een groot gedeelte in mee maar we moeten toch ook
voor uit en beter worden.en soms durven in grijpen,
maulun en jacobs gister onzichtbaar winnen ook geen duels en
verschijnen niet in de 16.dan had ik in de rust al ingegrepen
maar dat gebeurd helaas niet en daar moet je wat mee doen.

Achterin hebben we maar eentje die ?cht meedogenloos is, maar dan lever je wel weer voetbal in.
Het is een groot leerproces, je ziet ook dat ons nog steeds piepjonge middenveld uit een ander vaatje moet leren tappen.
Voor de goede orde ze speelden nu tegen Til, K?kcu en Toornstra.... dat is toch even andere koek als in de KKD.
We verliezen terecht van AZ, ongelukkig tegen Fortuna en met iets beter verdedigen hadden we Feyenoord op 2-2 gehouden.
GEEN.PANIEK. Ook niet als we de komende wedstrijden weinig punten halen, rustig blijven, die punten komen wel weer.

Ollie

Citaat van: YellowBlue op oktober 27, 2021, 12:06:34

Voor de goede orde ze speelden nu tegen Til, K?kcu en Toornstra.... dat is toch even andere koek als in de KKD.

Dat dacht ik zondag ook nog.. Til, international, ging een paar jaar terug nog voor 18 miljoen naar Moskou. Kokcu, 11-voudig Turks international met een marktwaarde van 12 miljoen. En Toornstra is ook niet de minste.
Geen schande, maar de slag werd zondag wel degelijk verloren op het middenveld. 

papier

Citaat van: YellowBlue op oktober 27, 2021, 12:06:34
Achterin hebben we maar eentje die ?cht meedogenloos is, maar dan lever je wel weer voetbal in.
Het is een groot leerproces, je ziet ook dat ons nog steeds piepjonge middenveld uit een ander vaatje moet leren tappen.
Voor de goede orde ze speelden nu tegen Til, K?kcu en Toornstra.... dat is toch even andere koek als in de KKD.
We verliezen terecht van AZ, ongelukkig tegen Fortuna en met iets beter verdedigen hadden we Feyenoord op 2-2 gehouden.
GEEN.PANIEK. Ook niet als we de komende wedstrijden weinig punten halen, rustig blijven, die punten komen wel weer.

Precies dit ja, het tempo van AZ en Feyenoord lag een stuk hoger dan de KKD (check even wat bekerwedstrijden van gisteren, ja leuk voetbal en mooie combinaties maar wel in een wat lagere versnelling). Je ziet gewoon dat Cambuur daar aan moet wennen en een van de manieren om er mee om te gaan is de boel te ontregelen, dat betekend meer en harder de duels in gaan want op voetbal en techniek word je afgetroefd.

Gasgeve

Citaat van: papier op oktober 27, 2021, 15:23:28
Precies dit ja, het tempo van AZ en Feyenoord lag een stuk hoger dan de KKD (check even wat bekerwedstrijden van gisteren, ja leuk voetbal en mooie combinaties maar wel in een wat lagere versnelling). Je ziet gewoon dat Cambuur daar aan moet wennen en een van de manieren om er mee om te gaan is de boel te ontregelen, dat betekend meer en harder de duels in gaan want op voetbal en techniek word je afgetroefd.
Maulun komt in zo'n wedstrijd ook niet in z'n kracht. Moet constant achter zijn tegenstander aan. Maar hij kan wel altijd het verschil maken met dat ene balletje vooruit in de counter.

D.H.Skolten

Citaat van: Gasgeve op oktober 26, 2021, 11:33:31
Boere heeft ook wedstrijden gespeeld waar die zeker meer dan nuttig was. Niet heel gek dat die er tegen Feyenoord niet aan komt. Jacobs en Maulun tot nu toe de uitblinkers van het seizoen, waarbij Paulissen al meermaals de kans heeft gehad en niet gepakt. Krastev is nog veel te licht en onervaren, ook tegen Feyenoord een matige invalbeurt. Weet niet helemaal waar die moet lopen.

Niet in paniek raken door een nederlaag tegen Feyenoord. Vertrouwde patronen weer oppakken tegen Rkc en je speelt ze gewoon kapot. Die kunnen er niks van.
Dus Boere is alleen goed genoeg tegen de mindere tegenstanders? Dat zegt mij al genoeg.

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op oktober 26, 2021, 17:53:57
idd tegen gelijkwaardige tegenstanders heeft boere het gewoon goed gedaan toch.

tegen de betere clbs heeft hij het net als de andere spelers gewoon moeilijk en
krijgr dan ook geen ballen van de zij kanten, zondag 1 kans gehad en die
moest er in.Uldrikis zal straks onze 1e spits gaan worden maar geeft tijd nodig
Waarom 'straks' als je nu al tot deze conclusie komt? Gewoon de beste speler opstellen en niet wachten totdat het mis gaat en dan nog eens je beste spelers op gaan stellen!