Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2020, 23:11:29
Dat is mijn mening. Zelfde als te oude spelers en dat soort gelul. Ons spits was ook te oud en er moest een jonge spits komen.
Leg eens uit,ik jou niet begrijp...
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Henk alweer aanwezig vandaag?  Begreep dat hij 2 trainingsdagen niet aanwezig was?  w:)

zeewolde

Citaat van: michello op augustus 20, 2020, 13:11:04
Henk alweer aanwezig vandaag?  Begreep dat hij 2 trainingsdagen niet aanwezig was?  w:)
je weet iets meer?
Toch nog een aanvulling van de selectie?

michello

Geen idee, maar dit kwam mij ter ore. Vaste trainingsbezoekers kunnen dit vast bevestigen. Hopelijk geen ziekte o.i.d.

michello

Sandor van der Heide heeft vandaag de eindverantwoording bij Cambuur. Henk de Jong bekijkt NEC, de tegenstander van volgende week.


Geloof er eigenlijk niet zoveel van...

hobbes

Citaat van: michello op augustus 22, 2020, 14:26:13
Sandor van der Heide heeft vandaag de eindverantwoording bij Cambuur. Henk de Jong bekijkt NEC, de tegenstander van volgende week.


Geloof er eigenlijk niet zoveel van...

Want?

michello

Was al meerdere dagen afwezig en nu weer. Laatste test voor NEC en dan ga je de tegenstander bekijken? Maar goed, misschien zit ik er naast  :D

Eewal

Citaat van: michello op augustus 22, 2020, 14:56:44
Was al meerdere dagen afwezig en nu weer. Laatste test voor NEC en dan ga je de tegenstander bekijken? Maar goed, misschien zit ik er naast  :D
en dat is onlogisch???? het zou belachelijk zijn als ie er niet zou gaan kijken..

hobbes

Citaat van: michello op augustus 22, 2020, 14:56:44
Was al meerdere dagen afwezig en nu weer. Laatste test voor NEC en dan ga je de tegenstander bekijken? Maar goed, misschien zit ik er naast  :D

Misschien wat snotterig en wilden ze geen risico nemen.

Bernardo

Is maandag te gast bij de SportCast van de Omrop.

thankyou

Waar ben je Henk? Heel bijzonder. Enorm nieuwsgierig
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Inferno-058

#686
Citaat van: thankyou op augustus 22, 2020, 15:26:39
Waar ben je Henk? Heel bijzonder. Enorm nieuwsgierig
Kijkt de wedstrijd RKC - NEC, om NEC te analyseren.

michello

Blijft toch opmerkelijk dat de hoofdtrainer de tegenstander gaat bekijken, maandag zullen we weten waarom  ;)

Collingwood

Ben het wel met michello eens dat dit vrij bijzonder is (missen van zowel meerdere trainingen als de wedstrijd), kan me ten minste niet heugen het eerder te hebben meegemaakt. Of er meer achter zit is vers twee, we zullen het wel horen.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op augustus 22, 2020, 17:29:33
Ben het wel met michello eens dat dit vrij bijzonder is (missen van zowel meerdere trainingen als de wedstrijd), kan me ten minste niet heugen het eerder te hebben meegemaakt. Of er meer achter zit is vers twee, we zullen het wel horen.

Maandag wordt het gevraagd aan hem bij Sportcast.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets