Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Dat probleem met stappende spelers heeft Corona dan maar weer mooi oplost  8P

De Gast

#706
Dacht dat het ergens in Hilversum was.. maar was bij Henk om de hoek dus.

De Gast

Henk lijkt niet op het juiste spoor te zitten. Voetballend thuis nog geen goal gemaakt.

Bankzitter

Ons spel is niet veranderd... tegenstanders stellen zich op ons in.
Al waren de wissels wel heel radicaal... was een beetje alles of niks en dat was weel heel snel.

De serie van 9 wedstrijden die we gewonnen hebben zegt meer over ons niveau  dan die ene wedstrijd waar het niet lukt.
We moeten de draad wel oppakken volgende week en misschien jongens als Korte en Breij nu de kans geven.

Bernardo

En toch gaan veel meer ploegen tegen ons zo spelen als Eagles vanavond. Gewoon geen 1 kans gecreƫerd vanavond, dat baart me toch wel zorgen.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 12, 2020, 00:04:56
Ons spel is niet veranderd... tegenstanders stellen zich op ons in.
Al waren de wissels wel heel radicaal... was een beetje alles of niks en dat was weel heel snel.

De serie van 9 wedstrijden die we gewonnen hebben zegt meer over ons niveau  dan die ene wedstrijd waar het niet lukt.
We moeten de draad wel oppakken volgende week en misschien jongens als Korte en Breij nu de kans geven.
ja gelijk wisselen nou. Een goede trainer laat het staan

Bankzitter

Meer ploegen gaan zo spelen , MVV en N.E.C. speelden ook zo. Dat heeft alleen succes als zo'n ploeg als eerste scoort, daarna 90 minuten lang keihard knokt. Als dat eens in de 10 wedstrijden zo loopr, is et nog geen probleem.

Korte en Breij hoeven niet te starten maar meer speeltijd zou wel goed zijn.

De Gast

Vorig jaar liepen we na de winterstop ook wat vast met dit elftal. Ik snap ook niet dat Henk niet met het elftal van tegen Jong AZ is verder gegaan. Toen stond het echt weer op de rit.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op september 12, 2020, 00:15:37
En toch gaan veel meer ploegen tegen ons zo spelen als Eagles vanavond. Gewoon geen 1 kans gecreƫerd vanavond, dat baart me toch wel zorgen.

Eagles en Volendam kun je van verliezen als ze zo spelen. Maar Dordrecht Top Oss en Telstar hebben niet de kwaliteit dit zo lang en goed tegen te houden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

#714
En als we wel wat punten laten liggen , dan denkt men "zo goed is dat Cambuur niet" en stoppen ze met aanpassen.
Dan krijgen we ruimte en tikken we de tegenstander weer weg.

Het was te verwachten dat teams zich nu gingen instellen op ons spel, dat houdt vanzelf ook weer op.

Noordcambuur

Wat is er aan de hand henk  :?

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op september 19, 2020, 18:52:22
Wat is er aan de hand henk  :?

Niks toch? Goede training gehad dinsdag...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb


Noordcambuur


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op september 19, 2020, 18:56:35
Niks toch? Goede training gehad dinsdag...

Citaat van: Treb op september 19, 2020, 18:56:46
Heel hard getraind!

Wat ging er niet goed op de training deze week dan :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021