Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Maandag wordt bekend dat De Jong -na het vertrek van Koeman- samen met Lodeweges Oranje gaat doen. :P

Collingwood

Dus ging het na afloop van de laatste oefenwedstrijd in de voorbereiding - het duel met FC Den Bosch gaat vandaag niet door - vooral over de mensen die er zaterdag niet waren. Zoals hoofdtrainer Henk de Jong, die de tegenstander van vrijdag NEC bekeek in hun laatste testcase tegen RKC Waalwijk. De Drachtster had een aantal trainingen moeten overslaan vanwege een griepje. ,,Maar geen corona", haastte Sandor van der Heide zich te zeggen. ,,Als je wat verkouden bent en niet precies weet wat het is, mag je niet komen."

https://frieschdagblad.nl/2020/8/24/goed-gevoel-bij-sc-cambuur-ondanks-de-defensieve-zorgen?harvest_referrer=https:%2F%2Ft.co%2FmF0JnwW7Ni%3Famp%3D1
Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

Citaat van: el haj op augustus 23, 2020, 14:53:41
Maandag wordt bekend dat De Jong -na het vertrek van Koeman- samen met Lodeweges Oranje gaat doen. :P

Zoals elders ook aangegeven;

Lijkt me toch niet? Dwight blijft echt geen bondscoach en dat weet Henk ook
SCC combineren met Oranje in de tijd dat Dwight het wel blijft zou ik echter wel begrijpen  ;)

Henk verlaat Cambuur niet, waar Dwight dat helaas wel deed en ook nog naar het meest ondenk- en ondankbare waar je heen kunt  :(
Henk weet precies wat er bij Cambuur speelt en hoe belangrijk dit jaar voor ons en hem is

Het zit Henk ook hoog dus hij verlaat ons echt niet
Ik gun hem het allerbeste dus mocht hij het doen dan hoop ik dat hij op een combinatie van beide aanstuurt
Anders valt het me enorm tegen

Maar voor nu vind ik het een broodje aap

papier

Zou echt de grootste schande van de sportgeschiedenis zijn.

Galdiano

Wat een paniek om niks, had waarschijnlijk gewoon een loopneus.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Sportcast van OF met Henk, die laat weten vorige week vanwege griep enkele dagen bij de club te hebben gemist. Vandaag was hij er niet omdat zijn vrouw klachten heeft die op corona lijken, en dan mag Henk ook niet aan het werk.

https://www.omropfryslan.nl/nijs/986839-henk-de-jong-siik-thus-je-skamje-je-der-somtiden-sels-foar
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Hij was idd niet fit, en om maar geen risico te nemen is Henk nog wel bij NEC geweest.  Duidelijk. Ik zat er naast  8P


V-man

Mooi gesproken door Henkie! Moest wel lachen om de, kennelijke, uitspraak van Gerald van der Belt: De dagen dat ik opsta en wel van de brug wil springen liggen inmiddels achter mij :_schater



hobbes

Henk zit vanavond bij de avondetappe ned1

De Gast

Latertje, en dat met zo'n reis voor de boeg morgen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op september 04, 2020, 22:38:42
Latertje, en dat met zo'n reis voor de boeg morgen.
Het is bij hem om de hoek
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: De Gast op september 04, 2020, 22:38:42
Latertje, en dat met zo'n reis voor de boeg morgen.

Boeie! Het is in Harkema, 15 minuten later is hij thuis. 1 uur op bed. Wekkertje of 7 uur. Wie doet je wat.
Oogjes  nog even dichtt in de bus of hotel.

Ken spelers die rolden 's nachts voor de wedstrijd nog wel eena uit de kroeg en schoten ze er de andere dag net zo makkelijk in.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets