Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


MisterC


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Trainert!

Klasse Henk! En van harte topper!

Ben benieuwd wat je speelwijze zal gaan worden in de eredivisie.

Specuveter

Citaat van: Trainert! op april 17, 2021, 00:42:21
Klasse Henk! En van harte topper!

Ben benieuwd wat je speelwijze zal gaan worden in de eredivisie.
Bij thuiswedstrijden precies zo.
Bij uitwedstrijden mischien wat meer compact.

Collingwood

Bij het nieuwe stadion ook meteen maar een standbeeld van Henk erbij.  _O_
Kalmte alleen kan u redden.

gewoon een fan

Ongelooflijk knap hoe jij dit team bij elkaar hebt weten te houden en het team altijd met beide beentjes op de grond hebt laten staan  :thumbsup

Dit is een waar huzarenstukje wat jij gepresteerd hebt.

Marc S

Ongelovelijk, gewoon de 2e promotie onder Henkie he.

Bernardo

Contract voor het leven |:)

Collingwood

Er wordt altijd veel gesproken over Henk z'n persoonlijkheid en uitspraken in de media. Daar kun je van houden of niet (vaak mensen van andere clubs). Maar als je kijkt naar zijn prestaties is dat gewoon zwaar indrukwekkend.

Al een prima palmares bij de amateurs. In de eerste divisie straks 3 keer gepromoveerd in 5 jaar, en je zou kunnen zeggen 4 als je vorig seizoen meetelt. In de eredivisie met Cambuur twee keer twaalfde geworden. En al deze prestaties met zeer aanvallend en aantrekkelijk voetbal. Dat het met clubs als Cambuur en De Graafschap ook een keer misgaat is niet meer dan logisch.

Henk is gewoon een toptrainer voor clubs als de onze, zelfs nog los van zijn uithangbordfunctie.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Hij is ook een goede manager geworden. Hij heeft nu zo veel meer ervaring waardoor we er iedere keer stonden als het moest.
Team was mentaal altijd top voorbereid op iedere wedstrijd al 2 jaar lang. Dat geeft vertrouwen dat we ook bij tegenslag vorig jaar de rug kunnen rechten en op een mooie klassering gaan eindigen.

Cor

Citaat van: Marc S op april 17, 2021, 10:32:35
Ongelovelijk, gewoon de 2e promotie onder Henkie he.

De derde  :devil

De Gast

Henk is een legende. Een ongekend succesvolle trainer en de ultieme people manager. Een standbeeld lijkt mij dan ook zeker op z'n plaats. Misschien is het nog wat te vroeg.. maar ooit zal deze er komen.

Marc S


wiekie1969