Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2020, 18:57:59
Er is nog steeds een groot risico dat er lang zonder publiek moet worden gespeeld.
Zouden clubs echt het risico nemen om grote transfersommen over te maken?
En op de meeste posities hebben we een vervanger in huis. Zolang er niet meer dan 2 weggaan vangen we dat nog steeds op.
weet niet wat jij grote transfersommen vind. Denk dat de meesten voor 5/7 ton wel weg zijn. Hoor hier ook steeds dat we dan goed verkopen maar wat hewwe wij daaraan. Ik hef liever mooi voetbal en kampioenschap met deze selectie.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2020, 08:49:23
weet niet wat jij grote transfersommen vind. Denk dat de meesten voor 5/7 ton wel weg zijn. Hoor hier ook steeds dat we dan goed verkopen maar wat hewwe wij daaraan. Ik hef liever mooi voetbal en kampioenschap met deze selectie.
Dat is ook makkelijk uitspreken als je geen financiële verantwoording hebt en niet verder kijkt dan dit seizoen.
Verkopen = overleven...en ik begrijp het wel al spelers die volgend jaar zomer gratis dreigen te vertrekken,in deze periode nog verkocht kunnen worden of als het juiste bedrag voor een speler geboden wordt,dat deze speler vertrekt.
Verwacht dan ook dat Booy/Cambuur zijn lijstjes op orde hebben.
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2020, 09:56:57
Dat is ook makkelijk uitspreken als je geen financiële verantwoording hebt en niet verder kijkt dan dit seizoen.
Verkopen = overleven...en ik begrijp het wel al spelers die volgend jaar zomer gratis dreigen te vertrekken,in deze periode nog verkocht kunnen worden of als het juiste bedrag voor een speler geboden wordt,dat deze speler vertrekt.
Verwacht dan ook dat Booy/Cambuur zijn lijstjes op orde hebben.

Ja, het is gewoon onderdeel van het businessmodel van Cambuur. Maar toch voelt dit seizoen anders. Je overtuigd muhren en Stevens om te blijven om wraak te nemen en de klus af te maken. Het voelt dan hypocriet als je dan wel spelers verkoopt.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2020, 08:49:23
weet niet wat jij grote transfersommen vind. Denk dat de meesten voor 5/7 ton wel weg zijn. Hoor hier ook steeds dat we dan goed verkopen maar wat hewwe wij daaraan. Ik hef liever mooi voetbal en kampioenschap met deze selectie.

Oratmangoen , Paulissen, Maulun , Sambissa zijn 2 a 3 ton
Kallon is 5 ton
Hoedemakers , Jacobs zijn  minimaal 8 ton
(mijn inschatting)

Dat zijn de enige speler waarvan ik denk dat  dat er belangstelling is en/of dat ze weg willen.

Dus stel, Kallon en Jacobs worden weggekocht.
Van die ruim 1 miljoen kun je met gemak de andere contracten opwaarden/verlengen en ook nog back-ups halen.
Vleugelspelers hebben we genoeg en voor Jacobs heb je Breij en ook Oratmagoen/Akoy nog achter de hand.
En dat geldt voor alle andere posities net zo. Je kunt nog steeds kampioen worden dan.

Het moeste is natuurlijk als de groep bij elkaar blijft want de chemie is geweldig. Dat voelen spelers ook wel zo, denk ik.
Het was voor Muhren en Stevens in ieder geval wel motivatie genoeg om te blijven.

Na dit seizoen hebben ze waarschijnlijk de clubs helemaal voor het uitzoeken. Maar het is zowel sportief als financieel geen ramp als er 1 of 2 vertrekken.

poelie-lwd

Van mij hoeft echt niemand weg maar als er eentje gaat verwacht ik dat Paulissen terug gaat naar Roda.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op augustus 09, 2020, 10:37:31
Van mij hoeft echt niemand weg maar als er eentje gaat verwacht ik dat Paulissen terug gaat naar Roda.
Van mij ook niet,maar mocht het zo zijn..so be it..
Citaat van: Lore op augustus 09, 2020, 10:23:09
Ja, het is gewoon onderdeel van het businessmodel van Cambuur. Maar toch voelt dit seizoen anders. Je overtuigd muhren en Stevens om te blijven om wraak te nemen en de klus af te maken. Het voelt dan hypocriet als je dan wel spelers verkoopt.
Hangt w.m.b van het verhaal af,dus het waarom of bijvoorbeeld hoeveel geld het de club oplevert,en wat er voor teruggehaald wordt..
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Ik snap wat je bedoelt, normaal gesproken pak je geld , haal je een vervanger en ga je doorselecteren op je wisselspelers.

Maar dit is niet een normaal seizoen. Deze groep had met de kampioensschaal voor de Oldehove horen te staan.
Ze hebben de mogelijkheid om met deze groep een historische prestatie neer te gaan zetten. Vorig jaar waren ze al op koers om records te breken en het lijkt dat we alleen maar sterker , fitter en meer gedreven zijn as je ziet hoe we al spelen in de voorbereiding. Het kon wel eens een heel speciaal seizoen worden.

Het verhaal om met hetzelfde team revanche te nemen is gewoon er mooi ,vandaar dat ik hoop dat iedereen blijft.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2020, 18:52:13
kut is dat. Gaat zo goed. Gisteren zit heel Nederland weer te kijken
tot 1 oktober hou ik mijn hart vast...Sunderland.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op augustus 08, 2020, 20:57:33
Ik snap je gedachtegang, maar dan nog worden we fluitend kampioen. Zoveel kwaliteit. Niet normaal man.

Rechterrijtje Etedivisie materiaal. 100%
eerst maar eens 10 wedstrijden spelen en dan zien we wel verder.

piene hassus

Henk en Sandor mutte oek blyve!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2020, 09:56:57
Dat is ook makkelijk uitspreken als je geen financiële verantwoording hebt en niet verder kijkt dan dit seizoen.
Verkopen = overleven...en ik begrijp het wel al spelers die volgend jaar zomer gratis dreigen te vertrekken,in deze periode nog verkocht kunnen worden of als het juiste bedrag voor een speler geboden wordt,dat deze speler vertrekt.
Verwacht dan ook dat Booy/Cambuur zijn lijstjes op orde hebben.
heb jij er wat aan dan?

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2020, 15:39:05
heb jij er wat aan dan?
Gaat het daarom,nee.. Het gaat erom wat goed voor de club is!! Dat is mijn mening in ieder geval...
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Maulun en Sambissa zouden gratis kunnen vertrekken als ze niet verlengen.
Maar die hebben ons ook weinig gekost.

Beide zijn hier gratis binnen komen lopen.
Die hebben onder Hake voor een klein loontje gespeeld en na het lichten van optie iets meer gaan verdienen.
Daarna nog een keer voor het 3e seizoen nu het contract verlengt en vanwege mislopen en de Corona weer salaris ingeleverd.

Dus als die 2 dit seizoen blijven om nog beter te worden en daarna van hun transfervrije status willen profiteren,dan snap ik dat best.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2020, 16:55:09
Gaat het daarom,nee.. Het gaat erom wat goed voor de club is!! Dat is mijn mening in ieder geval...
het gaat prima met de club. In het verleden is duidelijk gebleken dat we met verkopen ver terug vielen of degradeerden. Dus daarom mooi bijelkaar houden dan brengt dat zijn geld wel op. Bij promotie krijgen we een enorme boost

sunderland

Dat is mijn mening. Zelfde als te oude spelers en dat soort gelul. Ons spits was ook te oud en er moest een jonge spits komen.